Elviiis píše:Povoluje se u všech 200sx kde bylo měněné turbo protože tam měnitelnedal zpět takove plýšky s packama ktere se zacvaknou pres srouby aby se nepovolovali. nejdou koupit ani obednat v nissanu. ja je nahradil specialnimi medenymi sroby se samoutahovaci podlozkou ktra je v jednom kuse se sroubem a uz to drzi jako pribyte. ale kadopadne bych menil i tesneni.
Ty podložky u NISSANA koupíš, vím to protože jsem je kupoval
Part Number 14495-17F00
cena 120Kč za kus, je třeba 2 kusy
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Panove jak se vam to povedlo? ja tambyl a koukali na to jako bych to donesl s marsu
jenze ja se na to ptal v sumperku v nissanu a tam na me koukali i kdyz jsem rekl na jake auto to potrebuju
Ja použil obyčejné podložky v kombinaci s ocelovýma perovkama a namazal jsem to všechno grafitovou vazelinou. Mám mírně upravený sériový výfuk bez katu, takže drnčí celé auto, a už půl roku se mi nepovolil ani šroubek.
A místo těsnění jsem použil výfukovou pastu za 200,- a nikde ani fouknutí...