Stránka 2 z 3
Napsal: 30.09.2006, 07:17
od Kytt
Tak ja to neřešim akorát bych byl nasranej
Napsal: 11.10.2006, 10:47
od Elviiis
co se tyče spotřeby na dalkovou jsem udelal 6.5 courakem a po dalnici jinak bezne 8l po meste 8-10 , normolni stredni divocinou 10 - 15 a pri masakrech 20
. Ale RS se nechytaj , mitsubishi 3000 nevi ktera byje a zerou jeste vic. Podle propoctu moje 200sx ma asi par klisen na vic ale na dynamoranu jsem nebyl bo se bojej ze mi to neuchladi a od vyfuku se mi rostecou hadicky
No jinak myslim si ze 200sx ma temer nesmrtelny motor (mozna ti odejde turbo ale to ti muze odejit u jakehokoliv auta s turbem) mam origo najetych 168tisic koupil jsem ho 155 melo nove turbo krapatek vyzranejsi
motor nebyl generalkovan ani nic podobneho jen o nej bylo pecovano a slape jako svicary a toho ani trochu nesetrim. vyntyli hydrostyli ani nic podobneho se neoziva ani po nastartovani motor je na volnobeh temer neslisitelny. A jedinej duvod proc lze nalest 200sx s origo 350tisicame je ze olej se meni po 5000km a ne po 10000km(jasne uvedeno v navodu i kdyz ted jsou oleje lepsi stejne to dodrzuji) nez s vozem jedu necham ho zahrat (pozor i kdyz je vuz tepli stal napr hodinu olej stece a motor bezi na sucho takze nez se rozjete nechat chvili klapat) a klasika nezdechat horkej aby se ochladilo turbo. je to jen o pristupu.
do GO nissana bych se moc nehrnul pac to vetsinou zvorou a motor ujede sotva 20.
Napsal: 11.10.2006, 15:59
od Peca
K tý spotřebě:
Prvních 100km (60km pohoda, 20km po dálnici 160kmh a 20km blbnutí) to dělalo 17l/100km, další dvě stovky kilometrů s lehkou nohou po okraskách s občasným předjetím cca 13l, přijde mi to dost, je to normální?
Mám Stage 1, 1 bar, jedině V-power racing...
Napsal: 11.10.2006, 16:55
od Kentoya
jezdím zostra neseru se s tím a jezdím za cca 12 v průměru
Napsal: 12.10.2006, 08:21
od Peca
Takže předpokládám že mám na**ču čip, může být?
Napsal: 12.10.2006, 08:44
od Martin_534
čipem to nebude, na 85% na to může pravá noha, zbytek bych viděl na lambdu
Napsal: 12.10.2006, 08:50
od Peca
Spíš ta lambda, se starým SX jsem jezdil za 8 tam kde teď za 13.....
Napsal: 12.10.2006, 13:52
od Peca
Ale vadnou lambdu by mi nahlásila ECU ne??
Napsal: 12.10.2006, 13:57
od Martin_534
ecu hlásí jenom vadnej drát, nebo hodnoty mimo rozsah, ale zkus si udělat test lambdy na jedoucim motoru a uvidíš
Napsal: 12.10.2006, 22:46
od doublejay
Tak jsem si zase testoval spotrebu, tentokrat 100% mesto. Za 3000Kc jsem najel s bidou 700km, takze +/- 13.5 / 100. Asi mam neco s nohou
Vcera vecer jsem u pumpy ONO nasel N95 za 25.90, coz je o 2Kc min, nez u EO a dokonce o 4 min nez u Shellky. Dnes uz tam staly kolony...
Napsal: 13.10.2006, 13:47
od Porsche924GTS
Ja jsem ji meril pri jizde z Prahy. Jel jsem normalne, obcas pri predjizdeni jsem ho podrzel. Vyslo me to na 9,3L
Napsal: 14.10.2006, 09:10
od Mr.FU
Když jsem jel 300km stále pod plynem tak jsem to zmákl i za 16
Ale u mě to bylo spíš než nohou tlakama v hajzu, netěsnostmi apod...
Napsal: 14.10.2006, 09:10
od Mr.FU
Protože motor byl serie...
Napsal: 14.10.2006, 09:13
od Peca
doublejay píše:Tak jsem si zase testoval spotrebu, tentokrat 100% mesto. Za 3000Kc jsem najel s bidou 700km, takze +/- 13.5 / 100. Asi mam neco s nohou
Vcera vecer jsem u pumpy ONO nasel N95 za 25.90, coz je o 2Kc min, nez u EO a dokonce o 4 min nez u Shellky. Dnes uz tam staly kolony...
To jsme na tom podobně, jaké máš úpravy??
Napsal: 14.10.2006, 10:18
od blázen
doublejay píše:Tak jsem si zase testoval spotrebu, tentokrat 100% mesto. Za 3000Kc jsem najel s bidou 700km, takze +/- 13.5 / 100. Asi mam neco s nohou
Vcera vecer jsem u pumpy ONO nasel N95 za 25.90, coz je o 2Kc min, nez u EO a dokonce o 4 min nez u Shellky. Dnes uz tam staly kolony...
problém těhhle levných paliv je že neobsahují aditiva, nedoporučoval bych je používat. Aditiva udržují v čistotě celý sací trakt i s ventilama a rozpouštějí ty zapečené sajrajty z benalu a oleje. Takže neaditivivaná paliva NEBRAT.