Stránka 2 z 4

Napsal: 03.01.2007, 11:34
od Martin_534
buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89

Napsal: 03.01.2007, 11:42
od rozum
Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
ja bych rekl ze bude tesneni stejne, kdyz je stejny blok.

Napsal: 03.01.2007, 11:44
od Martin_534
nemyslim, že to je stejnej blok, třeba sr20det a sr20 nemá stejnej blok

Napsal: 03.01.2007, 11:46
od Idaho
Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
áááha.. ..už mi to psal. zkusím hledat dál :(

Napsal: 03.01.2007, 11:50
od buky300zx
rozumik píše:
Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
ja bych rekl ze bude tesneni stejne, kdyz je stejny blok.
Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.

Napsal: 03.01.2007, 11:59
od adner
blog je ganz jinačí

Napsal: 03.01.2007, 12:24
od blázen
třeba když sem koukal na těsnění pro CA18DET a ET tak podle katalogu nissan taky nepasujou, ikdyž vypadaj uplně stejně..ale tam jde spíš o jinej matroš u orig. těsnění

Napsal: 03.01.2007, 13:06
od Martin_534
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)

Napsal: 03.01.2007, 13:10
od rozum
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
presne tak, CA18ET ma uplne stejny tvar tesneni jako CA18DET, bych se toho nebal.

Napsal: 03.01.2007, 13:20
od buky300zx
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
Ja som to napisal zle.Myslel som ze blok je rovnaky vrtanim,rozmerom a tak,ale ma inde kanaliky pretoze su tam ine hlavy.

Napsal: 03.01.2007, 13:25
od blázen
rozumik píše:
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
presne tak, CA18ET ma uplne stejny tvar tesneni jako CA18DET, bych se toho nebal.
v serii to asi význam nemá,ale u většího výkonu určitě ano

Napsal: 03.01.2007, 13:34
od rozum
blázen píše:v serii to asi význam nemá,ale u většího výkonu určitě ano
na vetsi vykon taky nebudes davat seriove tesneni. :lol:

Napsal: 03.01.2007, 14:07
od blázen
seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET

Napsal: 03.01.2007, 14:09
od Idaho
blázen píše:seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET
takže ta tesnení se liší jen materiálem? - chápu to dobře že kovové tesnení bude shodné pro E i ET ??

Napsal: 03.01.2007, 14:27
od rozum
Idaho píše:
blázen píše:seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET
takže ta tesnení se liší jen materiálem? - chápu to dobře že kovové tesnení bude shodné pro E i ET ??
ca18ET i ca18DET ma tesneni tvarove shodne.