Stránka 2 z 2
Napsal: 08.03.2006, 22:47
od milonovo
Tak možnost to byla dobrá
bohužel nepomohla.Rozvody jsou taky dobře.Napadá mě ještě jestli není v prdeli vstřik,ale tím končím uvidíme co se posere.
Napsal: 09.03.2006, 07:50
od raddy
staci zmerat tlak oleja, aby si vedel ci v tom figuruju loziska.... uz sa okolo toho dost spekuluje
Napsal: 09.03.2006, 09:30
od mrkevvzime
hm, tak mam taky podobnej problemek s timhle zvukem - trochu jako naftak
je to presne jak rikas kdyz jenom lehce lechtam plyn aby to udrzovalo rychlost tak to tak divne klepe-cvaka jak nakej posranej dehet. ten zvuk zacina od tech cca 2600 vyse a kdyz se motor ohreje je to mnohem slysitelnejsi nez kdyz je studeny, kdyz brzdim motorem nebo zrychluju tak to nedela
jeste jsem stim nic nedelal
Napsal: 09.03.2006, 10:16
od milonovo
Já zkusím změřit ten tlak,ale to bude až příští tejden,dnes jedu domů a jedu scorpiem protože na těhle sračkách a letních gumách co tam mám se mi fakt jet nechce.
Napsal: 14.03.2006, 17:27
od milonovo
Kde změřím tlak benzínu?Myslel jsem že je na liště kohoutek,ale není.Jinak co když dám místo origo čidla pro tlak oleje čidlo pro budík?
Napsal: 14.03.2006, 17:28
od milonovo
Myslím ventilek-píšu kohoutek
Už jsem z toho jelen
Napsal: 14.03.2006, 18:51
od Martin_534
já origo čidlo na tlak oleje vyndal a přes hadičku tam napojil čidlo od budíku a funguje to super
tlak benzínu změříš tak, že dáš budík na tlak buď na lištu - tam by tě to asi zajímalo nejvíc nebo někam na hadici před fpr
jinak budík mám od hks, tak jestli chceš můžu ti tlak benzínu změřit
Napsal: 15.03.2006, 11:57
od milonovo
Budu se muset stavit,mě se pořád nechce jet v těch sračkách do Prahy na letních gumách.Tlak oleje snad změřím tady.
Napsal: 16.03.2006, 17:13
od milonovo
raddy píše:staci zmerat tlak oleja, aby si vedel ci v tom figuruju loziska.... uz sa okolo toho dost spekuluje
Takže tlak jsem změřil a s konečnou platností ho můžu jako možnou příčinu vyřadit.Nebude to 100% přesně páč jsem to měřil nově nainstalovaným budíkem AutoGauge,nicméně i kdyby tam byla nějaká ta odchylka,bez tlaku to rozhodně není,takže.
Zvýšený volnoběh za studena cca 5,6bar po ohřátí za jízdy nejde cca pod 4bar a na volnoběh pod 2,4,jelikoš jsem to docela zfušoval
budu to muset ještě přetěsnit,protože mi to tam kape.
Jsem si téměř 100% jistej že to jsou detonace.
Jelikoš to začalo dělat už předchozímu majiteli a vše co jsem s tím provedl na to mělo jen částečnej vliv(walbro,98oct. benzin,posunovaní přestihu) mám dojem jestli soudruzi v NDR nedělali i rozvody (ty jsem dělal taky a posledně jsem je ještě jednou kontroloval)
Mám dojem jestli nezničili CAS,protikus na vačce je,že by to bylo nějak extra vydřený jako měl Oťas se mi nezdá,jde pootočit ten klínek co je v CAS?Že by byl špatnej předstih?Na volnoběh ho mám na cca 16 ale potom by to mohlo dělat bordel.Ten tlak paliva se mi taky nezdá,neměřil jsem ho ale to auto prostě jede,kdyby to nemělo benzín tak to podle mě bude cukat atd.Jinak znova opakuju že kromě walbra to je úplná serie.
Napsal: 16.03.2006, 17:19
od raddy
no aby sme tu nahodou nevymysleli novu teorie relativity, zmeraj este ten tlak paliva.
potom ma napada, ze remenica od klukovky ma volu a meni predzapal pocas jazdy...
Napsal: 16.03.2006, 19:10
od Kentoya
a ještě bych vyzkoušel z druhýho auta CAS občas se posere
Napsal: 19.03.2006, 21:31
od milonovo
Tak jsem dnes o konzultaci chytřejší.
To co mi řekl Heini mě nijak nenadchlo a vůbec mu nevěřím,tomu uvěřím až uvidím ojnici venku jinak ne
(pochopili jste,ložiska,ale nejel v tom)
S Martinem jsme se tak nějak shodli že tlak benzinu bude O.K. páč to fakt jede.(ne že bych z toho uchcával,ale je to serie takže to jede jako serie)
Jak poznám vůli řemenice?To by i to základní nastavení bylo špatně ne?
Zkusím vyměnit CAS a klidně i řemenici,protože je to za 1 jednoduší a za 2 těm ložiskům prostě nevěřím.Pokud by tohle nepomohlo budu to muset zkusit jestli se to bude zhoršovat.
Ty smajlíky tam nedávám proto že bych z toho byl tak odvázanej,jako spíš že už mi z toho hrabe
Napsal: 19.03.2006, 21:49
od raddy
remenica moze sposobit ine nastavenie na volnobehu a ine pod otackami, ked sa zotvacnostou pootoci...trebo ju pozriet a skontrolovat ci nie je vydrety kolik co ju drzi....