ale jak psal tamo....ty kotouce jsou jednopistkove...a nevim jak u hondy...ale u BMW bude ten trmen mozna konstrukcne stejny...ale rozmerove bude jinde (at uz velikosti pistku nebo celeho trmenu, minimalne uz kvuli vaze auta. nemuzes to tak srovnavat. Ber to tak ze mas nejisty vysledek, kvuli kteremu budes kupovat nove kotouce...vyrabet mezikus na trmen...coz taky nebude levna a casove nenarocna zalezitost...ve finale sice asi usetris oproti nakupu vetsich brzd (at uz S14 nebo Z32), ale vysledek nikdy nebude takovej jako u 4 pistkoveho trmenu. Nehlede na to ze brzdy jsou ta vec na ktere bych rozhodne nesetril a nehledal alternativni a levnejsi reseni. Precijen zivot nebo auto Ti vetsinou zachranuji prave brzdy...kenivruh píše:Otazka znie co je na tych strmenoch slabe. Pokial viem tak takyto isty strmen (konstrukcne) pouziva aj S2000 aj BMW. Podla mna su brzdy u S13 slabe, kvoli malemu priemeru kotuca a dajme tomu slabym dostickam. Takze skusim co to spravi z vacsim kotucom a inymi dostickami a potom sa uvidi co dalejMirek píše:a neni to skoda na tak slaby trmeny?..co od toho ocekavas? Jake kotouce chces brat? nemaji i 5x114.3?
Co sa tyka kotucov, tak je to zatial tajne
Max rozmer kotuca
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nic sa neboj. Ked to bude so seriovymi slabe tak je jednoduchy upgrade na stvorpiestikyMirek píše:ale jak psal tamo....ty kotouce jsou jednopistkove...a nevim jak u hondy...ale u BMW bude ten trmen mozna konstrukcne stejny...ale rozmerove bude jinde (at uz velikosti pistku nebo celeho trmenu, minimalne uz kvuli vaze auta. nemuzes to tak srovnavat. Ber to tak ze mas nejisty vysledek, kvuli kteremu budes kupovat nove kotouce...vyrabet mezikus na trmen...coz taky nebude levna a casove nenarocna zalezitost...ve finale sice asi usetris oproti nakupu vetsich brzd (at uz S14 nebo Z32), ale vysledek nikdy nebude takovej jako u 4 pistkoveho trmenu. Nehlede na to ze brzdy jsou ta vec na ktere bych rozhodne nesetril a nehledal alternativni a levnejsi reseni. Precijen zivot nebo auto Ti vetsinou zachranuji prave brzdy...kenivruh píše:Otazka znie co je na tych strmenoch slabe. Pokial viem tak takyto isty strmen (konstrukcne) pouziva aj S2000 aj BMW. Podla mna su brzdy u S13 slabe, kvoli malemu priemeru kotuca a dajme tomu slabym dostickam. Takze skusim co to spravi z vacsim kotucom a inymi dostickami a potom sa uvidi co dalejMirek píše:a neni to skoda na tak slaby trmeny?..co od toho ocekavas? Jake kotouce chces brat? nemaji i 5x114.3?
Co sa tyka kotucov, tak je to zatial tajne
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
duvod je ten protoze tam staci asi i jednopistky...nemuzes srovnavat sjezdovy kolo a SX to se na me nezlob. podivej se na celkovou vahu tam...a na celkovou vahu u auta....podivej se jak rychle jezdi kolo...a jak rychle jezdi auto. 4 pist ma obrovskou vyhodu proti 1 ci 2 pistu..at uz v tlaku nebo co je dulezitejsi...v rovnomernem pritlacovani brzdovyho oblozeni....i kdyz das vetsi kotouc a vetsi desky na jednopist......pist bude tlacit na stred desky a kraje nebudou tak zatezovany (mluvim o extremnim tlaku pri prudkym brzdeni)rozumik píše:no nevim, ale na sjezdovych kolech se pocet pistku moc neresi. jezdi se jedno i osmipistky a na silu brzdeni to vubec nema vliv.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Mas uplnu pravdu. Ako som pisal, vyskusame uvidime, upgradnemeMirek píše:duvod je ten protoze tam staci asi i jednopistky...nemuzes srovnavat sjezdovy kolo a SX to se na me nezlob. podivej se na celkovou vahu tam...a na celkovou vahu u auta....podivej se jak rychle jezdi kolo...a jak rychle jezdi auto. 4 pist ma obrovskou vyhodu proti 1 ci 2 pistu..at uz v tlaku nebo co je dulezitejsi...v rovnomernem pritlacovani brzdovyho oblozeni....i kdyz das vetsi kotouc a vetsi desky na jednopist......pist bude tlacit na stred desky a kraje nebudou tak zatezovany (mluvim o extremnim tlaku pri prudkym brzdeni)rozumik píše:no nevim, ale na sjezdovych kolech se pocet pistku moc neresi. jezdi se jedno i osmipistky a na silu brzdeni to vubec nema vliv.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
to je blby, ja dal 16tisic za brzdy na kolo zbytecne?Mirek píše:duvod je ten protoze tam staci asi i jednopistky...nemuzes srovnavat sjezdovy kolo a SX to se na me nezlob. podivej se na celkovou vahu tam...a na celkovou vahu u auta....podivej se jak rychle jezdi kolo...a jak rychle jezdi auto. 4 pist ma obrovskou vyhodu proti 1 ci 2 pistu..at uz v tlaku nebo co je dulezitejsi...v rovnomernem pritlacovani brzdovyho oblozeni....i kdyz das vetsi kotouc a vetsi desky na jednopist......pist bude tlacit na stred desky a kraje nebudou tak zatezovany (mluvim o extremnim tlaku pri prudkym brzdeni)rozumik píše:no nevim, ale na sjezdovych kolech se pocet pistku moc neresi. jezdi se jedno i osmipistky a na silu brzdeni to vubec nema vliv.
ja to nepsal pro srovnani, konstrukce brzd je stejna u kola i u auta. s dvoupistkovyma hayesama zabrzdis mnohem driv jak s osmipistkovyma alligatorama..
pocet pistku na brzdeni vazne vliv nema, jak rika martin, zalezi na prumeru pistku.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
kolo a auto bych vážně nesrovnával i když je princip stejnej :-)rozumik píše:to je blby, ja dal 16tisic za brzdy na kolo zbytecne?
ja to nepsal pro srovnani, konstrukce brzd je stejna u kola i u auta. s dvoupistkovyma hayesama zabrzdis mnohem driv jak s osmipistkovyma alligatorama..
pocet pistku na brzdeni vazne vliv nema, jak rika martin, zalezi na prumeru pistku.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ale potom je mozne, ze sa 310mm nevojde ani do 16-ky (alebo len na tesno). i.d. 15''~325mm, i.d. 16''~350mmMartin_534 píše:a jestli je vnitřek 15" kola 325 mm, tak tak stejně víc než 280mm kotouč nedáš, protože brzdič bude přečnívat přes kotouč tak 2cm = 320mm
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vliv to nema u sjezdovyho kola mozna..nevim..nemam..nepru se...nemichal bych ho vubec do tehle debaty..ale kdyz uz jsi to nacal...na to kolo je vicepist zbytecnej..je tezsi nez jednopist a neni potreba tak velkej brzdnej ucinek...to jak tady pises ze s 2 pistama zabrzdis driv nez s 8 pistama je hloupost promin rozumiku..pokud ano..je to konstrukcni vada brzd, protoze to odporuje fyzice......ale na aute jsou vicepistkove trmeny rozhodne efektivnejsi. Velikost pistku je dulezita....to se nepru....ale jednopistkovym trmenu nepomuze pistek ani 100mm...Martin_534 píše:kolo a auto bych vážně nesrovnával i když je princip stejnej :-)rozumik píše:to je blby, ja dal 16tisic za brzdy na kolo zbytecne?
ja to nepsal pro srovnani, konstrukce brzd je stejna u kola i u auta. s dvoupistkovyma hayesama zabrzdis mnohem driv jak s osmipistkovyma alligatorama..
pocet pistku na brzdeni vazne vliv nema, jak rika martin, zalezi na prumeru pistku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No hej a kto mi bude plati gumy ? RE050A 205/55 R16 2593 Kc, 225/45 R17 3630 KcMartin_534 píše:no tak koupíš rovnou 17" kola :-)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mas pravdu..to se nevyplati....kup rovnou 18" ) A co ty kotouce? maji 310x30mm s rozteci 5x114.3?kenivruh píše:No hej a kto mi bude plati gumy ? RE050A 205/55 R16 2593 Kc, 225/45 R17 3630 KcMartin_534 píše:no tak koupíš rovnou 17" kola :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nie. Nutis ma prezradit tajomstvoMirek píše:A co ty kotouce? maji 310x30mm s rozteci 5x114.3?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ne jako nemaji nebo ne jako nereknu :-D ja nechci vedet kde ..jen mi rekni jestli maji a za kolik...pak si klidne pockam kdyz bude ok cena..stejne na to ted nemamkenivruh píše:Nie. Nutis ma prezradit tajomstvoMirek píše:A co ty kotouce? maji 310x30mm s rozteci 5x114.3?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde