Napsal: 28.02.2006, 08:41
to ne, akorát by si měl malinko přemostěný turbo - ten tvůj je fakt lepší vyndat
ja nejezdim rychle ale sou mista jako letiste okruhy a tak nakej streettunak racing me nezajimablázen píše:z riskování a ohrožování ostatních účastníku silničniho provozu sem už tak nějak vyrostnul ...ikdyž i já mám pořád své dny
tak proč pak resi bovy a tak ?blázen píše:no jo tam se ěkteří nikdy ani nepodívaj
Když by sis počkal na první sérii našeho BOV MkII Twin Port, tak bys měl BOV, který se dá zapojit jako bypass a zároveň má port pro vyfouknutí do atmosféry. První port, na kterém je trychtýř se otevírá pořád (když se začne přivírat klapka) a druhý port se otevře až při větším tlaku. Vzduch se proto vrací zpět do sání a nepřídeš ani o zvukový efekt. Místo redukce na bypass hadici se dá namontovat trychtýř, který je součástí dodávky. Cena komplet včetně příslušenství bude cca 3000 Kč včetně DPH, přičemž tahle verze MkII má už stejný průměr pístu jako nová verze MkIV - stejné flow.mikyc píše:Kdyz sme u tech bovu.. nektery typy se vyrabi otevreny a je u nich moznost dokoupit ten vyvod a tim se z nich stanou prepousteci-bypass. Me by zajimalo jak je to s tim zvukem. Bypass urcite nebude delat takovej zvuk jako open.. nebo jo?
http://www.jgycustoms.com/serg20/bov.htm
Ja jsem vzal radeji levnouckej jetej origo, protoze $150 za greddy je MOC, kdyz to stejne nebude sycet
ja do tebe nereju jen se ptamblázen píše:já řešim bov zdůvodů kterej psal martin,mělo by se zlepšit malinko zrychleni,.. myslim si že tu neni moc lidi kteři serou do auta spousty prachu jen kvuli okruhu, většina (tak jako já) stim jezdí normálně v provozu
no musel sem se zeptat mel si tam naky nesrovnalosti v tom co si psalblázen píše:nezávodím,nejsem vrah, ale sou silnice kde se dá prasečit vnoci tak tam občas zaprasečim,..nebudu tu tvrdit že sem buhvi jak ohleduplny řidič, někdy dělám blbosti,ale málokdy..
já vím že nerejpeš, tady nikdo do nikoho nerejpe
potvrzuji...Kentoya píše:já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju