Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 12:48
				od No_name
				Martin_534 píše:toho se taky trochu bojím, proto jsem vybral 76 místo 71, protože se mi kompresorová mapa trochu víc doleva
ale jaksi kolik a kdy to bude foukat nedokážu zatím odhadnout 

plánuju tak 0,7-1,7baru  

 
1,7...to bude zas jeden rozjebanej motor na prodej  

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 16:11
				od howado
				Jsem fakt zvědavej až to bude jezdit 

Myslel jsem že ideální by bylo tohle 
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 3347_1.htm 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 18:26
				od Kentoya
				jen tak mimo mísu, jaký se dělají T28 s kuličkama a jaký z nich jde dostat tlak aby neklesal do 6000 toček 
díky
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 18:47
				od raddy
				Kentoya píše:jen tak mimo mísu, jaký se dělají T28 s kuličkama a jaký z nich jde dostat tlak aby neklesal do 6000 toček 
díky
aj najmensia T28 udrzi tlak nad 1bar, verim ze velke T28 dokazu v pohode drzat tlak nad 1.6bar na 1.8 motore...
 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:10
				od Brblak
				raddy píše:Brblak píše:Jenže s 0,64 A/R z toho nedostaneš maximum (resp. se ti bude dustit kolem 4000 otáček). A to by pak bylo lepší menší, třeba GT2860RS (si myslim). Alespoň teoreticky. Nebo přidat k turbu ještě SRkový motor.
No uvidíš až pojezdíš, tak se pochlub  

 
to su chybne uvahy. jediny problem moze byt prilis rychly nabeh turba a z toho vyplyvajuci velmi nebezpecny stav spatnych razov pocas zataze. Ale to sa uvidi az po montazi.
 
No o tom píšu. Akorát tomu říkáme každý jinak (ty RÁZY a já DUŠENÍ). Ale bál bych se, že to bude dělat až jestli bude chtít PR 2,5 a více což s turbínou 0,64 A/R je tak při 18 lbs průtoku - 3500 otáček
Každopádně uvidíme, až co nám ukáže praxe
To Kentoya: Tihle chlapíci dají klidně i 2 bary, ale motor už to těžko snese bez snížení komprese a vstřikování vody jako ma raddy (třeba formule 1,5 litru obsah, 9,4:1 kompresní poměr, 45 psi tlak (3 bary), 1000 HP ale 14000 otáček a speciál namíchané palivo z toluenu a n-heptanu 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:22
				od Kentoya
				ad raddy aj najmensia T28 udrzi tlak nad 1bar, verim ze velke T28 dokazu v pohode drzat tlak nad 1.6bar na 1.8 motore...
tak na to by potom šel použít použít chip S3, nebo ne?
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:35
				od Martin_534
				u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:37
				od Kentoya
				u tvýho asi jo martine, mě šlo spíš o T28, jestli je možno použít chip S3
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:38
				od Martin_534
				možný je použít cokoliv  

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:42
				od Brblak
				Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.
 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:47
				od Martin_534
				
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:49
				od Martin_534
				Brblak píše:Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.
 
jo, jak jinak pořádně auto doladit? ale to bude ještě nějakou dobu trvat
 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:51
				od street.racer
				Martin_534 píše:Brblak píše:Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.
 
jo, jak jinak pořádně auto doladit? ale to bude ještě nějakou dobu trvat
 
Budes mit nove poskladany motor?
 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 19:58
				od Martin_534
				ne, to zatim neplánuju 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 20:12
				od howado
				A co takhle HALTECH neplánuješ?  
