Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 18:30
				od 935Baby
				[quote="mrkevvzime"]Dost mne zklamalo, ze na nekolika mistech je ta mrizka co drzi bavlnu takova nejaka poskozena jako treba trochu primacknuta a tak, proste to neni bez kazu
quote]
Na mém filtru když byl nový byla mřížka pěkná, ted už tam mám pár šrámu. Ta mřížka je hliníková a velice snadno se poškodí.
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 06:03
				od mrkevvzime
				tak jsem to namontoval a ten zvuk kdyz tlaci turbo a pak kdyz se vraci vzduch ven to je parada  

 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 15:02
				od adner
				Vždycky je to kompromis propustnost filtru versus filtrační účinnost na jednotku plochy,z čehož vyplývá,že je nejlepší použít filtr méně propustný,ale větší,nebo více kusů.Takže kdo chce zachovat svůj motor po několik set tisíc km bez opotřebení prachem,musí se tomu přizpůsobit.Nutno dodat,že já na to seru.Jinak u toho KN jsou ty dírky už z výroby,takže netřeba se vzrušovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 31.08.2006, 18:46
				od 935Baby
				Tak pro zajimavost jsem nafotil filtr aby jste videli co jsem presne mel na mysli:
 
Na této fotce jsou ty dirky trochu zkresleny fotakem, ve skutecnosti nejsou tak velke

[/img]
 
			
					
				
				Napsal: 31.08.2006, 21:54
				od mrkevvzime
				jj presne takle to mam taky
			 
			
					
				
				Napsal: 01.09.2006, 11:46
				od Kytt
				Já mám KD ňákej King Dragon máte někdo .Už jsem ho pral dvakrát a pořád v pohodě a zvukově je taky dobrý.
			 
			
					
				
				Napsal: 01.09.2006, 12:08
				od tamo
				KD ma dost ludi tu. Aj ja zatial spokojnost... ale este som ho nepral 

 
			
					
				
				Napsal: 01.09.2006, 13:31
				od Kytt
				Tak pořádně do něj 
