Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 13:49
				od Kentoya
				já když jsem povoloval oněch 9 matic, tak jsem přišel na to, že tři byly měněný a z těch tří 2 měli v turbu na kokot závit, takže tento problém je věčný, důležitější jak matice, je šteft, ale když to ukroutíš převrtáš a jedeš dál
			 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 13:52
				od LittleBoby
				Nemyslel jsem medene matky, ale pomedene nerez matky, v tech se ti zavit jen tak nezkurvi to musi utahovat leda velky silak = prase! 

 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 13:56
				od Kentoya
				nevím jestli jsme do sebe cokoliv litleboby, nějak jsem na tebe nereagoval
můj názor - šteft - nerez povrchově měd
matka - dávám přednost mědi kdykoliv ji povolím a šteft přežije, ale může být i nerez s mědí na povrchu
			 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 13:57
				od kenivruh
				Inac nepamatas kolko si platil za stefy a matky ?
			 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 14:00
				od LittleBoby
				Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet 

Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.
 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 14:27
				od kenivruh
				LittleBoby píše:Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet 

Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.
 
Mozes spresnit co je to to "ve Faborech" ? Akosi neviem o co/koho ide. Lebo to su presne take matky ako predava nissan tzv. self-locking a u nich to je ovela viac. Dik.
 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 14:30
				od LittleBoby
				Fabory je firma se spojovacim materialem a vyznacuji se oproti treba Ferone tim, ze maji skoro vsechny srouby skladem, horsi je ze druhy rozdil je vyssi cena nez je obvykle, ale zase nemusis cekat. 
http://www.fabory.com/imfw/portal/ep/sa ... h+Republic 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 17:04
				od Peca
				Tak jsem na to mrknul. Turbo mi přijde v pořádku, vrtulka má podélnou vůli tak 0.5mm a příčnou (nahoru dolů) tak 0.6-0.8mm, těžko odhadnout, ale stěny se nedotkne.
Ale šmátral jsem rukou všude kolem a dole zespod turba jsem našmátral olej....Další poznatek: Kouř se objevuje jen po ostřejší jízdě. Tedy podle mého laického názoru při ostřejší jízdě díky většímu tlaku oleje to někde utíká a pak se olej spaluje na nějaké žhavé trubce? Co myslíte?
Ale furt nevím co způsobuje ty divné zvuky  

 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 17:24
				od Kentoya
				jak jsem psal ty zvuky to chce slyšet, jinak jak jsem říkal posledně těch 0,5 už je brutus, může to pískat třeba právě kvůli tomu
			 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 17:49
				od raddy
				kompresor vyzera byt v poriadku, tie vole nie su velke. ale cely problem s olejom mozu sposobavat zle olejove tesnenia alebo upchaty odvod oleja z turba alebo pretlakovana olejova vana...
			 
			
					
				
				Napsal: 17.05.2006, 17:59
				od Kentoya
				no rady nevím 0,5 na turbu tam a zpět už hraničí s koncem turba
			 
			
					
				
				Napsal: 18.05.2006, 12:35
				od blázen
				mě tohle čmoudění dělá špatně dotažený přívod oleje do turba a nemam klič se kterym se tam dostanu tak musim vytahnout turbo.. a to cinkání mi dělal volný šroub mezo downpipe a vyfukem tak se na to mrkni,..