Stránka 2 z 6
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:55
				od blázen
				mám obavy že je to krátké dočasné řešení, pokud ho už rozebírám kvůli tomu že má mrtvé tlaky tak rozhodně to udělám pořádně abych to další zimu nedělal znova ...tohle je čistě můj názor..
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 21:05
				od UDC-team
				dobrá,
ještě jsme nedělali motor kvůli tlakům takže nemohu posoudit.
Většinou kvůli klice a když to je venku tak se daj kroužky.
Ďáli jsme S13 min.180tis najeto klika K.O. ale kroužky neměli ve válci víc jak 0,4 a tolerance 0,8 a tlaky krasný a na seriáka dobrý.
Hele nevíš jestli S14 automat ma VLSD???
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 22:45
				od Kentoya
				i automat by měl mít vlsd, jen co mi dojede z french ta se mrknu
vrtule teprve začali lízat takže celkem oki
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 07:28
				od Fugo
				rep sada na T3 stojí 1950kč u special turbo a je přímo od Garett, obsahuje všechny 3 ložiska (radial a axial) stírací kroužky,těsnění,šrouby,segrovky.
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 11:35
				od UDC-team
				Fugo píše:rep sada na T3 stojí 1950kč u special turbo a je přímo od Garett, obsahuje všechny 3 ložiska (radial a axial) stírací kroužky,těsnění,šrouby,segrovky.
Dobrá cena!
A za kolik maj obě vrtule i s hřídelej???
 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 11:38
				od UDC-team
				[quote="Kentoya"]i automat by měl mít vlsd, jen co mi dojede z french ta se mrknu
No právě neví na co u automata VLSD???
Ja to budu zjišťovat dneska tak sem zvědavej.
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 18:09
				od Kentoya
				pokud se nemýlím, tak do s14 se dávali jen vlsd, at manuál tak automat, ale jistej si nejsem
ad fugo, prosím ještě zjisti, vrtulky a zjisti mi i origo T28 z S14 celou sadu  + vrtulky, a kde je prodejna special turbo, dík
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 18:14
				od Martin_534
				
			 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 19:54
				od tomita
				I automat ma VLSD, ale ma jiny staly prevod nez manual. 

 
			
					
				
				Napsal: 04.09.2006, 22:13
				od Kentoya
				tomita zjisti mi ty stálé převody v difu jakej je tam rozdíl, celkem by mě to zajímalo, jestli je ten rozdíl marantní
			 
			
					
				
				Napsal: 05.09.2006, 20:17
				od UDC-team
				No jooo. fakt nekecáte, i automat má vlsd, ale pořad nevím k čemu!?
Myslíte že se s ním dá driftovat??? :-k
			 
			
					
				
				Napsal: 05.09.2006, 20:49
				od Kentoya
				nejdou všechny parádičky, ale jde to, i automat má 1 pak 2, některý i 3 a potom drive
			 
			
					
				
				Napsal: 05.09.2006, 20:52
				od UDC-team
				Fakt nevim, nejsem zastánce automatů!!!!!!!
			 
			
					
				
				Napsal: 05.09.2006, 20:53
				od Kentoya
				já taky nemusím automaty, ale jeden jsem měl a na dlouhý trasy je to pohůdka
			 
			
					
				
				Napsal: 05.09.2006, 20:58
				od UDC-team
				To souhl...
Dif z automatu podle mě bude mít delší stálej převod jako do rychla myslim.
Až ho vicuknu tak to porovnám a spočítám.