Stránka 2 z 2

Napsal: 05.02.2006, 23:20
od Martin_534
ten el. ventil na podběhu by neměl bejt zapojenej do turba
ten je na teplý starty, kdy odpojuje podtlak do fpr a tím obohacuje směs
- nejlepší je ho uplně odpojit, jestli budeš chtít tak ti nafotim, jak to mám teď zapojený já - podtlakový hadičky jseou kaťoučký 8)

to turbo zapoj tak jak je na fotce, případně mezi turbo a wg můžeš dát boost controller

Napsal: 06.02.2006, 00:15
od Heini
Martine díky!

Jestli můžeš poslat ty fotky toho zapojení.

PS: k startu potřebuji jen tu pumpu :lol:

Napsal: 06.02.2006, 08:36
od Martin_534
pumpu nepotřebuješ, zajíždět můžeš i bez ní :lol:

Napsal: 06.02.2006, 09:01
od Heini
Jenže já to nenastartuju dokud tam nebude všechno.
Nerad dělám něco na desetkrát, a nechci řešit chybky a nakonec to bude v palivu. 8)

Napsal: 06.02.2006, 19:20
od krosmen
tak sem si dneska dovez sice jetou ale ve velmi dobrém stavu T-3 nakonec byla za dvojku a je z integrale=mám ten samej motor v themně.....
raddy-nafotim neboj!!!!!!!

Napsal: 06.02.2006, 19:21
od krosmen
Jinak limitem výkonostnim s timhle turbem je 280 PS víc s im nikdo na itališe mašine nemá potom už přicházej na řadu větší kousky..... 8)

Napsal: 06.02.2006, 20:42
od raddy
Len upozornim ze nie kazde T3 turbo je vhodne pre nas motor. Hlavne mensie trimy T3 turba su urcene pre vacsie motory-2-2.5l a pre nizsie tlaky.
Pre nas to znamena nevyhodu zbytocne velkeho (a tazkeho) kompresora a vyf. turbiny. Urcite je pre vykon 280k vyhodnejsie pouzit T28 turbo ako mensi trim T3.
Bude rychlejsi nabeh....

Napsal: 06.02.2006, 20:59
od Martin_534
krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:

Napsal: 06.02.2006, 21:04
od raddy
Martin_534 píše:krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:
v tom pripade uno problemo bambino =D>

Napsal: 11.02.2006, 21:09
od krosmen
Martin_534 píše:krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:
potvoro...... 8)