Stránka 2 z 4
Napsal: 30.11.2005, 10:49
od 935Baby
Ja mam zatim svicky NGK BCPR6ES-11
Jsem s nima spokojeny. Odtrh mam 1mm (mam seriovy tlak turba)
Mozna tam nikdy zkusim dat od Brisku svicky z jejich tuningove rady a to sice specialni svicky pro turbomotory ktere udajne zvladaji tlak az 2,5Baru.
Svicky Turbo Racing
http://www.brisk.cz/cz/tun1c.php
Na S13 CA18DET nabizeji typ DOR14TS
Jeste je otazka jestli ma smysl to davat na seriovku protoze ty svicky asi budou vylozene na zavodni vyuziti a myslim si ze by za normalniho provozu by (kdyz svicka neni zas tak tepelne zatezeovana) nemuseli dobre fungovat.
Mozna je tam nekdy dam.
Otazka je jak kvalitni budou. Jelikoz jsme slysel ze Brisk dodaval nebo snad dokonce dodava svicky do vozů Lamborghini tak asi zadne smejdy delat nebudou.
Napsal: 30.11.2005, 11:07
od sprinter
Ja měl od Brisku platinu a byl jsem s ní spokojenější než s Densem.Nehledě na to,že za jednu sadu Densa koupím tři Brisky.Potíž je spíše v tom,že v Brně je dělá pouze jedna firma a speciální modely jsou na objed. s čekáním do 14-ti dnů,kdežto Densa nebo NGK má každý tuning shop na skladě.Nechápu reklamní a obchodní oddělení fy. Brisk.
Napsal: 30.11.2005, 11:14
od Martin_534
no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému, když sem teď po 3týdnech auto nastartoval, tak naběhlo uplně nádherně bez nejmenšího zaváhání - je fakt, že stojí v garáži :-)
no prostě sem jinej
Napsal: 30.11.2005, 11:16
od 935Baby
sprinter píše:kdežto Densa nebo NGK má každý tuning shop na skladě.Nechápu reklamní a obchodní oddělení fy. Brisk.
Ja ty NGK koupil na benzince
Napsal: 30.11.2005, 11:39
od sprinter
Martin_534 píše:no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému:P
Ty bych chtěl vyskoušet taky.Je tam v porovnání s platinou velký rozdíl?Já teď jezdím NGK a docela spokojenost.Vlastně jsem dojezdil.Šéf mě dal služební auto,tak jsem ho odstavil.Aspoň ušetřím za zimní gumy.
Napsal: 30.11.2005, 11:52
od Katany
sprinter píše:Martin_534 píše:no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému:P
Ty bych chtěl vyskoušet taky.Je tam v porovnání s platinou velký rozdíl?Já teď jezdím NGK a docela spokojenost.Vlastně jsem dojezdil.Šéf mě dal služební auto,tak jsem ho odstavil.Aspoň ušetřím za zimní gumy.
mezi iridiem IQ24 a platinou je hlavni rozdil v tom ze s iridiem to nejede ...
(aspon me)
Napsal: 30.11.2005, 12:18
od Martin_534
no já moc porovnávat nemůžu, protože jsem auto koupil s iq20, pak sem cca měsíc jezdil s nějakejma NGK, ale ty mi přišli, že to měli skoro za sebou - přišo mi jakoby ukápnutý elektrody a jedna měla prasklej izolant, pak jsem dal iq24 a propastnej rozdíl, auto se poměrně dost sklidnilo, naprosto pěknej volnoběh, boost nad 1b jsem nezkoušel, protože jsem s úspornej důvodů koupil obyč V-power :-)
ale většinu toho zlepšení, přičítám špatnejm NGK :-)
na druhou stranu mi na uplně seriovim autě - druhej den po koupi - naměřili na brzdě 169koní což mi přišlo poměrně slušný, na to, že to bylo 15 let starý auto a jediná uprava byly svíčky, mělo to kat, všechny tlumiče atd :-)
Napsal: 30.11.2005, 13:28
od mrkevvzime
935Baby píše: Jelikoz jsme slysel ze Brisk dodaval nebo snad dokonce dodava svicky do vozů Lamborghini tak asi zadne smejdy delat nebudou.
to neni tak uplne pravda. davaj to do laborghini motoru, ale u motorovej clunu ne u aut
jestli se teda neco nezmenilo
Napsal: 30.11.2005, 14:59
od Katany
takze panove, ted jsem vyzvednul ty NGK, zrovna jsem je dal do auta, otocil jsem klickem a auto bezi jako hodiny ... nicmene jsem nevahal a dal do nej jeste jednou ty uplne puvodni svicky co tam byly (tusim DENSO PQ22, nebo PQ20, uz nevim) tocim jak blazen a auto ani nehleslo ... je mi to dost divny, protoze jsem to se tema svickama koupil a auto jelo v pohode a najednou vubec nedavaj jiskru
, kazdopadne jsem vratil do auta NGK a na skrtnuti slo... takze je to vyreseno ... jeste me tak napada ze jsem ani neupravil odtrh, ale jelikoz pujde ted motor ven tak se to udela az potom ...
Napsal: 30.11.2005, 15:01
od Katany
jeste me napadlo jestli userioveho auta muze zpusobovat spatny odtrh svicek vynechavani pri plnem tlaku turba ... protoze jsem si vzpomnel ze kdyz tam byly ty puvodni svicky a auto jeste normalne jelo tak se obcas stalo ze pri plnem tlaku nepatrne dusilo ... ale to mozna mohli delat odchazejici svicky ... nebo nevim ...
Napsal: 30.11.2005, 15:44
od Hynek
svicky ... nebo nevim ...
... MAGIE ...
Napsal: 30.11.2005, 15:54
od Katany
Hynek píše:svicky ... nebo nevim ...
... MAGIE ...
zacinam mit taky ten pocit ... ted jeste k tomu to zahadny tlacitko
no co hlavne ze jede
Napsal: 30.11.2005, 15:54
od Martin_534
Katany píše:(tusim DENSO PQ22, nebo PQ20, uz nevim) ...
do dvoukil ase dávaj IQ, ale to je asi překlep :-)
Napsal: 30.11.2005, 15:55
od raddy
Katany píše:jeste me napadlo jestli userioveho auta muze zpusobovat spatny odtrh svicek vynechavani pri plnem tlaku turba ... protoze jsem si vzpomnel ze kdyz tam byly ty puvodni svicky a auto jeste normalne jelo tak se obcas stalo ze pri plnem tlaku nepatrne dusilo ... ale to mozna mohli delat odchazejici svicky ... nebo nevim ...
na tlaku turba 0.7bar by odtrh okolo 1mm problem robit nemal.....ale kdo uz pouziva tlak turba 0.7bar?
Napsal: 30.11.2005, 15:58
od Katany
raddy píše:
.....ale kdo uz pouziva tlak turba 0.7bar?
zatim ja