Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 10.10.2005, 20:22
				od doublejay
				935Baby píše:"co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit 

 "
 
No, pred uplynulym vikendem Milan v mem aute vezl bratrance, ktery mi mel pred zimou udelat dutiny a trosku tomu do kopce prislapl. Na otazku "sakra, tady neco uchazi, neni tam neco povolene?" odpovedel, ze "to jsou ty prebytecne kone a utikaji do atmosfery"  
 
 
P.S. byl to BOV pri prerazeni...
 
			
					
				
				Napsal: 10.10.2005, 20:26
				od rednissan
				935Baby píše:Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni  
 
  
  Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni. 
Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute. 
Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit 

 "
 
Mam kit přímého sání KN, o kolik to letí víc to nevím, ale zvuk je bezvadný. Nádhera, slyšet roztočený turbo při 6500 ot./min., pak spojka, hlasité odfouknutí a znova 6500 ot./min., ...
Ještě by to chtělo výfuk.
 
			
					
				
				Napsal: 10.10.2005, 21:27
				od doublejay
				Vyfuk je pro 6500ot. nutnost!!! Pak je to rachot kombinovany se svistem  

 A taky je super slyset turbo uz nekde okolo 1800ot/min.
 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 12:50
				od Caizi
				raddy píše:Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu 

 
Předstih u S13 dá seřídit kde?dik
 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 12:53
				od Caizi
				935Baby píše:Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni  
 
  
  Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni. 
Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute. 
Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit 

 "
 
Jaké sání je nejlepší nebo se vám nejlépe osvědčilo? pokud už se to někde na foru řešilo tak sem hoďte jen odkaz..dik
 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 12:59
				od raddy
				Caizi píše:raddy píše:Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu 

 
Předstih u S13 dá seřídit kde?dik
 
Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode.
S tym sanim si nerob srandu, najdi si starsie prispevky alebo zaloz jeden novy nezmyselny 

 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 13:23
				od Caizi
				ok..pohledam to..diky
			 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 19:29
				od doublejay
				raddy píše:Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode...
...nebo tady: 
http://doublejay.wz.cz/navody.htm#predstih 
 
			
					
				
				Napsal: 11.10.2005, 23:27
				od Caizi
				Teda to bude dílo.jsem zvedav jestli tam neco neznicim...
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2005, 17:13
				od Katany
				heeej chlapci ja mam ty samy priznaky auto cukave (hodne cukave) zrychluje az spis nezrychluje a na volnobeh jde za studena pekne a cim je teplejsi ti je to horsi ... prestih meren stroboskopem, vystupek ve tvaru D je na svem miste, rozvody v poradku .... uz fakt nevim .... civky v poradku, svicky v poradku, vsechno v poradku a auto nejede  

  nenapada vas jeste neco ?
 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2005, 17:15
				od Katany
				podobne obtize ma i SWED byl u me o vikendu a predstih ma taky OK, vystupek "D" taky ma, auto jde na volnobeh krasne ale jinak zrychluje cukave (tusim rikal ze hlavne za studena).... JSME NESTASTNIIIIII  

 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2005, 21:29
				od Kentoya
				nevím neviděl jsem, neslyšel jsem, zkontroluj jestli nepřeskočily zuby na řemeni od vaček o jeden zub a potom tlak paliva jestli ho není málo, 
slyšel jsem, ale nemám to potvrzený vlastní zkušeností, že něco podobnýho může způsobit lambda, ale tady se radši optej zkušenějších
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2005, 22:36
				od doublejay
				Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2005, 14:51
				od raddy
				doublejay píše:Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...
Presne ako vravy Jirko, uz som to iste napisal Swedovi.....
 
			
					
				
				Napsal: 21.10.2005, 08:08
				od swed
				Jo jo předefčírem jsem to chvíli zkoušel nastavit. Má to veliký vliv na rozjezd a když je ten snímač nastaven náhodou tak blbě, že to přepíná pač neví zda je už plyn nebo ne tak to je asi právě to jádro cukání a dušení se.Nastavil jsem to schválně úplně naopak než to bylo ale to taky nebylo ono...pak byla prodleva že se sešlápl plyn a až třeba po 1-2cm(jak píše doublejay)  auto vyrazilo bez dušení a  s razancí kupředu (což byla ve městě docela sranda)...chce to ozkoušet. NAvíc v diagnostickém modu 4 se tato funkce testuje...otevření klapky..dá se dělat aj při vypnutém motoru. červená se rozsvítí když spínač klapky sigalizuje otevření. Zelená se rozsvítí při větší rychlosti jak 20km/h (kontrola snímače rychlosti). Díky raddy za tip  

 . jdu to ještě štelovat  
