kuci dulezita veta je hned na zacatku...a sice....
Asi mám štěstí, že jsem s tím chvíli počkal, protože jsem zjistil, že tyto v zahraničí zakoupené jsou pravděpodobně u nás nefunkční, resp. téměř nefunkční.
Takze bych s Tim nakupem na Ebay pockal :-D
Takze potrebujeme nekoho kdo nam to trochu přečipuje
Třeba někoho jako: Ciazi, Raddy
Kdyz budes cist dal..stoji tam i
Jediny, ktery tady bude bez upravy jakz-takz fungovat je BEL RX 65, vsechno ostatni jsou vyhozene penize. Individualni dovoz ze zahranici tady neupravi a neopravi nikdo, takze v pripade problemu zbyva jedine reklamace u prodejce v USA. Lepsi je koupit detektor primo v CR, vyjednat si na nej maximalni slevu a dat si jej do nakladu firmy, takze ten cenovy rozdil neni tak bolestivy a navic mate 2 letou zruku!
Doporucoval bych si par stran pocist...jsou tam zajimavy poznatky i ohledne nastaveni, umisteni ci naklonu
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
akorat mi porad neni jasnej rozdil mezi pevnym a prenosnym..je tam rozdil jen v te mobilite nebo ten pevny ma vetsi efektivnost? Cena je temer dvojnasobna....
Více info na http://antiradary.cz/
Kdysi jsem o něm taky uvažoval,ale nakonec jsem se na to vykašlal,moje pokuty za posledních cca 5 let(když neberu boty) byly za rychlosti v kterejch by byl antiradar stejně k hovnu.Na dálnici 170-200,jednou v obci 78-klasický měření u cedule.Netvrdím že jsem nejel nikdy přes obec rychlejc,ale všichni víme že je obec a obec.V těhle případech když to zapípá,tak stejně nestačíš ani sundat nohu z plynu a jseš tam,max. o trochu zabrzdíš ale dostat se na 130 je mimo mísu.Takže tyhle jízdy si asi budu muset odpustit.Na druhou stranu si myslím že pořád zůstanou úseky kde se měřit nebude a příležitostně to půjde
jediny, s kterym ma zkusenost je Road Angel a to ne tady, ale v UK - rychlostni kamery detekuje uz z velke vzdalenosti a mel by zvladat i laser - dalsi vec je, ze funguje take na bazi GPS, je schopny hlasit nehody, objizdky, atd. mapa, resp. seznam mist se da pravidelne aktualizovat (bohuzel v nasich podminkach nepouzitelne ) - dokonce se nam jednou stalo, ze hlasil podle GPS s novou mapou i kameru, ktera tam jeste nestala - jinak samozrejme funguje jako detektor i bez GPS.
Pozrite si www.antiradar.sk a hlavne http://www.antiradar.com/testy/. Z toho testu vyplyva, v ktorych miestach je vysoko pravdepodobne, ze detektor ten radar zisti a kde naopak je to velmi tazke (ten test je z roku 1999 takze uz sa mozno tie detektory zlepsili).
K tym radarovym detektorm z USA si myslim, ze je len dolezite, aby dokazali merat aj v pasme, ktore sa pouziva v Europe. Nevidim iny dovod preco by detektor nemal fungovat.
K tym pevne zabudovanym detektorom, ked sa nemylim tak v tych novych pravidlach je toto zakazane, kedze to nebolo homologizovane s vozidlom alebo tak nejak
zakazany to sice je.....ale zase si myslim ze na to nedojdou kdyz se jim neprasknes sam :-D detektor neodhali a v interieru to poznat nejde....nicmene....ptam se znova.....jaky je rozdil mezi prenosnym detektorem kterej stoji cca 12-15 tis a pevnym co je za 20+...
Na www.antiradar.sk je to asi vysvetlene, ale v skratke, ked sa nemylim, tak ten pevne zabudovany ma snimace namontovane napevno za prednou maskou takze nieje vidiet, ze mas detektor. Takisto tie prenosne sa nedaju pouzit na novsich autach, ktore maju atermicke alebo vyhrievane celne skla. Kedze je detektor vo vyske v akej byvaju instalovane radary, tak je vacsia sanca zachytit signal a aj snimac laseru je v blizsie k SPZ, kde sa vascinou smeruje laserovy luc, takze je pravdepodobnejsie ho zachytit (vid VEKTOR 975 STi).
Este jedna vec k meraniu rychlosti radarom. Z toho co pisu na www.antiradar.sk je pravdepodobne, ze ked v momente merania rychlosti prudko zabrzdite tak ten radar vyhlasi chybu (kedze radar vas meria dvakrat za sebou, tak si mysli ze zmeral zle - velky rozdiel v nameranej rychlosti prveho a druheho merania).
Panove a zvazovali jste treba, misto vyhazovani penez za radar si poridit lepsi tonovani oken, na palici vrazit cepici a proste a jednoduse, pokud vas zmeri, jim ujet? Nebo si myslite, ze s felicii, ci oktavou 1,9tdi vas chyti?
Navic tohle jednani oporu v zakone ma - ve spravnim rizeni uvedete, ze vuz ridila osoba blizka a nemuzete upresnit jeji totoznost....
Takhle to po 1.7 stale jeste funguje, vina na provozovatele vozidla stale jeste v nasem pravnim rade neni prenasena...
Neni to jednodussi, nekdy i zabavnejsi?
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
Petr píše:Panove a zvazovali jste treba, misto vyhazovani penez za radar si poridit lepsi tonovani oken, na palici vrazit cepici a proste a jednoduse, pokud vas zmeri, jim ujet? Nebo si myslite, ze s felicii, ci oktavou 1,9tdi vas chyti?
Navic tohle jednani oporu v zakone ma - ve spravnim rizeni uvedete, ze vuz ridila osoba blizka a nemuzete upresnit jeji totoznost....
Takhle to po 1.7 stale jeste funguje, vina na provozovatele vozidla stale jeste v nasem pravnim rade neni prenasena...
Neni to jednodussi, nekdy i zabavnejsi?
E-e
viz. 361/2000 Sb. Zákon o silničním provozu
§10 odstavec 3
Provozovatel vozidla a osoba, které provozovatel svěřil vozidlo, s výjimkou, kdy provozovatelem vozidla je zpravodajská služba, jsou povinni na výzvu policie, krajského úřadu nebo obecního úřadu obce s rozšířenou působností sdělit skutečnosti potřebné k určení totožnosti řidiče vozidla podezřelého z porušení ustanovení tohoto zákona; tímto ustanovením není dotčeno ustanovení zvláštního právního předpisu.
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna/zm ... ml?id=1016
Mezi nové povinnosti provozovatele vozidla přibude zákaz svěřit řízení vozidla osobě, o které provozovatel nebude mít dostatečné osobní údaje tak, aby ji mohl identifikovat. Tento nový zákaz jednoznačně směřuje proti jedné z druhu obran provozovatele vozidla, který může tvrdit, že vozidlo svěřil osobě, o které nemá dostatek osobních údajů a která s ním spáchala dopravní přestupek.
P.S.: Myslím si že když něco takového píšeš, měl by si to brát zodpovědně a tvrdit jen to co víš určitě, a pokud si nejsi jistý, tak bys mohl dodat že si nejsi jist. Co kdyby si to někdo po Tobě přečetl a jel to hned vyzkoušet? Trošku nezodpovědné vůči ostatním.
Spatne ! Precti si zakon o spravnim radu a dojdes k tomu, ze tohle vsechno nepopira tve pravo odeprit vypovidat proti osobe blizke, jejiz ujmu by jsi pocitoval jako sobe vlastni... Ty samozrejme neporusis ustanoveni tebou zminenych zakonu, jelikoz presne vis, kdo vozidlo ridil a mas veskere jeho udaje, potrebne k identifikaci.... Vzhledem ale k zakonu o spravnim radu, ve kterem samozrejme prestupek pujdes projednat - nemusis k one osobe vypovidat... Pak je na spravnim organu, aby prokazal, kdo to byl....
Ja sam jsem takhle uhral v poslednim pul roce 2 pokuty za parkovani... Jednu ve fazi podani vysvetleni a druhou ve spravnim rizeni.... Budou ti vyhrozovat, zkouset te, nesmis povolit.... Nakonec mi urednicek pogratuloval, ze jsem dobrej, ze jsem nepovolil a vydrzel... Zkousel na mne finty s tim, ze ridila pritelkyne? nebo rodina? predame vec krajskemu uradu a bla bla bla.... pak vytiskl papir o ukonceni rizeni, podepsal jsem a sel vysmaty domu...
Nenechejte si srát na hlavu.... v tomhle state plnym bordelu, kdy policie spolupracuje s mafii a bere uplatky do kamer TV reporteru se necitim jako ten, kdo ma zacit vec napravovat a pokorne platit tisicove palky za to, ze doma uslapnutej MP si v praci lesti svoje ego s raderem postavenym 2 metry za znackou obec... Umim jezdit pomalu, ale zaroven si jsem jist, ze svoji "bezohlednou" jizdou nissanem, praktikovanou vetsinou v noci na rovnych usecich ohrozuji maximalne sebe tim, ze mi do cesty skoci srna.
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
P.S. odepreni vypovedi, pokud bys tim poskodil osobu blizkou je jak ve spravnim rade, tak v zakonu o policii... to jen pro pripad, kdybys argumentoval tim, ze to vysvetleni po tobe bude chtit treba policista... (ale jen v pripade kdy jde o parkovani...) pokud te pri takove honicce chyti, ses v prdeli... ale to musis vedet sam, na co si s 200sx troufas... Felicie, Fabie a vetsina oktavek se nechyta a je 100%, ze vec se bude resit ve spravnim rizeni - 1 hodina casu a mas usetrenou investici za radar v cenach radove 10 kkc
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
Tak máš to dobře vymyšlené Petře, ovšem tuto metodu (ujíždět policii) bych moc nedoporučoval na D1.
Něco jsem zaslechl že údajně nad D1 hlídkuje policejní vrtulník který take měří rychlost. No a vrtulníku když tě moooooc budou chtít chytit neutečeš a následná koordinace s pozemními silami (pokud ovšem je policie něčeho takového shopná by mohl být velký problém). Aby jsme pak ve zprávách nevideli reportáž jak policie zběsile pronásledovala a dopadla jednoho piráta silnic
S tím vrtulníkem jsi nejsem jisty, ale fakt jsem to někde četl nebo slyšel z více zdrojů.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Samo, ze tahle metoda je pouzitelna jen v obcich a tam, kde se da dobre vyklickovat.... Tezko nekdo bude ujizdet Mondeu 2,5V6 po dalnici, kdyz obe auta maji priblizne stejnou maximalku....
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada