Stránka 2 z 3
Napsal: 06.04.2006, 21:20
od tamo
ked myslis medzi zvody a blok motora, tak ja som kupil riadne v obchode (urcite to vie kazdy obchod objednat) nejakych 120 Sk zatial drzia, alebo myslim ze niektory chalani davali miesto tesnania pastu.
Napsal: 07.04.2006, 07:20
od swed
Taky me fučí těsnění mezi výstup turbo a downpipe s hezkým zvukem...o víkendu vyndám turbo a přetěsním vše co bude fouklý. Je to práce na dopolko tak se toho neboj Caizi
Napsal: 07.04.2006, 09:08
od Caizi
Dopolko?? to snad ne..ja počítal tak dvě tři hodinky.. to bude zase práce.. ale problem vidim v tom tesnění..potřebuju s tím jezdit, nebudou ho mít v auto kelly?
Napsal: 07.04.2006, 09:19
od blázen
Caizi píše:Dopolko?? to snad ne..ja počítal tak dvě tři hodinky.. to bude zase práce.. ale problem vidim v tom tesnění..potřebuju s tím jezdit, nebudou ho mít v auto kelly?
no 2-3hodiny...odvážnej
já co sem naposled měnil jen turbo sem si stím hrál 9hodin ikdyž sem musel měnit trubky na vodu a pod... a těch kurev co padlo
je to pro japončický pacičky... ale když se to dělá pořádně tak to dycky potrvá
Napsal: 07.04.2006, 09:45
od swed
Caizi píše:Dopolko?? to snad ne..ja počítal tak dvě tři hodinky.. to bude zase práce.. ale problem vidim v tom tesnění..potřebuju s tím jezdit, nebudou ho mít v auto kelly?
no když jsem to sháněl, tak sem v kelly nepochodil a ani u jinejch firem. Jen nissan za pěkný prachy. Nakonec měl Katany jednu sadu komplet okolo turba doma ve skříni
dvě tři hodky to asi nezvladneš...my na to budem dva a počítám vše tka 4 hodky...ikyž už to dělám asi po třetí tak to pojede jak po másle
Napsal: 07.04.2006, 17:36
od Caizi
no tak motor teda vytahovat nebudu...vytahuju to turbo a pod svodama je tesnění které mužu použít znova...není nijak poškozené..už to dělam asi 3 hodiny a teprve se mi podařilo odšroubovat všechny šrouby okolo svodů...ale nevím naq čem to ještě drží..mám odšroubovaný výfuk a už tam zbývají jen ty hadičky...musím vypustit olej?
Napsal: 07.04.2006, 17:37
od Caizi
jo a jak si oddělaval ty dva pravé dolní šrouby od těch svodů? s tím sem se dupal tak hodinu..
Napsal: 07.04.2006, 18:07
od Goodziller
Me ceka vymena tesneni mezi svodama a motorem...Vubec se mi do toho nechce....
Jinak sehnat tyhle tesneni mi dalo taky hafo prace... Je to o tich lidech v tom kramku,kdyz jsou dobry tak to sezenou... Projel jsem stangly a kelly, nakonec v Novym boru v kelly mi to sehnal do druhyho dne....
Napsal: 07.04.2006, 20:44
od Kentoya
já sháním všecko v autobenexu, toto jsem zatím nekupoval, ale nedivil bych se kdyby měli, je to o přístupu, díky tem tlumičům se mi kluci snaží sehnat všecko na co si vzpomenu, ale jsou věci, který vážně nejdou
Napsal: 10.04.2006, 15:02
od Caizi
tak z původních 3 hodinek se vyjmutí turba protáhlo skoro na celý víkend...a ty nervy co jsem u toho měl... příště radši vytáhnu celý motor...
takže vule odstředu k okrajům je tak max 1mm a odstředu ven ve směru osy když hodně potáhnu tak je cítět trošičku..ale uplné minimum..
takže myslím že na go to ještě nebude
ale zjistil jsem že krom uvolněné downpipe sem mel uvolněné i turbo od downpipe a tím padem i těsnění bylo už prohořené...
takže z tohoto důvodu to asi málo tlačilo a proto ten bov tak málo pískal..(aspoň doufám)...bo sem ho rozdělal a byl promazaný dost..
Napsal: 10.04.2006, 21:28
od Kentoya
to už je právě nejvyšší čas na go, protože ti začne dřít turbo a stěny a prodraží se ti to, ale jak chceš, záleží to na tobě
Napsal: 11.04.2006, 00:27
od adner
Axiální vůle turba max 0.1 mm,radiální v milimetrech,tu vymezuje olej,pokud ti čmárá vrtule po stěně,velmi bych se zajímal o jeho tlak
ve vedení k ložiskám,na což samozřejmě má vliv i jejich vůle,ta se ale nemůže zvětšovat markantně(otázka mnoha desítek tisíc kilometrů),poněvadž neběžíme kov na kov,ale musí se nám zde nacházet ještě vrstva oleje.Pokud se nenachází,nebo je příliš slabá,je to zase jenom problém mazání.Ať už z různých důvodů.(Druh oleje,vysoká teplota,špatné čerpadlo.)Pokud je tlak oleje v ložiskách příliš nízký,rotor začne při určitých otáčkách vibrovat,čímž se zajednak sníží výkon turba,a navíc se razantně zvýší opotřebení ložisek.A občas i horší věci.
Napsal: 11.04.2006, 09:05
od blázen
Caizi píše:tak z původních 3 hodinek se vyjmutí turba protáhlo skoro na celý víkend...a ty nervy co jsem u toho měl... příště radši vytáhnu celý motor...
takže vule odstředu k okrajům je tak max 1mm a odstředu ven ve směru osy když hodně potáhnu tak je cítět trošičku..ale uplné minimum..
takže myslím že na go to ještě nebude
ale zjistil jsem že krom uvolněné downpipe sem mel uvolněné i turbo od downpipe a tím padem i těsnění bylo už prohořené...
takže z tohoto důvodu to asi málo tlačilo a proto ten bov tak málo pískal..(aspoň doufám)...bo sem ho rozdělal a byl promazaný dost..
nezapomen že čím dřív GO turba urobíš tim bude levnější jak se poserou lopatky o stěny bude to palka
Napsal: 11.04.2006, 14:47
od Caizi
no ja bych i nechal udělat GO, ale jednak do května budu asi bez větší častky peněz, takže na go se mi moc nechce a druhá věc je že pokud to vydrží do toho května, tak bych asi pak sehnal nějaké větší turbo..:-) jako ty lopatky nedrou o stenu ani když na osku trosku více zatlačím, tak snad to ještě chvíli vydrží..a od původní GO turba to má najeto teprve 20tis. km..což není zase tolik..ale je mi jasné, že km neříkají nic o jeho stavu..každopadně díky všem za vyčerpavající info...
Napsal: 11.04.2006, 18:10
od blázen
větší turbo?