Napsal: 11.10.2005, 15:28
				
				co myslis? vzperu od Martina - jinak je tam, aby se zmensilo krouceni karoserie a filtr mam od Blitzu.
			No asi jo...dava si i do zadu...karoserie se nějak kroutí? a ten filtr se da u nás běžně sehnat nebo si to kupoval někde mimo ČR..Piettro píše:co myslis? vzperu od Martina - jinak je tam, aby se zmensilo krouceni karoserie a filtr mam od Blitzu.
Důvod?Piettro píše:kryt chybi, protoze sem ho vyhodil a vrtuli mam v planu nahradit elektrickou, tak jak to ma Martin


Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen"Milda píše:to Caizi: no a pokud Ti nebude lito penez a chtel bys K&N tak tady je cely kit primeho sani primo na 200SX http://eshop.riegger.cz/index.php?st=na ... typa=200SX
Podle me vetsi nebude, rozdil bude v zivotnosti a propustnosti, K&N Ti vydrzi dokud se Ti nerozpadne auto, staci ho jen kazdych 100000 km vycistit.Caizi píše:Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen" Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...

ok diky tak pujdu do toho k&N...Milda píše:Podle me vetsi nebude, rozdil bude v zivotnosti a propustnosti, K&N Ti vydrzi dokud se Ti nerozpadne auto, staci ho jen kazdych 100000 km vycistit.Caizi píše:Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen" Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
 Vim presne, cim to je - vedu k nemu hlinikovou rourou naporovy privod, ktery usti dost nizko (do vetraci mrizky pod blinkrem) a taky mam prorizlou diru pred FMIC. Pokud nechcete nasavat teply vzduch z motoru, budete to muset vyresit +/- nejak podobne (treba trubkou od AFM a umistenim filtru hodne dole - myslim, ze to tak ma Martin - a necistotam se nevyhnete. Navic - pri zvednutem vykonu je prutok nekde jinde nez u seriovky a toho vzduchu tam projde sakra moc. Koupil jsem si soupravu na sportovni filtry, nejdriv smetackem a poklepanim odstranim hrube necistoty, nastrikam sampon, ten se necha chvili pusobit a pak vlaznou sprchou ZEVNITR FILTRU (od AFM) smerem ven vyplachnu zbytek. 1-2 dny volneho suseni (zadny fen, trouba a pod.) a nastrikam spec. olej - impregnaci. Filtr zmeni barvu, po zaschnuti namontuju a je zase jako novy. Funguje to bezvadne. Netusim, kolik cyklu myti vydrzi, ale filtr stal cca 900Kc, souprava asi 500 a myl jsem nedavno potreti... Nepozoroval jsem zadny rozdil ve vydrzi po namontovani noveho a umyteho, neobjevily se zadne znamky poskozeni. Jen se musi dbat na postup (predepisuje vyrobce myci soupravy) a mechanickemu namahani mokreho filtru (filtracni hmota je v tomto stavu velmi krehka).
  Vim presne, cim to je - vedu k nemu hlinikovou rourou naporovy privod, ktery usti dost nizko (do vetraci mrizky pod blinkrem) a taky mam prorizlou diru pred FMIC. Pokud nechcete nasavat teply vzduch z motoru, budete to muset vyresit +/- nejak podobne (treba trubkou od AFM a umistenim filtru hodne dole - myslim, ze to tak ma Martin - a necistotam se nevyhnete. Navic - pri zvednutem vykonu je prutok nekde jinde nez u seriovky a toho vzduchu tam projde sakra moc. Koupil jsem si soupravu na sportovni filtry, nejdriv smetackem a poklepanim odstranim hrube necistoty, nastrikam sampon, ten se necha chvili pusobit a pak vlaznou sprchou ZEVNITR FILTRU (od AFM) smerem ven vyplachnu zbytek. 1-2 dny volneho suseni (zadny fen, trouba a pod.) a nastrikam spec. olej - impregnaci. Filtr zmeni barvu, po zaschnuti namontuju a je zase jako novy. Funguje to bezvadne. Netusim, kolik cyklu myti vydrzi, ale filtr stal cca 900Kc, souprava asi 500 a myl jsem nedavno potreti... Nepozoroval jsem zadny rozdil ve vydrzi po namontovani noveho a umyteho, neobjevily se zadne znamky poskozeni. Jen se musi dbat na postup (predepisuje vyrobce myci soupravy) a mechanickemu namahani mokreho filtru (filtracni hmota je v tomto stavu velmi krehka).