Napsal: 08.11.2005, 13:02
presne preto je velmi vhodny super 50 trim T04E, pretoze ma mapu pretiahnutu dolava, stale budeme v bezpecnej oblasti aj pri nizsich otackach motora...
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....Hynek píše:a co GT turba ...
kde najít compres mapy GT turb?
Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........raddy píše:mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....Hynek píše:a co GT turba ...
kde najít compres mapy GT turb?
mas to tam....howado píše:Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........raddy píše:mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....Hynek píše:a co GT turba ...
kde najít compres mapy GT turb?
ak je to ten cerveny, je to on, zese mi ide pomaly netMartin_534 píše:aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
raddy píše:malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....Gerox píše:raddy píše:mam aj mapy celej serie GT, ale neviem ich sem dat, pretoze su v pdf....
inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
ano, mas pravdu. je tu este ale jedna vec. v niektorych clankoch sa odporuca brat ako maximalny prietok prietok pri otackach max. krut. momentu......Ale moj nazor je ze je podstatny prietok pri max. otackach a tak sa to aj vacsinou uvadza pri navrhu kompresora.Gerox píše:raddy píše:malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....Gerox píše:
inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe...
no je otazka ci sa robia vacsie trimy ako trim 60, co som vysvetlil v prispevku.....Drzi tlak dlhsie ako nizsie trimy, ale tiez nie v celych otackach. Co viem, tak ziadne T25 turbo nedokaze drzat tlak nad 1bar nad cca 4500-5000 ot.....blázen píše:klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,...
btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle