Stránka 2 z 4
					
				Re: P:Nissan 200SX S13 55000CZK
				Napsal: 19.10.2006, 09:25
				od Martin_534
				Ondrey píše:wau... děkuju za opravu, tak to jsem opravdu netušil... musím to hned zkonzultovat s mým "Z" guru... :-)
místo konzultování bys to měl spíš koupit  

 
			
					
				200SX
				Napsal: 19.10.2006, 10:52
				od Crompel
				Tak koukám že Pavlík asi na ten prodej nespěchá i když to píše, nemáte na něho někdo kontakt třeba tel. ??? Thank's 

 
			
					
				Re: 200SX
				Napsal: 19.10.2006, 11:55
				od Belmondo1
				Crompel píše:Tak koukám že Pavlík asi na ten prodej nespěchá i když to píše, nemáte na něho někdo kontakt třeba tel. ??? Thank's 

 
Ja mam ale nevim jestli ho muzu zverenit aby na me nebyl pak nastvanej  

 
			
					
				Re: 200SX
				Napsal: 19.10.2006, 13:51
				od Crompel
				Belmondo1 píše:Crompel píše:Tak koukám že Pavlík asi na ten prodej nespěchá i když to píše, nemáte na něho někdo kontakt třeba tel. ??? Thank's 

 
Ja mam ale nevim jestli ho muzu zverenit aby na me nebyl pak nastvanej  

 
Ne nebude  

 bude rád že možná prodá auto. 

 Nebo pošli do SZ.
 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2006, 14:16
				od Ondrey
				omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo... 
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...  

 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2006, 14:25
				od kenivruh
				http://www.az-zbum.com/information.basic.shtml
Trosku zagooglit a vysledok sa dostavi.
Engine:
bore = 87mm; stroke = 83mm; 6 cylinder, "V" configuration
84-87 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 160hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
88-89 Z31 NA: VG30E, CR 9.0:1, 165hp @ 5200, 173ft-lbs @ 4300
84-87 Z31 Turbo: VG30ET, CR 7.8:1, T3, 6.7psi, 200hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
88-89 Z31 Turbo: VG30ET, CR 8.3:1, T25, 4.5psi, 205hp @ 5200, 227ft-lbs @ 3600
Ze vraj 4.5 PSI !!! By ma zaujimalo, preco je v serii taky nizky tlak.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2006, 14:28
				od raddy
				Ondrey píše:omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo... 
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...  

 
necudujem sa ti, ani ja som to nevedel,ale staci letmy pohlad na z31 forum a je to jasne....a tym, ze pri T25 ma motor vyssiu kompresiu to moze byt voci T3 docela dobre vykompenzovane...
je to tak ako napisal buky, novsie Z31 maju vyssiu kompresiu a turbo T25
 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2006, 15:35
				od buky300zx
				Ondrey píše:omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, pro prodej tohohle auta není tenhle problém nijak důležitý... :-)
Každopádně je to s tím turbem zvláštní. Ani největší machr přes 300ZX Z31, kterého znám, nic neví o tom, že by kdy v Z31 bylo turbo T25. Jediný model, který se lehce lišil od "normálních" Z31 byl "1989 Anniversary", který měl IC a 240 koní, ale stejné turbo... 
Takže by mě opravdu zajímalo, který to turbo tady v tom autě teda je :-) protože je velký rozdíl mezi tím, kdyby tam bylo T25 a kdyby tam bylo T3...  

 
Nechcem rypat,ale tak to potom neni macher na Z31 turbo!! 
 
   
   
 
Sranda musi byt,kazdy zas nemoze vedet vsetko! 

 
			
					
				
				Napsal: 19.10.2006, 17:06
				od Ondrey
				jasný... každopádně díky moc za informace, páni...  
 
 
rozšířili jste moje obzory :-)
 
			
					
				aktualnost
				Napsal: 23.10.2006, 19:35
				od pastynko
				je to este aktualne?  

 
			
					
				
				Napsal: 23.10.2006, 19:43
				od speedy_s
				psal sem ti v sobotu večer mail a zatim bez reakce 

 
			
					
				
				Napsal: 24.10.2006, 10:32
				od pavlik.krejcir
				Auto je aktual, specham strasne,nema technickou ale da se zaridit s kupujicim,ted na ni nemam, 607834132 to je my cislo
			 
			
					
				
				Napsal: 26.10.2006, 07:03
				od Elviiis
				Ahoj ahoj psal jsem ti s temi turby. Nechces se jednoho teda zbavit klidne toho horsiho. Aspon budes mit na technickou a tomu kdo si to koupi bude tolik turb stejne k ... :-)
Kllidne napis na 
elviiis@seznam.cz nebo na tel 776 /2 42 181
 
			
					
				
				Napsal: 29.10.2006, 17:03
				od Porsche924GTS
				Vzdyt kdyz jsem ti na nej tenkrat volal, ze bych ho vzal, tak jsi rikal, ze ti ho znicili nejaky rakusaci nebo co. Tak jak to teda je?
			 
			
					
				
				Napsal: 19.11.2006, 12:22
				od pavlik.krejcir
				je to tak,ze mam dve,jedno stale na prodej,necham ho za pade,ale musi se uz nekdo rozhybat...