boost controllery

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

ke každé hodnotě tlaku je potřeba taky odpovídajícně nastavenou epromku v ECU
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

ok, seru na to, caizi prekvap nas :)
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Pokud máš seriovou eprom,tak v bezpečném režimu cca 10%.V nebezpečném se dá jít dál,ale bez přidání paliva ztrácí navýšení tlaku svůj smysl a začíná být problém s děravými písty.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

s origo čipem nastává fuel cut při dosažení max. hranice průchodu vzduchu váhou
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

uau to je zájem...pokud ještě vydržíte tak vám všem rád vyhovím, akorát momentálně trošku zápasím s časem, takže tak brzo to zase nebude.. Jakmile bude trocha času tak se pustím do konečných uprav a testování.
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

V tuto chvíli mi ještě leží na stole ještě nedodělané věci jako je nová verze dataloggeru, slíbené diagnostické kabely, automatické zapínaní světel pro Mirka a diagnostika na CA18, a vzhledem k tomu že momentalně jsem denně 16hod v práci, tak mám co dělat.... :wink:
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

rozumik píše:ok, seru na to, caizi prekvap nas :)
Ty ja bych to na tvojem místě nevzdával. Myslím si že by nebylo špatné mít dva druhy řešení takového to boost controlleru, přičemž by sme oba přišli na různé výhody či nevýhody a úskalí, přičemž v konečném důsledku bychom mohli dát dohromady verzi, která velmi šikovná. O což nám přeci všem jde. Ja osobně se velmi rád podělím o své zkušenosti a nové poznatky. Případně můžu zaslat Raddyho krasné schéma :wink: .
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Pokud mas schema a hruby popis...tak bych Te poprosil o zaslani, zkusil bych si to vyrobit.....
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

adner píše:ke každé hodnotě tlaku je potřeba taky odpovídajícně nastavenou epromku v ECU
plati to len vtedy, ak je nastaveny tlak vyssi ako rozsah danej mapy. v ramci mapy moze byt tlak lubovolny. mimochodom, hlavny parameter udavajuci maximlany pouzitelny tlak pre danu mapu je velkost vstrekov. kazda dobra mapa (cip) je urobena do maxima danych vstrekov.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Goodziller píše:
mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...

nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

To Kentoya and others:

Jinak checkerbox je hotový a odzkoušený, i už mám k nim téměř hotový popis všeho co se dá z něj vyčist, a ted jen zhanim nějaké vhodné plastové krabičky, které nějak zapadnou do interieru. Náklady na plošný spoj a součástky (při použití běžných led diod - ne čirych) jsou zhruba 50,- takže pokud máte někdo možnost někde sehnat nebo máte nějaké moderní plastové krabičky, které by nějak zapadly do interiéru dvoukila, tak vám jej klidně udělám na míru.
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

raddy píše:
Goodziller píše:
mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...

nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.
dobre zeptam se jinak Raddy
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

mrkevvzime píše:dobre zeptam se jinak Raddy
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec
na kolik chceš, ale jakmile se ti dostane průtok vzduchu na hranici, kterou dokáže váha změřit, tak ti auto cukne, protože jednotka vypne vstřiky
Odpovědět