Stránka 2 z 2
Napsal: 04.01.2007, 15:44
od blázen
rozumik píše:blázen píše:rozumik píše:jak sou a tom kvalitativne pisty wiseco?
zanedlouho se na ně můžeš přijet podívat ke mě
kolik si za ne dal? a do kolika hp garantujou vydrz?
nevim,.ale 400k by mohli.. stály mě 19000kč
Napsal: 04.01.2007, 15:47
od rozum
no ja je videl za 12 tak proto sem se ptal
Napsal: 04.01.2007, 15:49
od blázen
oni stály 400liber.. za 12 to byly možná Wiseco jak adidddas
Napsal: 04.01.2007, 17:04
od raddy
rozumik píše:blázen píše:rozumik píše:jak sou a tom kvalitativne pisty wiseco?
zanedlouho se na ně můžeš přijet podívat ke mě
kolik si za ne dal? a do kolika hp garantujou vydrz?
samotne kovane piesty ako take vobec negarantuju nejaky vykon. su pevnejsie a odolnejsie voci detonaciam, ale tie ich znica rovnako ako obycajne piesty, akurat to dlhsie potrva. Ovela dolezitejsie ako to ci su piesty kovane alebo nie je to ci prebieha spalovaci proces v rozmedzi normalnych teplot alebo nie. Kovane piesty znesu vyssie teploty, ale to by nemal byt dovod preco ich pouzit, pretoze co vydrzia oni, nevydrzia ventily....
Napsal: 09.01.2007, 02:05
od Brblak
Jak pise Raddy, a tak by mohl pokracovat dal,
az by z toho byl seznam na vysokootackovy zavodni motor
Napsal: 09.01.2007, 11:00
od blázen
a měli by být lehčí, pokud se nepletu
Napsal: 09.01.2007, 21:12
od Kentoya
lehčí jsou to je pravda, ale tím že jsou kované a je natěsnáno více materiálu na jedno místo, mají také větší tepelnou roztažnost při našich velikostech pístů cca 0,02, a co dokáže udělat 0,02mm se zdá jako maličkost, ale na studeném motoru, je to kilometr při roztočení na plné točky,
takže větší otěr stěn válců, vyšší spotřeba oleje, toť základní nevýhody oproti hlavním výhodám, kterými jsou váha a vyšší tepelná odolnost
Napsal: 10.01.2007, 08:20
od raddy
prave preto kovane piesty klepu za studena, oni klepu o steny valcov kym sa teplom neroztiahnu a to sa mi nikdy nepacilo. vela sa o tom pisalo na sxoc.
Napsal: 10.01.2007, 10:04
od blázen
to je pravda, to znamená za studena 2x s motorem opatrně,než se zahřeje..
Napsal: 10.01.2007, 17:21
od Kentoya
přesně, opravdu to chce vydržet až stoupne teplota oleje
Napsal: 10.01.2007, 17:58
od cornhollio
Kentoya píše:přesně, opravdu to chce vydržet až stoupne teplota oleje
takže jakej bys rekl postup po nastartovani auta s kovanejma strevama , nechat ho bežet na volnobeh nakou dobu nebo jet pomalu a zahrejvat a tak ???
Napsal: 10.01.2007, 17:59
od Kentoya
vždy pomalu jet protože je to pro auto jako celek lepší, ale minuta dvě na volnoběh nevadí
Napsal: 10.01.2007, 18:07
od cornhollio
Kentoya píše:vždy pomalu jet protože je to pro auto jako celek lepší, ale minuta dvě na volnoběh nevadí
takže treba 2-5min to nechat stat a pak jet do 2 tis než se ohreje voda a pak do 3 tis než olej ?
Napsal: 10.01.2007, 19:49
od Kentoya
5 minut volnoběh je zbytečně dlouho 1-2 minuty stačí, ale stačí i 20 sec, ten volnoběh není až tak podstatnej, jde spíše o to že si řídící jednotka ještě jednou projede všechny snímače atd, jinak klidně pomalu vytočit do 3 000 a přeřadit a snažit se být v otáčkách při jízdě do 2 500 max než se to prohřeje komplet, jinak většinou, když už je ohřátá voda tak i písty mají takřka provozní teplotu potom už klidně jet i na 3 000 než se prohřeje olej, pokud jezdíš a teplota oleje u tebe bývá (příklad 80) tak od 60 už je to v klidu, protože už je všechno prohřáto skoro úplně a poté klidně 4000 - 4500, a zbytek je jasnej