Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 02.11.2005, 10:51
				od Martin_534
				
u seriový nebo i týdle mojí spojky je střed oddělenej a je přez pérka pružně spojenej s lamelou, představ si co to udělá s klikou když se chytí spojka a připojí se převodovka, kardan, zadní poloosy a kola, který se točej jinou rychlostí a to vše bez prokluzu
hezky to bylo popsaný od tabooa na tuning-foru
 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2005, 10:53
				od No_name
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2005, 13:43
				od Gerox
				jj zatim jsem nevidel zadnou takhle "podomacku" vyrabenou lamelu s pruzinkama...to je fakt ze ty razy se te klice moc libit nebudou..

 hmm... 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2005, 13:52
				od Heini
				Uplně na začátku jsem psal - PRO ZAVODNÍ AUTA
Do kolony to moc není. 

 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2005, 14:04
				od Martin_534
				ty co prodávaj ferrodo to uměj, když je na seriový vpořádku střed, tak ti tam udělaj novou vrstvu :-)
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2005, 21:02
				od milonovo
				Martin_534 píše:
u seriový nebo i týdle mojí spojky je střed oddělenej a je přez pérka pružně spojenej s lamelou, představ si co to udělá s klikou když se chytí spojka a připojí se převodovka, kardan, zadní poloosy a kola, který se točej jinou rychlostí a to vše bez prokluzu
hezky to bylo popsaný od tabooa na tuning-foru
 
To bylo popsaný vskutku pěkně,ale mám dojem že v angličtině,takže jsem se dozvěděl velký smrdutý 

 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2005, 21:04
				od No_name
				Kolik cca stojí ta sada,co je na tom obrázku a do jakýho výkonu je použitelná?
			 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 10:00
				od Martin_534
				ta sada na obrázku stojí 600A$ + případný clo a dph
= 10500-14000
a měla by snad vydržet 400koní
			 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 12:08
				od No_name
				za těch 11 kolíků by byla zajímavá 

 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2005, 08:54
				od raddy
				Pani, tak takuto spojku (neodpruzenu) si do auta urcite nedavajte, je to nejazditelne v beznej premavke a rozbije vam to prevodovku a aj samotnu spojku....
Tie pruzinky v strede maju za ulohu postupny prenos krutiaceho momentu po pripojeni spojky na zotrvacnik a umoznuje plynuly rozbeh a stri prevodovku a motor pri radeni.
Toto je cisto zavodna spojka.....
Ja aj Martin mame tu s australie, uzasna vec, doporucujem(e)....