Napsal: 25.11.2005, 10:50
ano. teplota vzduchu je otazka, ale stale je medzi sanim a motorom medzichladic...blázen píše:to je to zapojení zpět do sání? otázka je, jaká je teplota odfouknutého vzduchu
ano. teplota vzduchu je otazka, ale stale je medzi sanim a motorom medzichladic...blázen píše:to je to zapojení zpět do sání? otázka je, jaká je teplota odfouknutého vzduchu
Ano to myslim. Takto to planujem niekedy, raz.raddy píše: ak tym myslis recylkulacny BOV, tak ano, ten skutocne dokaze zmensit turbodieru po preradeni pri zachovani povodnej zmesi palivo/vzduch....
to je jasný že bedeš mít po odpuštění vzduchu bohatou směs, kolik to ale udělá na výkonu, bude to pár procent ?sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
problem bol niekde inde. ak ti praskla oska pri preradeni bez BOV, praskla by aj s nim. Ak je turbo v poriadku, oska nemoze prasknut....Hynek píše:to je jasný že bedeš mít po odpuštění vzduchu bohatou směs, kolik to ale udělá na výkonu, bude to pár procent ?sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
moje zkušenost z odstraněním BOVu neni moc kladná - viz. prasklá hřídelka na T3 při přeřazení, možná na to mělo i vliv něco jinýho, ale stalo se to při přeřazení kdy sem měl total utaženej BOV kterej neodfouk...
a i to může být důvod toho, že jsem tě na sprintu porazil :-)raddy píše:Ako dokazes zmensit/skratit turbodieru, ked pri preradeni vypustis vsetok natlakovany vzduch z trubiek a medzichladica, ktory tam musi turbo znova natlacit a takisto sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
To su dovody preco moj BOV uz nie je v mojom aute a ani tam uz nikdy zrejme nebude....
urcite nie. po tej havarii v Kameni som mal rozbyti medzichladic, co si si nevsimol. Ked om ho chcel pred casom vycistit benzinom, tak z neho tieklo ako cez sito....Martin_534 píše:a i to může být důvod toho, že jsem tě na sprintu porazil :-)raddy píše:Ako dokazes zmensit/skratit turbodieru, ked pri preradeni vypustis vsetok natlakovany vzduch z trubiek a medzichladica, ktory tam musi turbo znova natlacit a takisto sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
To su dovody preco moj BOV uz nie je v mojom aute a ani tam uz nikdy zrejme nebude....
přesně tak, já sem příznivec bovu, protože proč by ho takový firmy jako hks vyráběli, kdyby byl nanic :-)935Baby píše:To co vsichni na SXOC.UK pisou je hezky moc hezky, ale bez dukazu je to k nicemu
Zkusil vubec nekdo nikdy sprint 0-400m se stejnym autem. Zkusit zajet 3 sprintiky s BOV a 3 sprintiky bez BOV a pak porovnat casy???????
Bez cisel me prijde ta debata takova neuplna