Stránka 2 z 4
Napsal: 03.12.2005, 12:46
od cornhollio
nikdy nevyužijes poradnej podvozek kdyš se s autem pořádně nesžije tak tohle neni moc chytry ne jde o to se zžit s tim podvozkem ,jo to je jasny když si to koupis tak s tim nelitas na plno proto sem dal jen jeden kruhak na seriovym podvozku a na serii sem ujel 1000km ted mam tein a je to rozdil jako mezi š120 a mercedesem s500 amg
Napsal: 03.12.2005, 14:29
od blázen
podstatou tohohle remova dylema jestli podvozek nebo opravit motor je jediná otázka kterou si můžeme položit: kolik dvoukil jezdí se sériovým podvozkem? a kolik jich jezdi s pokaženým motorem..
Napsal: 03.12.2005, 14:37
od cornhollio
jo to jo ale treba ja bych mel radsi rs13¨co nejezdi a ma dobrej podvozek než plínu protože když už to pojede tak to bude i sedet ale me je to fuk moje auto to neni a uprimne mi je jedno že nebude mit podvozek tady se ptal na nazor tak sem ho rekl a jestly s tim ma nekdo problem to pobrat tak je to jeho problem
Napsal: 03.12.2005, 14:58
od remo
mate obidvaja kus svojej pravdy a suhlasim s oboma.
je zas pravda ze ked mas super podvozok a nemozes sa zviest si ho nemozes uzit, ale na druhej strane super motor a na nic podvozok tiez nie je to prave orechove.
takze ja to riesim sposobom. najprv GO pocas, ktorej objednam Apex, chvilu pocas 2-3 tis km zabehu sa povozim aj na serii (ktory je fakt dost kolisavy) a prehodim na apex aby ked budem motor ready na santanie bol aj podvozok s brzdami pripraveny na super jazdu:):):) a samo som na 200SX najazdil velmi malo km aby som mohol na plny plyn jazdit zakrutami a preto budemm misiet aj co to natrenovat, ale radsej sa to budem ucit na podvozku, ktory mi uz zostane a bude super.
Napsal: 03.12.2005, 15:08
od cornhollio
juojo v pohode remo ja rikal svuj nazor , a mas pravdu že je lepsi se ucit na dobrym podvozku chova se to uplne ale uplne jako jiny auto
Napsal: 03.12.2005, 15:15
od No_name
Mno jako seriový auto a např. Cornův TEIN je nebe a dudy,pokud bych si do toho auta sednul se zavřenýma očima,tak nemám ani tušení,že jedu ve dvoukilu (ještě bych musel mít ucpaný uši a nos,páč zvuk a klasickej pach interiéru se nepopře
). Přestalo se to houpat,začalo to mí trakci,začalo to driftovat po krátkym rozhození..začalo to fungovat
Napsal: 03.12.2005, 16:24
od remo
presne preto to chcem aj ja
Napsal: 03.12.2005, 17:29
od blázen
byly to je názory nemyslel sem jezdit dokonce života na serii,..jen to jako první bod spojízdnit.. na kolik přijde ten TEIN?
Napsal: 03.12.2005, 17:53
od Martin_534
+-50tis
jinak abych vás rozseknul, tak nejlepší je mít auto všestraně vyvážený
už sem taky zažil na okruhu v mostě - to jsem měl ještě bravu na super podvozku ale s motorem na go, jak sem se honil s kamarádem v seriovim golfu 1,4
bohužel motor na tom byl tak špatně, že na výjezdu ze zatáček a na rovinkách mi vždy ujel a já ani přez to, že v zatáčkách mi to sedělo 10x líp sem neměl šanci s tim něco udělat ...
Napsal: 03.12.2005, 18:01
od blázen
nic pro mě.. jak se chová na cestě to na čem si vozíš v zatáčkách prdel nyní ty? tušim si to chtěl prodat
Napsal: 03.12.2005, 18:33
od Martin_534
no je to asi o 200% lepší, získáš tim jakejs takejs pocit jistoty :-)
já se na seriovym podvozku v zatáčkách bál
koni a hr by se měli prodávat jako seriovej podvozek
na druhou stranu, nic lepšího, nemá cenu, pro člověka, co nechce driftovat, nebo jezdit často na okruho
drahej, tvrdej podvozek může bejt spíš mínus na normální ježdění
Napsal: 03.12.2005, 18:42
od blázen
to už je pro mě trošku lepší varianta
Napsal: 03.12.2005, 19:02
od remo
martin pekne si to popisal, podobny zazitok mam aj ja s fabiou. s dobrym podvozkom dokazes ponahanat aj papierovo silnejsie auto, sice ho nepredbehnes lebo na to nemas vykon ale jeho moze slahnut ze ti nedokaze ujst:):):)
takze o podvozku je rozhodnute, mam v umysle jazdit aj rozne kopce, okruhy a tak, hlavne chcem tomu autu verit tak ako teraz verim fabke ze ma podrzi tam kde to budem potrebovat.
Napsal: 03.12.2005, 19:21
od Martin_534
remo píše:martin pekne si to popisal, podobny zazitok mam aj ja s fabiou. s dobrym podvozkom dokazes ponahanat aj papierovo silnejsie auto, sice ho nepredbehnes lebo na to nemas vykon ale jeho moze slahnut ze ti nedokaze ujst:):):)
takze o podvozku je rozhodnute, mam v umysle jazdit aj rozne kopce, okruhy a tak, hlavne chcem tomu autu verit tak ako teraz verim fabke ze ma podrzi tam kde to budem potrebovat.
pak by možná stálo za to začít ve stejném duchu jako ti amíci s 240sx
protože tě to stejně nemine
Napsal: 03.12.2005, 19:23
od remo
toto by som videl tak na buducu zimu, tentokrat este na to nemam, lowe chut a ani cas
ale ako pises asi sa tomu fakt nevyhnem