P:Rozšiřovací podložky
ok máš pravdu, ale sám víš s jakou přesností se to upne
a na celkovém dejme tomu průměru 150mm by byla nevyváženost cca 0,01g což je hovno to není hřídel do turba.
Vůle středovky je 0,1mm ,nenasadíš tak ani z poloviny přesně kolo.
Jináč bys přece cejtil i kamínek v gumě, né?
			
			
									
						
							a na celkovém dejme tomu průměru 150mm by byla nevyváženost cca 0,01g což je hovno to není hřídel do turba.
Vůle středovky je 0,1mm ,nenasadíš tak ani z poloviny přesně kolo.
Jináč bys přece cejtil i kamínek v gumě, né?

Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
			
						A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jasne nepopiram to co jsi napsal..proto jsem se ho ptal, rad bych vedel co si hodlam kupovatKentoya píše:jo ale na soustuhu se to řeší středícím trnem, na kterém se to obrábí a pokud uteče jedna z pěti děr pro štefty byť o desetinu tak to na vyvážení nic neudělá, a jestli děláš na CNC frézky v handenheimu (min 15), tak jsi to schopen vyrobit sám na jedno upnutí se stejnou přesností
 nicmene neni mi jasne jak jsi to presne myslel s tim jednim upnutim, ale takovou podlozku neni mozne vyrobit na jedno upnuti...minimalne na 2
 nicmene neni mi jasne jak jsi to presne myslel s tim jednim upnutim, ale takovou podlozku neni mozne vyrobit na jedno upnuti...minimalne na 2In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ale jde  
Není to vůbec nutné, všude máš stejně vůle a ani nábol nemáš přesně nalisovaný.
			
			
													
Není to vůbec nutné, všude máš stejně vůle a ani nábol nemáš přesně nalisovaný.
					Naposledy upravil(a) Heini dne 05.09.2006, 22:10, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jasne neber to zle..nebyl v tom zadnej zlej umyslUDC-team píše:ok máš pravdu, ale sám víš s jakou přesností se to upne
a na celkovém dejme tomu průměru 150mm by byla nevyváženost cca 0,01g což je hovno to není hřídel do turba.
Vůle středovky je 0,1mm ,nenasadíš tak ani z poloviny přesně kolo.
Jináč bys přece cejtil i kamínek v gumě, né?
 Doufam ze se Te to nejak nedotklo....jen o tom chci vedet vic. Mam jeste jeden dotazek ale....ty kovovy poudra a matice maji  nabeh kvuli stredeni pri montazi? Nebo diry nemaji takovy vule? nemas nejaky fotky hotovejch podlozek?
 Doufam ze se Te to nejak nedotklo....jen o tom chci vedet vic. Mam jeste jeden dotazek ale....ty kovovy poudra a matice maji  nabeh kvuli stredeni pri montazi? Nebo diry nemaji takovy vule? nemas nejaky fotky hotovejch podlozek?In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To by me taky zajimalo :-D to roztrham maturitni vysvedceni z tohodle oboru a pujdu se ucit k HeinimuUDC-team píše:Heini píše:Ale jdeA jak?? Prozraď mi to,rád se přiučim a ušetřim si práci!
 
  
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To by ses divil jak presny to jeHeini píše:Ale jde
Není to vůbec nutné, všude máš stejně vůle a ani nábol nemáš přesně nalisovaný.
 je to trosku ot...ale na Skodu 130RS se odlehcovaly naboje a kontrolovalo se to na vyvazovacce..proc by to delali kdyz to neni z vyroby presny?
 je to trosku ot...ale na Skodu 130RS se odlehcovaly naboje a kontrolovalo se to na vyvazovacce..proc by to delali kdyz to neni z vyroby presny?   Dyt si vem ze staci nevyvazeny kolo..a nemusi byt ani moc...a citis to....na zadku je to celkem fuk..ale na rizeni poznas i mensi hazeni..nemusis mit kolo jak bramboru
 Dyt si vem ze staci nevyvazeny kolo..a nemusi byt ani moc...a citis to....na zadku je to celkem fuk..ale na rizeni poznas i mensi hazeni..nemusis mit kolo jak bramboruIn progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Fotky mám ale doma na počítači a já jsem teď u přítelkyně.
Já myslim středové osazení náboje a disku to má 0,1mm.
matky máš přece kuželové a to dosedá do kuželové díry v podložce.
a neboj mě se jen tak někdo nedotkne,vydržím toho hodně!! 
 
Souhl. s heinim není to vubec nutný páč vyvažovačka na kola má přesnost 5g!
Ale stejně by mě zajímalo jak to stím "na jedno upnutí"
Poraď,já to budu mít rychlejc a mužu je klíďo zlevnit!!
			
			
									
						
							Já myslim středové osazení náboje a disku to má 0,1mm.
matky máš přece kuželové a to dosedá do kuželové díry v podložce.
a neboj mě se jen tak někdo nedotkne,vydržím toho hodně!!
 
 Souhl. s heinim není to vubec nutný páč vyvažovačka na kola má přesnost 5g!
Ale stejně by mě zajímalo jak to stím "na jedno upnutí"
Poraď,já to budu mít rychlejc a mužu je klíďo zlevnit!!

Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
			
						A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to s tou vyvazovackou sem nevedel treba  I ty s laserovy? Ty nejsou nahodou presnejsi?...no to je fuk..diky...co jsem chtel vedet sem se dozvedel...optej se na ten blatas, ja musim o vikendu promerit o kolik mam sirsi predni napravu nez zadni a domluvime se na podlozkach
 I ty s laserovy? Ty nejsou nahodou presnejsi?...no to je fuk..diky...co jsem chtel vedet sem se dozvedel...optej se na ten blatas, ja musim o vikendu promerit o kolik mam sirsi predni napravu nez zadni a domluvime se na podlozkach 
			
			
									
						
							 I ty s laserovy? Ty nejsou nahodou presnejsi?...no to je fuk..diky...co jsem chtel vedet sem se dozvedel...optej se na ten blatas, ja musim o vikendu promerit o kolik mam sirsi predni napravu nez zadni a domluvime se na podlozkach
 I ty s laserovy? Ty nejsou nahodou presnejsi?...no to je fuk..diky...co jsem chtel vedet sem se dozvedel...optej se na ten blatas, ja musim o vikendu promerit o kolik mam sirsi predni napravu nez zadni a domluvime se na podlozkach 
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Tak jsem ji našel mršku a slevňuj.
http://www.toshulin.cz/produkt_PT.asp?l=cz
Jinak počítám s tím že po odvrtání děr to odpíchne.
			
			
									
						
										
						http://www.toshulin.cz/produkt_PT.asp?l=cz
Jinak počítám s tím že po odvrtání děr to odpíchne.

- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Btw...zitra dopis ty veci o presnosti do prvniho prispevku...(ja vim ze to tady moc lidi asi nezajima, ale ja sem rejpalek :-D ) a Martas muze promazat nasi debatu  a nechat jen inzeratek
			
			
									
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde




