Mno....pokud vim nejde jen o zvyseni vykonu...ale i kroutici moment a jeho prubeh...opravte me pokud se pletu....to ze nemam v planu 300hp+ neznamena ze nechci tech 270-280koniku co nejdokonalejsich Vetsina z vas si asi mysli ze je to hloupost, ale chci podniknout maximum uprav tak, aby to byl stale motor na 100tis+ a jak jsem jiz psal.....sani a vyfuk jsou pro me zaklad Proste mi to uvizlo v pameti z dob kdy jsem se zajimal o upravy NA motoru...adner píše:Ať je uděláš,jak je uděláš,změnu stejně nepoznáš.Na brzdě to hodí rozdíl několika ps,kvůli čemuž je u turbomotoru zbytečný se trápit.Pokud je mocí mermo chceš,udělej je podle sebe tak,aby si z nich měl radost.Protože to je to jediné,o co u nás amatérů jde.
Delka svodu
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Samozřejmě tě od toho nezrazuji,je to pouze otázka chuti.My,co už se nám nechce moc makat,se to snažíme řešit co nejjednodušší cestou,protože výsledek je de facto stejný,akorát méně nákladný a časově náročný.Hlavně zbývá víc prostoru na vlastní ježdění.Na výpočet výfuků sice existují prográmky jako howado,ale my se k nim v životě nikdy nedostanem a finální stadium výfuku se stejně řeší empiricky přímo na motoru,takže pokud nejsi majitelem dynometru,tak stejně nevíš co jsi spáchal.Souhlasím s tebou,že u atmosféry je sání a výfuk alfa a omega,zde nám to ta turbínka naštěstí velmi usnadňuje.Koukni na Z32.Délka jednotlivých svodů je zde diametrálně odlišná a nikdo se nad tím nepozastavuje.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak i pro turbo by mela byt delka jednotlivych vetvi minimalne stejna...ciste teoreticky bych mohl zmerit nejvetsi delku u seriovych svodu a nechat udelat svody s touto delkou na vsech valcich.....vysledek by nemel byt horsi nez seriove, ale jde o to jestli by to neco prineslo..to co tady probiram beru zatim jen jako teoretickou vec.....stejne to dopadne tak ze budu kupovat svody od AEM za 10+ postovny :-D Ale sem strojar tak mi to nedovoli udelat krok aniz bych promyslel ostatni varianty
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Postavit si vlastní výfuk je super věc.Trochu umu a spoustu času.Výsledek vžycky stojí za to,protože je to tvůj výfuk.Ovšem u svodů to není taková sranda,poněvadž zde je alfou výběr vhodného materiálu.Pokud použiješ nerez u nás běžně dostupný,tak se časem rozsypou.To se týče hlavně turbomotorů.Takže pokud nechceš origo,tak koupě hotových od solidní firmy je asi the best řešení.Ti by to mohli mít i odzkoušeno na brzdě.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Na TF se mi ozval jeden borec...ze vi kde maji svody na SR20 za 7500....myslel sem ze to bude nejakej prvotridni shit za ty prachy, ale prej to ma dozivotni zaruku Zitra mi zjisti co to je za firmu....adner píše:Postavit si vlastní výfuk je super věc.Trochu umu a spoustu času.Výsledek vžycky stojí za to,protože je to tvůj výfuk.Ovšem u svodů to není taková sranda,poněvadž zde je alfou výběr vhodného materiálu.Pokud použiješ nerez u nás běžně dostupný,tak se časem rozsypou.To se týče hlavně turbomotorů.Takže pokud nechceš origo,tak koupě hotových od solidní firmy je asi the best řešení.Ti by to mohli mít i odzkoušeno na brzdě.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Mirek píše:Na TF se mi ozval jeden borec...ze vi kde maji svody na SR20 za 7500....myslel sem ze to bude nejakej prvotridni shit za ty prachy, ale prej to ma dozivotni zaruku Zitra mi zjisti co to je za firmu....adner píše:Postavit si vlastní výfuk je super věc.Trochu umu a spoustu času.Výsledek vžycky stojí za to,protože je to tvůj výfuk.Ovšem u svodů to není taková sranda,poněvadž zde je alfou výběr vhodného materiálu.Pokud použiješ nerez u nás běžně dostupný,tak se časem rozsypou.To se týče hlavně turbomotorů.Takže pokud nechceš origo,tak koupě hotových od solidní firmy je asi the best řešení.Ti by to mohli mít i odzkoušeno na brzdě.
no nechcem ti kazit optimizmus, ale na ebay su desiatky dozivotnych zaruk.....uz samotna kombinacia zvody-lacne-dozivotna zaruka je zarukou velmi kratkej dozivotnosti. a pritom sa ani nemozes stazovat, vsak dozivotna, nie