Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 17:24
				od adner
				tak to se pán musí cejtit ukrutně bezpečně ať už armáda čr funguje,či ne
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 17:38
				od Kentoya
				pán to tak koupil od jednoho důchodce  

 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 17:46
				od Martin_534
				a více info?
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 17:48
				od Kentoya
				vydržet možná přijde na forum, není z olomouce a to auto si koupil důchodce v 93 přímo v čechách jako funglovku, a protože mu v servise řekli, že to má slabý brzdy, tak je nechal hned překopat, a na přístrojovce má měřák na tlak oleje, zůstává mi rozum stát
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 17:55
				od adner
				no v devadesátým třetím sehnat a nacpat do auta osmipísty-tomu říkám výkon :prayer:
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 18:07
				od Martin_534
				no ona cena za dvoukilo v roce 93 u nás bude asi taky pěkná pálka
takže cena těch 8pístků se stratí 

 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 18:10
				od Kentoya
				no nevím jestli je tam narval v 93 nebo později, ale mít v 93 3/4 mega na novýho nissanka a i kdyby tam rval ty 8mi pístky třeba v 95 tak je to stejně ranec a to ten borec co to koupil měl předtím toyotu ae 86, seru magi v kostkách
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2006, 18:17
				od adner
				v 93 bylo mezi lidma víc prachů,než je teď.Ale ty osmipísty jsou nejspíš jedny z prvních,co vůbec byly vyrobený
			 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2006, 18:55
				od street.racer
				Ono vyrobit trmen neni zadna extra veda, at je to 4 pistek ci 8 pistek. Je to o materialu, zpracovani a konstrukci. A vhledem k cene bych svuj zivot opravdu radeji sveril 2x drazsim APckam, nebo zustal u 4pistku z S14 a tomu uzpusobil styl jizdy...
Nicmene neni to jen o tom nacpat velke brzdy dopredu, musi to byt v rovnovaze se zadkem.
			 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2006, 15:57
				od Elviiis
				No at tak ci tak jestli tam jsou od te doby i kotouce tak uz asi nejsou koscher a ty jsou rekl bych neme dulezite. Navic si myslim ze v roce 93 je jen mala pravdepodobnost ze byli s jineho materialu nez obycejne oceli tuduz jsou tezke a budou se teplem hodne rozpinat takze pri vysokych zatezich bude ucinnost rychle mizet. A zajimalo by ne kterej mechanik mu tenkrat rekl ze ma 200sx slabe brzdy (na 170 koni jsou vic nez dostacujici pokud teda nejake ty love nevrazil do motoru :-) ) Mno ale jinak 200sx po dedakovi bych bral levou zadni musela byt kujva zachovala ale motory bejvaj vetsinou takovi uduseny.
			 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2006, 15:59
				od Martin_534
				no dvoukilo má v serii slabý brzdy - dokonce byl někde test a vyšlo nejhůř v kategorii
			 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2006, 21:51
				od Kentoya
				ad elvis nevím jak jezdíš, ale mé seriové brzdy, špičkově repáslé s odvrtanými kotouči vše od niparts jako origo, sice brzdí 3x lépe jako filda, ale nestíhají a to vůbec
			 
			
					
				
				Napsal: 14.11.2006, 08:30
				od Elviiis
				Já lítal většinou serpentyny (vrchy) nema problema a to kddyž jsem letěl na horu tak mi třeba psla mladá že je nachystanej obět tak jsem musel svitět i směrem dolů aby mi to nevychladlo  

 . Lítal jsem po dálnici 250 a věčně zbržďoval na  kilčo za favýkama a nikdy jsem neměl problemi je fakt že jsem měl jen origo koliska tudiž 205/55 R16 a má 200sx byla o 100kg lehčí než běžná 200sx a neměla abs , ale brzdilo to více než skvěle. Spíše mne sklamávala přilnavost Pirelli P6000 než brzdy 

 i když je fakt že v jiné než ve svojí jsem pořádně nelítal.
 
			
					
				
				Napsal: 14.11.2006, 08:50
				od Martin_534
				205/55/16 nejsou origo kola na s13  

 
			
					
				
				Napsal: 15.11.2006, 09:47
				od Elviiis
				Origo za příplatek  
 
 
Bylo to něco jako když si dnes připlatíš za 16" na octavku
říklami to týpek kterej měl 200sx chvíli po revoluci (je trochu majetnej a žil v německu) říkal že mněl tu damou káru jako já (výbavu apd) a taky si za ty kola doplácel.
nissanu zůstal věrný ma 350z