Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 13:26
				od nizzmo
				s14 by mala mat klzne lozisko.
s15 ma uz gulickove lozisko.
....teda aspon podla tohto webu.... 
 http://nscw.kolhoos.ee/s14_spec
http://nscw.kolhoos.ee/s15_spec
 
http://nscw.kolhoos.ee/s14_spec
http://nscw.kolhoos.ee/s15_spec 
			
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 13:43
				od street.racer
				Podle mých info má S14 je Ball Bearing, S15 se dělala napřed s Ball Bearing turbem a pak je Nissan nahradil kluzným ložiskem.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 14:14
				od Gerox
				podle mych info je to taky tak ... S14 ma BB
			 
			
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 14:36
				od street.racer
				Gerox píše:podle mych info je to taky tak ... S14 ma BB
Tak nečekaně máš kuličky 

 
			
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 16:50
				od raddy
				Pani, S14 T28 turbo NEMA gulickove loziska. Kazde Garrett turbo ktore ma gulickove loziska ma na konci oznacenie pismenko R.
Az S15 ma gulickove loziska.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.02.2006, 23:40
				od street.racer
				raddy píše:Pani, S14 T28 turbo NEMA gulickove loziska. Kazde Garrett turbo ktore ma gulickove loziska ma na konci oznacenie pismenko R.
Az S15 ma gulickove loziska.
Co ja vim tak alespon japonsky Late model S14 ma BB.... 

 
			
					
				
				Napsal: 22.02.2006, 07:57
				od nizzmo
				Ved prave, co ja viem, iba 200sx s14 robena pre JPN trh mala ball bearing turbo, dokonca mala v zaklade 220hp.
Pre ostatne trhy by mala mat klzne lozisko a len 200hp.
			 
			
					
				
				Napsal: 24.02.2006, 18:25
				od mikyc
				Existuje i kulickovy T25, ktery se neda spolehlive rozeznat od normalniho - jenom podle kodu. A je to z Avenieru.