Stránka 2 z 2
Napsal: 17.05.2006, 07:01
od Bidrin
adner píše:Tě pic kluci.
Nebojte se,my taky používáme mozek,nebo se o to aspoň snažíme.Jen pro formu:nešlo mi o to ,ušetřit prachy,ale spáchat něco vlastnoruč,protože z toho lezou potřebný data a ne z koupě nějakýho ultra ověřenýho nesmyslu.Auta nacpaná záležitostmi jenom podle názvu,jak z toho může mít někdo radost?Řeči o tom,že něco nejde,těch denně slyším spoustu,ale mě ty vlastní kola jezdí už roky,vlastní brzdy brzdí roky,vlastní setrváky(i litinové) rotují roky,sakra jak to,že to funguje,když by nemělo?Pánové,bez urážky,to jsou zbytečné řeči,lepší je jít a něco dělat.Až budu mít volnou chvilku,tak vám sem šoupnu návod,jak si doma vyrobit plovoucí kotouče.Jsem zvědav,kdo zas přijde s tím,že to nejde.Těším se na vaše podnětné připomínky.
To kpt LUIS:1kg/15 euro je to kuwa drahý,ale nejlepší,co jsme měli v ruce.Jdeš do toho?
Netvrdil jsem, že to fungovat nemá. Jediné co tvrdím je, že se mě to zdá NEBEZPEČNÉ na to, abych to zkoušel na motorech zákazníků, případně na svém. Vím o více lidech, kteří dělají setrvačníky a taky jim fungujou a dělali se podobným způsobem i za socialismu, kdy to ani jinak nešlo.
Vím co je to přemějšlet a jít něco dělat a taky jsem už před x lety přišel na to, že u spousty výrobků se dá vymyslet něco lepšího nebo minimálně stejně funkčního, jako předražený výrobky z japonska a USA.
Když nechci dělat setrvačníky, tak to není z důvodů mojí lenosti, nebo neschopnosti, ale je to proto, že nechci věnovat x desítek hodin práce něčemu, co MŮŽE udělat hodně velkej problém. Když to dělají ostatní, je to jejich věc a když se jim nikdy nic nestane, tím lépe. Já osobně raději investuju tenhle čas na výrobu a vývoj jiných věcí – myslím si totiž, že instalace odlehčeného setrvačníku se vyplatí hlavně při kompletní stavbě závodního motoru se vším všudy a jako úprava sama o sobě to bude mít ½ efekt.
Napsal: 17.05.2006, 07:25
od Kentoya
adner jdu do snickers, nemám ho kde sehnat, jakej to bude mít tvar a kolik to odhadem bude vážit at vím co si nachystat, jo a pls pošli výkresy v nějakým pdf at je nemusím tvořit, rozměry pokud budou jiné si upravím, (jinak mám kdesi autocad 2000, ale nemám ho nainstalovanej a tři roky jsem ho neviděl, ale není to problém ho tam znova kopnout pokud by jsi ten výkres měl v cadu)
Napsal: 17.05.2006, 09:19
od LittleBoby
Zdar kuci, vzhledem k tomu ze planuji prehazovat casem prevodovku, bych take rad zakusil radosti odlehceneho setrvacniku. Klidne nekomu podepisu reverz ze je to na moje vlastni riziko, ale po tom co jsem se svezl s autem s odlehcenym setrvakem a zjistil ze meziplyny tam skacou pomalu samy uz nemyslim a na nic jineho :-)
Napsal: 17.05.2006, 12:38
od Kentoya
taky bych raději, kdyby ho adner vyrobil, nestíhám, ale já to nějak udělám alespon pro sebe
Napsal: 17.05.2006, 16:11
od mike
mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak mi chcem setrvak
Napsal: 17.05.2006, 16:50
od MaxX
jo chcem a je nás hodně!!!!
Napsal: 17.05.2006, 16:54
od Kentoya
pls nová kolonka velkovýrobce duralových setrváků pan ADNER ze z plzně
Napsal: 17.05.2006, 16:56
od Kentoya
jinak kluci všichni co uvažujete o novým setrváku, nejdřív se zamyslete, jestli máte kde rozebrat motor, vytáhnout z něj kliku a řemenici, složit mimo motor a nechat dynamicky vyvážit, chce to čas peníze a trochu umu
Napsal: 19.05.2006, 00:41
od adner
Tak,hošánci,setrvák už jezdí,negativum žádné(trochu citlivější noha při rozjezdu,vcelku bez problému),pozitiva budeme řešit až bude mít najeto trochu víc,teď to byla první jízda po zimě a měl bych snahu příliš přehánět.Nejdřív si pěkně srovnáme data v harddisku a pak se pokusíme o trochu té objektivity.Ovšem už dopředu musím říct,že se mi to náramně zamlouvá a to z vícero důvodů.
to kentoya:s tím vyvažováním bych to tak nepřeháněl,páč když se podíváš na firmy,které to vyrábí,tak celej fígl spočívá v použití kvalitního materiálu,symetrického rozmístění součástí a přesné výrobě,tím je celej obřad vyvažování hotov.A když ti taková rozumně navržená věc vypadne ze soustruhu,tak se v pohodě vejdeš do půl gramu,což pro šest tisíc toček bez problému vyhovuje.Výkresy ti bohužel nedodám,kdybys viděl ten můj,tak by ti namístě shořel límec.Stejně už je v pekle.Ale Hynek do toho půjde taky,možná by to zvládl dvakrát.Pokud budeš chtít matroš,bude to čtverec šmiknutej z desky,cena odhadem dva až tři tisice,podle toho jestli půjde o zbytek,nebo ne.Kdyby něco,dotazy zde.
to Bidrin:tvůj postoj chápu,jako výrobce to v tomhle státě vůbec nemáš lehké,výdělek malý,naklady veliké,ještě tak si zadělat na průser.A proto na podporu Bidrin company jsem si zakoupil 2 ks regulátor tlaku turba,které jsou již ve spokojeném provozu,akorát jsem musel vyměnit pružinku za silnější.Tedy statečným výrobcům čest a rukám pokoj.
Napsal: 19.05.2006, 08:16
od blázen
ja bych ho chtěl taky
Napsal: 20.05.2006, 22:40
od mike
jako nechci prudit ale musite uznat ze ander to ma proste zmakle nebo ne ??
Napsal: 22.05.2006, 14:30
od Bidrin
mike píše:jako nechci prudit ale musite uznat ze ander to ma proste zmakle nebo ne ??
Na první pohled je vidět, že je to krásná a dobře odvedená práce. Mám rád, když z kusu nevzhlednýho duralu vypadne pořádnej díl.
Napsal: 29.05.2006, 01:23
od Brblak
No osobně bych to stejně převážil i když je setrvák lehoučkej (jen pro jistotu).
Každopádně si myslím, že je to nádherná práce (která se v dnešní době vidí zřídka - sehnat šikovnýho řemeslníka je sakra těžký. I ty co se draze oceňují dělají pěkný zmetky
) vzhledem k tomu, že to neni z jednoho kusu