Stránka 2 z 4
Napsal: 04.10.2005, 14:20
od Gerox
Heini píše:Hynek
Tak koukám že nejsem sám na další generálku.
Po spodku jsem zase v prdeli!!!
Min 2000km do 3000ot/min je pro mne oříšek, holt se neudržím a šlápnu na to a ne jednou.
A jak se říká za blbost se platí.
bohuzel ale je to tak...
...ja se taky bojim zajizdeni ze se neudrzim...ale kdyz se podivam na "cenovku pod carou"...tak se kurva budu snazit...
Napsal: 04.10.2005, 14:38
od doublejay
Ja na zajizdeni vyuzivam "ladeni" tech drobnych nedostatku, ktere takovy zasah do motoru prinasi. K Michalovi to mam cca 300km jednim smerem, pro auto je to idealni. Najedu na dalnici, vytocim 3000 na 5 a jedu (ted uz o neco vic, mam 3500km po g.o.). Jedna cesta = cca 600km, to se zajizdi dobre a rychle...
Az na ty aviatiky, ktere je clovek zvykly nechavat daleko za sebou.
Napsal: 04.10.2005, 18:26
od Heini
No dálnice není to nejlepší pro zajetí motoru.
Napsal: 04.10.2005, 18:31
od Heini
To já můžu jezdit sám k sobě.
Jinak nemá někdo tachák v jiné barvě v PC podobě.
Napsal: 04.10.2005, 20:07
od doublejay
Heini píše:No dálnice není to nejlepší pro zajetí motoru.
Proc myslis? Kdyz jedes temer konstantni rychlosti, nepredjizdis, drzis se do 3000 ot. (neco kolem 110km/h, strasne...
), mam za to, ze je to skoro jako zabihaci stolice na nove motory. Velmi mirna zatez bez nutnosti moc casto radit a vytacet to. Samozrejme, HitlerStrasse D1 v patek vecer v kolone neni to prave, ale takova sobota odpoledne, kdy dalnice za OL skonci a jede se podle znacek vetsinou do 90 km/h az k OV, to by melo byt o.k. Jezdit po meste? Po okreskach? Vrcet na volnobeh? Soukromy testovaci okruh za barakem nemam...
Napsal: 04.10.2005, 20:12
od Heini
Několik lidí tvrdí že okreska je lepší, díky promněnlivé zátěži motoru. Jinak z toho je lenivec.
Napsal: 04.10.2005, 20:32
od doublejay
Asi tak - pokud chces +/- drzet tu konstantni rychlost, tak se taky nevyhnes promenne zatezi motoru - kdyz jedes od nas z Indociny, je to dost narocny teren. A za OL je to vlastne okreska... Jako lenive mi to rozhodne nepripada - nastesti
Napsal: 04.10.2005, 20:59
od Heini
Dobř
e jsi to napsal, bydlel jsem v Horní Cerekvi.
Napsal: 04.10.2005, 22:04
od doublejay
Napsal: 05.10.2005, 07:32
od Gerox
ja taky slysel ze je lepsi zajizdet na okreskach...a kolony jsou vyslovene idealni...prej...
dalnice rozhodne nee....
Napsal: 05.10.2005, 08:15
od idanow
ja som zabiehal pol na pol dialnica/blava, cize plynula jazda a kolony. myslim, ze sa to celkom podarilo
btw, zacinal som na 2500 otackach prvych 1000 km a postupne pridaval 500 ot za kazdych 1000 km, az cca do 5000km. trpezlivost ruze prinasa
Napsal: 05.10.2005, 08:17
od Heini
Dálnice = cihla na pedálu a auto na špalkách. Takže ušetřím čas a nepřetočim to.
Napsal: 27.06.2006, 10:23
od Petr
Panove, nestraste mne...
Delal jsem krouzky,salky a hlavu.... Nerikejte mi, ze ted musim 2000km zabihat?
Stane se neco, kdyz jsem tomu uz 100km po slozeni daval cca 4000?
Bylo mi receno, ze se zabiha jenom kdyz delam vybrus.
Napsal: 27.06.2006, 18:45
od rednissan
Petr píše:Panove, nestraste mne...
Delal jsem krouzky,salky a hlavu.... Nerikejte mi, ze ted musim 2000km zabihat?
Stane se neco, kdyz jsem tomu uz 100km po slozeni daval cca 4000?
Bylo mi receno, ze se zabiha jenom kdyz delam vybrus.
Můžu se zeptat kolik tě stáli díly? čeká mně přesně to samý.
Podle mně si neudělal nic špatnýho, třeba u motorek se říká že po výbrusu máš z garáže vyjet po zadim kole
Je to věc názoru
Napsal: 27.06.2006, 22:56
od Goodziller
Ja tez, uz zacinam rozebirat..