Problém rozjezdů a chodu motoru za studena snad vyřešen!
...
To Hynek:
Je to úplně blbej obtok klapky,kterej se bimetalem zavírá,podle zahřívání motoru,někdy má pomocnou topnou spirálku,někdy naopak čidlo plnýho otevření...někdy je pod ním i výměníček vody...do prdele s touhle čurákárnou.A ty kulatý zpravidla přisávají falešnej vzduch po tím vyvaklaným pertlem,to bude možná ta Bluebirdová nemoc...
Je to úplně blbej obtok klapky,kterej se bimetalem zavírá,podle zahřívání motoru,někdy má pomocnou topnou spirálku,někdy naopak čidlo plnýho otevření...někdy je pod ním i výměníček vody...do prdele s touhle čurákárnou.A ty kulatý zpravidla přisávají falešnej vzduch po tím vyvaklaným pertlem,to bude možná ta Bluebirdová nemoc...
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
...
Prázdnou hadici ne.Ten AR má maximální otevření tak zhruba 1cm2,je lepší to zaslepit a nastavit volnoběh natvrdo oficiálním šroubem.Pokud oficiální šroub není,vyvrtat několik 0,5mm děr ke spodnímu okraji klapky.Jako u Weberu 45 DCOE,že Adnere???
...
To Raddyraddy píše:nie zaslepit, len vyhodit a nechat prazdnu hadicu. ked to zaslepis, tak samozrejme motor zhasne.mrkevvzime píše:takze jsi to zaslepil?
taky jsem nad tim premyslel, ze to tam nedam tak to teda otestuju a uvidim
dik za radu
AR by se dle jakýchsi norem měl používat jen jako druhotný vstup sekundárního vzduchu do motoru,páč když funguje správně,bimetal ho zavírá nekompromisně natvrdo.Vím to jistě,protože jsem kupoval do svejch aut dva nový.
hm, to je zaujimave. ja ked som ten obtok kedysi upchal, tak motor na volnobehu nesiel.
je vsak mozne ze je zavrety uplne, to vsak koliduje s dovodom preco sa ma vycistit kvoli odstraneniu problemov....Alebo zeby len zastudena to bol problem?.....
no neviem, ja som to viac neskumal, ak som mal problemy so studenym motorom, vzdy boly suvisiace skor s AAC a nastavenim idle switchu.
Ak tomu spravne rozumiem, tak AR sa pouziva vyhradne na vyssie studene volnobezne otacky.
Avsak, studeny motor nedokaze ist len na AAC ventil, pokial viem...Pretoze ak je zopnuty idle switch, ECU nastavuje dobu otvorenia AAC ventilu na 850ot.
je vsak mozne ze je zavrety uplne, to vsak koliduje s dovodom preco sa ma vycistit kvoli odstraneniu problemov....Alebo zeby len zastudena to bol problem?.....
no neviem, ja som to viac neskumal, ak som mal problemy so studenym motorom, vzdy boly suvisiace skor s AAC a nastavenim idle switchu.
Ak tomu spravne rozumiem, tak AR sa pouziva vyhradne na vyssie studene volnobezne otacky.
Avsak, studeny motor nedokaze ist len na AAC ventil, pokial viem...Pretoze ak je zopnuty idle switch, ECU nastavuje dobu otvorenia AAC ventilu na 850ot.
...
Já zase CA motory tolik neznám,to je fakt,ale pokud máš elektromagnety na volnoběhu,tak ty poslouchají Iddle switch...Pak má ještě ECU power vstupy(světla,větrák,atd)a na ten mívají Nissany další extra magnet-ventil...Přičemž počítej ještě PCV ventil a základní sekundár,bejvá v domku s elmagventilama.A nastavit tohle ECU na nějaké otáčky je podle mě blbost,jednotka je hlupák,spíš si měří Air flow,polohu klapky a lambdu...Jenže pokud je motor studenej,lambda neměří,vstřikuje to na blbečka bez sekvence,na nějakou fixní hodnotu nastavení,tak mu stačí upchat magnet ventil,nebo PCV a zdechne...spíš bych pucoval PCV a zarezlej magnetventil,než AR...Ale je to jen názor,neukřižujte mě...