Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 15:09
				od blázen
				to ja nevim tak daleko sem se eště nedostal. ALe 100tis se rozkutálí hodně rychle
			 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 15:15
				od LittleBoby
				Vzhledem k tomu, ze vim jak dobry podvozek zrychli auto mi pripada zbytecne cpat prachy do motoru, stejne v zatacce rozhoduje adheze a hmotnost, vykon motoru me ve stope neudrzi 

A podle referenci ma SXo podvozek hodne dobry  \:D/
 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 15:18
				od blázen
				jo podvozek je třeba mít pořádnej,ale v serii je nic moc. Motor umi sežrat dost peněz. Ataky se to chce stimhle autem neučit jezdit
			 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 19:40
				od LittleBoby
				Tak na to uceni se ale tesim NEJVIC 

 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 20:18
				od blázen
				spousta lidí co se učila s autem hrr tak dopadla špatně včetně mě  

 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 21:13
				od LittleBoby
				Doufam, ze ja tak nedopadnu, nalitam toho s firemni fabkou docela dost, ale zadokola je jine kafe to uznavam, ale nevzdavam se dopredu 

Samozrejme ze poradny crash uz mam za sebou, v prvnim roce rizeni a byla to poradna rana 

 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 21:16
				od blázen
				no tak firemni fabie se sti srovnat vubec neda  

  copak si rozbil  

 
			
					
				
				Napsal: 30.01.2006, 21:24
				od LittleBoby
				Nissana!!! 

Model Praire 2L, moc pekne auto, v super stavu, v plnem osazeni jsem na ledove brecce chytil smira a elegantne jsem to roztocil a po dvou piruetach jsem vysekl 3 kotouly pres strechu do cerstve zoraneho pole!
Ted mi to prijde funny, ale mel jsem nalozenou celou rodinu, kamose a az pak mi doslo co se mohlo stat. Neslo o cizi zavineni, jen blby odhad a led pod snehem 
 
 
Bylo to pekna rychlovka, dodnes si pamatuji ten kmitajici horizont 

 Uz vim jak se citi piloti stihacek 
