vobec ziadny problem....len treba vediet o kolko ich posunut, resp. skusit a dostelovat cez CAS pomocou stroboskopu na seriovych 15st....Caizi píše:No a co kdyby se udělala mapa s posunutým předzápalem. (Tedy všechny hotnoty v mapě předstihu by se odpočítali tak jak kdyby se CAS pootočil.)?Díky
Test benzínu Shell V-Power Racing 100 oktanů vs Natural 95
samozrejme zo to bude prinos, spotreba sa znizi pretoze sa zvysi ucinnost motora. Podla mojho odhadu pri pouziti 100okt. paliva mozes nastavit zakladny predzapal na 20st., max. tlak turba dajme tomu 1.1bar a opatrne vyskusat. Ak mas dobry FMIC a volny vyfuk, nemali by byt detonacie. Ak by nejake lahke boli, tak posunut predzapal o stupen-dva spat.Caizi píše:Sem totiž přemýšlel že bych si to přepočítal na 95 a na Shell 100. No ale tak mě napadá jestli to bude mít nějaký přínos?Sniží se spotřeba?
Tymto zmenis predzapal v celej mape (aj ked v nizsich otackach a zataziach by mohol byt predzapal kludne aj 25-30st...pri 100okt. palive). Motor bude mat vyssi vykon v off boost (aj pri booste samozrejme) rezime ale zaroven tlak turba bude nabiehat neskor.
stage1 nie je robena pre 100okt. benzin a v principe je velmi podobna seriovemu cipu, ma optimalizovany priebeh v nizsich otackach, ale nie az tak dramaticky. rozdiel je skor v davkovani paliva ako predzapale a v optimalizacii pre tlak turba 1bar. Pre 100okt. benzin by bolo mozne este viac zvysit predzapal a mozno pouzit aj chudobnejsiu zmes, to sa ale musi odladit individualne.Caizi píše:No a Stage 1 už je takto updělaná nebo ne? To by mě pak totiž napadlo proč si tak už nějaký čip něudělal, třeba pro ty co jezdí jen na 100okt..?
A cip som neurobil z rovnakeho dovodu z akeho som neurobil este ziadny cip.
Kazdopadne, pre tych, co jazdia vyhradne na 100okt. benzin odporucam nastavit predzapal len pomocou CAS a vyskusat jazdne vlastnosti. Ak mi zmeraju aktualny predzapal nastaveny na CAS, tak mozem skusit upravit sucasny cip tak, aby sa eventualne upravili pripadne negativne dopady na priebeh krut. momentu. Osobne si ale myslim, ze nastavenie CAS uplne staci.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
tak sem posunul CAS cca 4mm doleva a auto jede podstatně líp...reaguje líp na plynový pedál,..změřím kolko to je stupnu strobáčem,..doufám že ne až moc
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
k tomu testu so 100okt. benzinom
dnes na prime v Autosalone testovali vplyv paliva na vykon motora a jazdne vykony.
1.auto - nejaky ropak,myslim ze to bol Nissan x-trail najprv naliali shel diesel a potom najaky kvalitnejsi shell diesel. rozdiel na 1km s pevnym startom bol minimalny a na brzde namerali o 2,4% vyzsi vykon
2.auto koktavka 2,0FSI,najprv naliali OMV 95 a potom OMV 100okt.
na kilometri bol rozdiel ovela vacsi ako s naftou,myslim ze zrychlenie na 100km sa zlepsilo o 1s!!! a celkovy cas bol tiez ovela lepsi.
na brzde bol rozdiel vo vykone viac ako 5%
zaujimave by bolo zmerat na brzde rozdiel medzi benzinmy na turbo-motore
da sa to pozriet tu ale mne ro nejde
http://www.prima-autosalon.tv/index.php ... lonu-cs-37
je to 38. diel
dnes na prime v Autosalone testovali vplyv paliva na vykon motora a jazdne vykony.
1.auto - nejaky ropak,myslim ze to bol Nissan x-trail najprv naliali shel diesel a potom najaky kvalitnejsi shell diesel. rozdiel na 1km s pevnym startom bol minimalny a na brzde namerali o 2,4% vyzsi vykon
2.auto koktavka 2,0FSI,najprv naliali OMV 95 a potom OMV 100okt.
na kilometri bol rozdiel ovela vacsi ako s naftou,myslim ze zrychlenie na 100km sa zlepsilo o 1s!!! a celkovy cas bol tiez ovela lepsi.
na brzde bol rozdiel vo vykone viac ako 5%
zaujimave by bolo zmerat na brzde rozdiel medzi benzinmy na turbo-motore
da sa to pozriet tu ale mne ro nejde
http://www.prima-autosalon.tv/index.php ... lonu-cs-37
je to 38. diel