Stránka 2 z 3

Napsal: 24.11.2006, 09:19
od kenivruh
Inspiracia pre Martina (len teraz neviem ci ma 2871 ci 3071):
http://www.dragtimes.com/Nissan-200SX-T ... -9677.html

Napsal: 24.11.2006, 09:43
od kenivruh
Nieco pre fanusikov KA24DE-T:
http://www.dragtimes.com/Nissan-240SX-T ... 10519.html

GT35R, 10.991 s , 633 koni na kolesach, parada

Napsal: 24.11.2006, 13:01
od Martin_534
uvidíme jestli to vůbec někdy pojede :-)

Napsal: 24.11.2006, 13:03
od buky300zx
Martin_534 píše:uvidíme jestli to vůbec někdy pojede :-)
Moje slova!!! :lol:

Napsal: 24.11.2006, 16:05
od blázen
raddy píše:
blázen píše:
raddy píše:na cas 12s je pre 200sx (viac menej jedno ci s13 alebo s14) potrebny vykon okolo 500k, podvozok nastaveny na makko vzadu + ostatne veci okolo + dobry sofer.

Buky je trosku ina kategoria, v jeho aute je totiz tych 500k (pre tych co nevedia, tak Bukyho ciel je prave tych 12s a na tento ucel stavia motor na 500k) dosiahnutelnych az prekvapivo lahko oproti sr alebo ca...

nezabudajte ze Richieho 600k S13 mala najlepsi cas nejakych 11.6s....a to bolo kapanek profi urobene auto, napriek tomu stale v problemoch...

ako porekvapivo lahko vybukoval buky tych 500k na VG?

seriove vnutornosti, to je to! meni sa len turbo, vstreky, pumpa, AFM atd...

to třikilo si jednou taky postavím.. a basta 8)

Napsal: 24.11.2006, 17:47
od mikyc
me by zajimalo jaky casy jezdi seriovy eva a sticka... diky

Napsal: 24.11.2006, 17:52
od kenivruh
mikyc píše:me by zajimalo jaky casy jezdi seriovy eva a sticka... diky
No to ti poviem uplne presne pac som vcera cital Sport Compact Car, kde prave porovnavali STI vs. EVO (aj ked to boli rocniky 2003).

Evo: 13.4 s
STI: 13.1 s

Sti bolo ta americka verzia s 2.5 litrovym motorom.

Napsal: 25.11.2006, 20:58
od eso
[quote="raddy"]na cas 12s je pre 200sx (viac menej jedno ci s13 alebo s14) potrebny vykon okolo 500k, podvozok nastaveny na makko vzadu + ostatne veci okolo + dobry sofer.

tak v tom s tebou absolutne nesouhlasim....s14 s 272 ps(odbrzdenyma na valcich) a vahou 1300kg zajela 13,1s (na mimoni kde ty casy jsou celkem realne)
takze podle me pod 13s se s 300ps dostanes....nebude to nejakych 12,1 ale pod 13 to musi jit.... s 500ps to musi byt tesne kolem 12 a mozna i pod,ale velkej problem je preneseni toho vykonu :roll:

Napsal: 26.11.2006, 01:35
od blázen
eso píše:
raddy píše:na cas 12s je pre 200sx (viac menej jedno ci s13 alebo s14) potrebny vykon okolo 500k, podvozok nastaveny na makko vzadu + ostatne veci okolo + dobry sofer.

tak v tom s tebou absolutne nesouhlasim....s14 s 272 ps(odbrzdenyma na valcich) a vahou 1300kg zajela 13,1s (na mimoni kde ty casy jsou celkem realne)
takze podle me pod 13s se s 300ps dostanes....nebude to nejakych 12,1 ale pod 13 to musi jit.... s 500ps to musi byt tesne kolem 12 a mozna i pod,ale velkej problem je preneseni toho vykonu :roll:
souhlasím s raddym..ví co píše,.. pod 13s ti 300k rozhodně nestačí

Napsal: 26.11.2006, 01:55
od Kentoya
a já vím co píšu a není problém pod 13s z 250 ps, ono těch aspektů je trochu víc,
1 hořčíková kola, nikoli hliník,
2 co lze nahradit karbonem, tak nahradit
3 co lze očesat tak očesat
4 všechny rotační části odlehčit co to jde od kliky přes setr, kardan, hřídele
5 naučit se perfektně řadit
6 a hlavně vyměnit hydroštely za pevná zdvihátka aby motor mohl jít do 8 000, a nachipovat k tomu

a jsme tam kde chceme pod 13sec
a pokud se udělá kovanej motor, co vydrží 500 kobylek a půjde do 8000 toček a bude to odlehčeno pod tunu tak se dá dostat pod 11 howgh řekla indiánská babička

Napsal: 26.11.2006, 09:34
od raddy
pisal som o casoch uvedenych aut a nie ich karbonovych klonov...a nepisal so m o case pod 13s, pisal som o case 12s. dajte si to vsetko este raz dohromady pani.

richieho s13 mala 600k, tocila do 9000ot a cas 11s nikdy nespravila a ze pokusov bolo dost...

Napsal: 26.11.2006, 09:47
od Martin_534
přesně jak píše raddy, každá sekunda směrem dolu stojí víc a víc peněz
a udělat z 14s auta 13s jde relativně, lehce, 12s je už podstatně těžší, 11s je hooodně těžký a na 10s je třeba drag speciál nepoužitelnej na cokoliv jinýho

Napsal: 26.11.2006, 10:55
od Kentoya
souhlas, ale jak píšu je to taky hlavně o váze, výkon a krouták, 3tuny pod 10 nedostanou

Napsal: 26.11.2006, 12:17
od Martin_534
jenže čim nižsí váha, tím míň použitelný auto na cokoliv kromě závodění 8)

Napsal: 26.11.2006, 12:29
od buky300zx
Martin_534 píše:jenže čim nižsí váha, tím míň použitelný auto na cokoliv kromě závodění 8)
Presne tak!Ja som vyhadzal pomali celi interier(mam tam len tu jednu skrupinu a ked ide so mnou zena tak jej tam musim davat sedacku,na sprinte ju davat von a potom zase spet,asi ju prestanem so mnou bravat),nemam tam ani kurenie(vypadava jazdenie v zime,ale aj tak by som na tom nebehal),auto je teraz kua hlucne pretoze som vysekal komplet celu izolaciu a vyfuk ma 121Db :D !
Takze tak!
Ale inak pohoda! :lol: