Stránka 2 z 4
Napsal: 11.10.2005, 15:28
od Piettro
co myslis? vzperu od Martina - jinak je tam, aby se zmensilo krouceni karoserie a filtr mam od Blitzu.
Napsal: 11.10.2005, 15:28
od Caizi
Jo a chybí ti tam před tou vrtulí ten kryt...vím že něco psali i Martin o tom že se má dat pryč ale ne co tam v tom případě byla?
Napsal: 11.10.2005, 15:30
od Piettro
kryt chybi, protoze sem ho vyhodil a vrtuli mam v planu nahradit elektrickou, tak jak to ma Martin
Napsal: 11.10.2005, 15:31
od Caizi
Piettro píše:co myslis? vzperu od Martina - jinak je tam, aby se zmensilo krouceni karoserie a filtr mam od Blitzu.
No asi jo...dava si i do zadu...karoserie se nějak kroutí? a ten filtr se da u nás běžně sehnat nebo si to kupoval někde mimo ČR..
Napsal: 11.10.2005, 15:31
od Caizi
Piettro píše:kryt chybi, protoze sem ho vyhodil a vrtuli mam v planu nahradit elektrickou, tak jak to ma Martin
Důvod?
Napsal: 11.10.2005, 15:34
od Piettro
I do zadu
Jinak sem si to dovezl z UK, ale asi by se dal sehnat i u nas nebo prip objednat z Apex Performance
Napsal: 11.10.2005, 18:45
od Caizi
Nahodou někdo nevíte u koho u nás koupit ten Eufab nebo K&N na S13?
Napsal: 11.10.2005, 18:49
od blázen
ja koupil konus od Jackey autosport a nemužusi stěžovat,...stál 620kč..
Napsal: 11.10.2005, 18:59
od Matysek
a ja kupoval universal filtr eufab tady
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=13995 a naprosta spokojenost. Swed ma na svych strankach pekne popsanou instalaci filtru. Ja to jeste vylepsil udelanim priruby ktera prijde prisroubovat k AFM a na druhe strane nasadit a filtr
Napsal: 12.10.2005, 08:07
od Milda
to Caizi: no a pokud Ti nebude lito penez a chtel bys K&N tak tady je cely kit primeho sani primo na 200SX
http://eshop.riegger.cz/index.php?st=na ... typa=200SX
Napsal: 12.10.2005, 14:20
od Caizi
Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen"
Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
Napsal: 12.10.2005, 14:39
od blázen
Napsal: 12.10.2005, 15:31
od Milda
Caizi píše:Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen" Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
Podle me vetsi nebude, rozdil bude v zivotnosti a propustnosti, K&N Ti vydrzi dokud se Ti nerozpadne auto, staci ho jen kazdych 100000 km vycistit.
Napsal: 12.10.2005, 16:40
od Caizi
Milda píše:Caizi píše:Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen" Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
Podle me vetsi nebude, rozdil bude v zivotnosti a propustnosti, K&N Ti vydrzi dokud se Ti nerozpadne auto, staci ho jen kazdych 100000 km vycistit.
ok diky tak pujdu do toho k&N...
Napsal: 12.10.2005, 19:48
od doublejay
No, nerad bych nekoho zklamal, ale jestli si myslite, ze filtr umejete za 100.000km, tak to uz by se dalo sani zaslepit spuntem. Mam sice "jen" Eufab (chtel jsem nejaky filtr se sanim i zevnitr) a myju ho kazdych max. 10k km. Pokazde je na nem tolik svinstva, prachu, blata a zbytku hmyzu, ze jsem spinavy ja a pulka koupelny (nebo koupelna cela a pulka me)...
Vim presne, cim to je - vedu k nemu hlinikovou rourou naporovy privod, ktery usti dost nizko (do vetraci mrizky pod blinkrem) a taky mam prorizlou diru pred FMIC. Pokud nechcete nasavat teply vzduch z motoru, budete to muset vyresit +/- nejak podobne (treba trubkou od AFM a umistenim filtru hodne dole - myslim, ze to tak ma Martin - a necistotam se nevyhnete. Navic - pri zvednutem vykonu je prutok nekde jinde nez u seriovky a toho vzduchu tam projde sakra moc. Koupil jsem si soupravu na sportovni filtry, nejdriv smetackem a poklepanim odstranim hrube necistoty, nastrikam sampon, ten se necha chvili pusobit a pak vlaznou sprchou ZEVNITR FILTRU (od AFM) smerem ven vyplachnu zbytek. 1-2 dny volneho suseni (zadny fen, trouba a pod.) a nastrikam spec. olej - impregnaci. Filtr zmeni barvu, po zaschnuti namontuju a je zase jako novy. Funguje to bezvadne. Netusim, kolik cyklu myti vydrzi, ale filtr stal cca 900Kc, souprava asi 500 a myl jsem nedavno potreti... Nepozoroval jsem zadny rozdil ve vydrzi po namontovani noveho a umyteho, neobjevily se zadne znamky poskozeni. Jen se musi dbat na postup (predepisuje vyrobce myci soupravy) a mechanickemu namahani mokreho filtru (filtracni hmota je v tomto stavu velmi krehka).