Stránka 2 z 2

Napsal: 24.10.2005, 20:08
od Hynek
co je to za ceny na těch stránkách? kolik je 36,540 ???
mam tam jinak samý kostičky, koukal sem tam na bodykity :)

Napsal: 24.10.2005, 20:11
od Gerox
Hynek píše:
co je to za ceny na těch stránkách? kolik je 36,540 ???
mam tam jinak samý kostičky, koukal sem tam na bodykity :)
je to yen...si to vydel 4,4...a nainstaluj si japonsky znaky...

maji tam vsehcno jak na S13 tak na S14...je to firma specializujici se na drift...

...vyfuky jsou 4 zeleny okynko z leva a pak uz je to anglicky good aero parts...:) 8)

Napsal: 24.10.2005, 20:41
od Hynek
s tim textem sem ji moc nepomoh misto čtverečků ty jejich znaky :)
jestli sem to dobře pochopil tak tech 36,540 bude nejspís ze přední nárazník + 36,540 zadek + 36,540 prahy ??? anglickou verzi nemaj??

Napsal: 24.10.2005, 21:19
od Kentoya
ty vejfucky jsou pěkný, jen jsem nikde neviděl vnitřní průměr roury, aby ten vejfuck nakonec nebyl užší jak vaše svody a tím pádem by to na výkon až takovej vliv nemělo

Napsal: 25.10.2005, 08:48
od Gerox
vyfuky jsou od 60 - 100 az po 80 - 100 cm...ale jak se divam pouze na SR20DET..:(

jinak s tema plastama jsi to pochopil spravne... 8)

Napsal: 26.10.2005, 20:45
od blázen
tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty :lol:

Napsal: 27.10.2005, 07:02
od raddy
blázen píše:tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty :lol:
no pokial to nie je prilis hlucne, je to idealne riesenie pre turbo. zmensenie tahu je mozne, totiz je mozne ze sa posunul krutiaci moment do vyssich otacok a/alebo zaroven turbo nabieho skor a plynulejsie, takze necitis taky prudky narast krut. momentu.

Napsal: 27.10.2005, 14:05
od blázen
ten hluk je moc velky musim to vyřešit vhodným koncovým tlumičem, potrubí je nerez od downpipe a jeho průměr je 63,5mm. kroutící moment je určitě posunut jinam a ten náběh je taky jiný, jde krásně slyšet jak nabíhá turbo. taak ted se vrhnu na palivovou pumpu.. :D

Napsal: 27.10.2005, 14:14
od kubajs
to blazen: tu palivovou pumpu můžem objednat spolecne, co? :wink:

Napsal: 27.10.2005, 15:22
od blázen
no ale až po výplatě sříve určitě ne, nemůžu nacpat tolik peněz do auta najednou,.. ale můžeš zjistit cenu?

Napsal: 27.10.2005, 15:32
od blázen
to raddy:tak sem to projížděl a citelnější tah se mi jeví ve vyšších otáčkách než při seriovym laufu


ale jede to líp,..hlavně při vyšších rychlostech,..paráda :D

Napsal: 10.11.2005, 21:41
od Heini