Stránka 2 z 2
Napsal: 02.09.2006, 11:29
od Kentoya
já si počkám až jedna osoba bude mít dataloger a bude zvládat upravit mapy a potom se do toho pustím a oturbím tu 2,4 ale nejdřív si s tím budu hrát tak za rok, takže nečekejte výsledky moc brzo
Napsal: 02.09.2006, 12:54
od mikyc
blázen píše:mikyc píše:Kentoya píše:uzavírejte co chcete, já ho jednou stejně oturbím, jeví se mi to jako lepší varianta než SR
konecne nekdo rozumnej. psal jsem se jednoho typka, co ho ma a rikal, ze by ze seriovyho motoru nezdimal vic nez 300-350
z jakeho motoru?
on ma postavenej KA24DE a boostotuje ho. Ja se ho na ptal kolik si mysli ze snese bez vymeny pistu.
Napsal: 02.09.2006, 14:39
od blázen
mě přijde 300 moc
Napsal: 02.09.2006, 23:00
od Kentoya
to je jasný, s tím turbem, protože KA má vysokou základní(statickou) kompresi tuším 11/1, a tak tam nemůže pustit víc jak 0,4 bar bo detonace
Napsal: 01.11.2006, 23:47
od mikyc
sorry za vytazeni staryho prispevku, ale tohle je presne to, co jsem se snazil rict:
http://sr20forum.com/showthread.php?t=175656
Napsal: 02.11.2006, 08:30
od raddy
pozrite pani, co sa tyka oturbovania KA, debaty su zbytocne, staci pozriet na nete hotove aplikacie a zistite ze napriek vsetkym obavam seriove KA s turbom ficia v pohode na cca 300k a povedzme si uprimne, ze 300k je pre velku vacsinu z nas viac nez dost....Staci si pozriet na uzasny Civic s 520k, ktory bol aj teraz v Brne a zistite ze vykon je fajn vec, ale jeho realne pouzitie kvoli trakcii je vec druha. Takze moj nazor podlozeny studiom projektov na nete je, ze KA je velmi vhodny aspirant na turbo, skusenosti, informacii a dielov na upgrade najdete tolko, ze naozaj nie je co riesit...
A co sa tyka kompresie, ja osobne nezastavam ani zdaleka nazor, ze 10:1 je pre turbo vela, prave naopak, je to v pohode kompresia v pripade ak sa veci urobia spravne....Samozrejme ale ze na 91 okt. benzin to nepobezi...A osobne si trufam povedat, ze s pouzitim vstrekovania vody su limity ovela dalej...
Napsal: 02.11.2006, 21:42
od adner
Dovolím si s tebou souhlasit,opravdu je to nejideálnější cesta,ovšem kdo se po ní vydá,musí počítat,že ho to minimálně ten jeden motor bude stát.
Žádná informace bohužel není zdarma.(třeba proto se mi do toho moc nechce)
Napsal: 03.11.2006, 08:43
od raddy
adner píše:Žádná informace bohužel není zdarma.(třeba proto se mi do toho moc nechce)
tak pod toto sa podpisem kedykolvek
Napsal: 05.11.2006, 09:44
od tamo
http://www.tuning.sk/dokument_nissan_s1 ... g_by_johny - chlapik ma oturbene KA24DE pouzil kit ale moc tam toho nieje pisane...
Napsal: 05.11.2006, 10:04
od raddy
staci si pozriet prvy riadok textu.....zijuceho v Kanade
Tam sa dobre ladi....