Stránka 2 z 3
Napsal: 22.10.2006, 10:57
od Kentoya
těch 500 určitě potřebuje ještě vačky okolo 265 s těma 247 bych to tipl na 460 kobyl určitě, jinak je pravděpodobné, že to CA nevydrží dlouho, ale jde jen třeba o sprintíky, nebo nějakou machrovinku a myslím si že to je reálný
Napsal: 22.10.2006, 11:09
od buky300zx
Na tych 500hp by si potreboval trochu viac veci nez len nejake to turbo!500hp ti podla mna nevidrzi kluka,ojnice,piesty....!Ved si zober co vsetko musel spravit Norris z UK na 200ke!Tych 500 by ti ten motor vydrzal asi tak 5sekund,a ja si myslim ze na tu chvilku by to nestalo za to!Ja mam 3,0V6 a je s tym dost roboty,problemov a penazi dostat sa na 500Hp pri pretlaku(nie rajcinovom)cca 1,5bar!!!S pitaj sa Raddyho ci je to realne,podla mna nie!!!
Napsal: 22.10.2006, 11:52
od Kentoya
ale já vím že je toho víc nejsem magor
1, kovaná klika, kovaný ojnice
2, klika + setrvák + řemenice (vše odlehčené) a vyvážené na 8000 toček
3, vačky cca 265 a na pevný zdvihátka (ne hydroštely)
4, písty nejlépe nějaký brus 1 nebo 2 a k tomu samo blok
5, větší AFM
6, větší vstřiky asi 550
7, tohle turbo
8, keramická spojka
9, asi to nevydrží převodovka
10, větší olejová nádrž, nejlépe s chlazením oleje
11, přívod vzduchu k FMIC aby se natlakovaný vzduch uchladil
12, laděný svody k turbu
13, výfuk optimalisovaný pro tento výkon
14, optimalisovaný přívod vzduchu do ECCS
15, svíčky asi o dva stupně studenější a nejlépe iridia
16, možná i chlazení vodou nasávané směsi
17, odbrzdit a nechat udělat přesný chip
18, určitě jsem ještě na tři věci zapoměl aby jich bylo 20
Napsal: 22.10.2006, 12:00
od Kentoya
jinak norisovo auto je minulost, a raddy nemá dataloger a wideband lambdu a celou brzdu, aby to dokázal udělat přímo na daný motor, jinak všechna čest jeho znalostem, ono je to kromě chytré hlavy taky o penězích a ty bohužel raddymu chybí aby z něj byl profík (mě chybí taky)
a neporovnávej evropu s čechama, češi jsou vynalézavější, jen jim chybí ty peníze co evropanům
podívej na Marata 1,6 civic a 521 kobyl na brzdě, sice ho to stálo majlant, ale nebojí se a dokáže to a co dokázali evropani, nechali si to za sebe nechat udělat v renomovaných tuning firmách a sami se zvládli akorát vysrat
a u japonců nevím jestli to dělají sami na koleně, ale myslím si že mezi nimi budou taky vynalézavci jak češi, ale stejně to většina svěří profíkům
Napsal: 22.10.2006, 12:02
od buky300zx
No,tak ked to budes mat,tak mozes rozmyslat o nejakych 500hp!Pozry,mne je to jedno,ja som ti len napisal moj nazor,co uz spravys ty je tvoja vec!OK?
Napsal: 22.10.2006, 12:10
od buky300zx
Je,ja som nezbadal ten tvoj druhy prispevok!To ano,ani ja nemam rad ludi co len daju peniaze do nejakeho tuning obchodu aby im urobyli auto a pomali nevedia ani ako im funguje turbo!!!!Ja si na aute skoro vsetko robym sam!Pozri,ja idem teraz nakupovat nejake veci,hned na jar by malo byt auto poskladane,s Raddym som dohodnuty ze pojdeme odladit moju Z31 na brzdu,ked chces dohodnime sa a mozeme si auta odladit na raz(ty zaplatis polovicu a ja druhu).Budem mat aj wide band sondu s data logerom,tak by som ti ju tam mohol pozicat!OK?!Treba sa len dohodnut s Raddym ci na to pristupi!OK?
Napsal: 22.10.2006, 12:32
od Kentoya
já asi nebudu dělat CA motor na tento výkon, spíše uvažuji o KA 24 DE (překopat na DET), a brzdu tady taky zvládnu, jinak k těm úpravám, ještě by to na ten výkon chtělo zvýšit statickou kompresi na 1/9, s čímž například raddy nebude souhlasit, ale stejně je ten motor dost zastaralé konstrukce, takže okolo 450 kobyl bych viděl strop pro úpravy / výdrž motoru, ale jde o to to na ty hodnoty odbrzdit, a potom klidně ubrat tlak na turbu a víš čeho jsi schopen
Napsal: 22.10.2006, 12:40
od buky300zx
OK!Ak by si sa rozhodol inak,daj vediet!!
Napsal: 22.10.2006, 12:54
od blázen
na 500k bych koupil rozhodně SR20DET.. nebo RB..
Napsal: 22.10.2006, 13:03
od Kentoya
sr 20 det je na tom jen o trochu líp než ca 18, tudy cesta moc ideální není podle mě, to RB už je jiná volba, ale tam je nejzajímavější RB30DETT at se práší za kočárem
Napsal: 22.10.2006, 13:14
od blázen
SR20 je podle mě odost lepší jak CA.. z čeho je ten RB30?
Napsal: 22.10.2006, 13:38
od Kentoya
sr je samo že lepší jak ca, ale ten rozdíl není nikterak velký, a rb 30 no hledej šmudlo, třeba to sem harryp napíše úplně přesně kam se všude dávali a když bude mít náladu tak i rd 27, rb 26, rb 25, rb 20, předem tímto harrymu děkuji že to někde napíše, at je to všem zcela jasno, já to úplně přesně nevím
Napsal: 22.10.2006, 15:05
od mike
vg to da tez bez problemu >>>
Napsal: 22.10.2006, 15:56
od marat
2Kentoya:ano to s tím tlakem lze uskutečnit
2Buky:zítra ti řeknu cenu kluzné gt32
Napsal: 22.10.2006, 16:32
od buky300zx
marat píše:2Kentoya:ano to s tím tlakem lze uskutečnit
2Buky:zítra ti řeknu cenu kluzné gt32
Bol by som ti vdacny!!!!!