Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:26
				od cornhollio
				je GTS 
pak GTS-T  
a taky gts4  
 a pat teprve GT-R  a to je uplne jina liga jiny napravy  vsechno je jiny
nejsem press to nakej odbornik   ale rekl bych že ani kastle normalni r33 nebude mit moc spolecnyho s GTR
			 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:43
				od cornhollio
				

($$$$)spent..rb25de..very nice looking car..,loward ,18x9.5s alloys 265 40s on rear 235 40s on the front..five stud convertion four pot brakes..big bore right threw..96 boot wing ...gaurds been roled..tints..raceing seats...pod filter..very tidy inside and out...please note non turbo goes very well with out..
GTS  93   68 tis +doprava
 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:46
				od cornhollio
				GTS T   4door 


 
95 rok  zhruba za 70 tis + doprava
 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:50
				od cornhollio
				 
 
51 tis + doprava   rb25det 
to je jen tak pro zajimavost kolit ty auta stojej
 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:55
				od cornhollio
				jemne poladen 
 
 
 
 
za necelych 300 tis a ma 95 najeto 
CLUTCH 3000 POUND
TO4 TURBO
CUSTOM PLENIUM
550 cc INJECTORS
FUEL PRESSURE REGULATOR
BIG FRONT MOUNT INTERCOOLER
ALL STAINLESS PIPE WORK
CUSTOM FUEL RAIL
OIL CATCH CAN
MICROTEC ECU
3 inch EXHAUST FROM TURBO
KIWI RE DYNO TUNE
DYNATRON ALARM
17 inch WHEELS
LOWERD SPRINGS
STAINLESS HEADERS
 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 15:59
				od Spitfire
				
			 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2006, 19:07
				od blázen
				a kolik stoji překopani řizeni?
			 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 09:51
				od No_name
				ty ctyrdvirka jsou pekny akorat r32 a r34 ,ta r33 je takovej kulatej blivajz 

 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 12:48
				od cornhollio
				No_name píše:ty ctyrdvirka jsou pekny akorat r32 a r34 ,ta r33 je takovej kulatej blivajz 

 
me se libi i  r33 4dver  je takovej divne peknej
 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 13:41
				od Heini
				Já chci toho lechce poladěnýho  

 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 13:44
				od cornhollio
				Heini píše:Já chci toho lechce poladěnýho  

 
toho sem sem dal kvuly tobe  ma stejny turbo jako ty že jo ? 

 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 13:48
				od Heini
				Jo, ale teď řeším nastavení těch Apexu . Je to kua složitý, ještě že je tady Rady. 

 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 14:00
				od raddy
				cornhollio píše:Heini píše:Já chci toho lechce poladěnýho  

 
toho sem sem dal kvuly tobe  ma stejny turbo jako ty že jo ? 

 
pokial ma Heini stale to iste turbo, tak nema TO4 ale T3/T4. Vyfukova turbina je T3, kompresor T4. Oproti plnej T4 je redukovany odvod spalin kvoli mensej turbine a tym aj max. vykon motora.
Na druhej strane, keby mal Heini TO4, tak dnes sliapne na plyn a zajtra ma tlak v sani (obrazne, vsak viete ako to myslim 

 )
 
			
					
				
				Napsal: 07.07.2006, 14:05
				od Heini
				Ta výfuková je opravdu T3 ale kuva kompresor T4 

vždyť mám o dva válce míň 
