A este mi povedz aky olej pouzivas. Ten tvoj tlak na volnobeh ma niciraddy píše:redukcia je pripojena na mieste serioveho cidla tlaku pre kontrolku. olejovu pumpu mam tu co bola v aute, ponevadz jej nic nechyba....
Budik
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost )
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Tenhle vákuum neměří, mam ho připojenej přimo k turbu a měřim jen tlak. Dál měřim tlak a vákuum v sání za klapkou přes Blitz Silver Duel Turbo Timer. http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/kenivruh píše:Hmmm a ako merias vakuum ?howado píše:no zatim mam jen Autometer Ultra-Lite 2 1/16" Mech. Gauge Boost 35 PSI 4304 http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./gauges/
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aspon ze takhowado píše:Tenhle vákuum neměří, mam ho připojenej přimo k turbu a měřim jen tlak. Dál měřim tlak a vákuum v sání za klapkou přes Blitz Silver Duel Turbo Timer. http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/kenivruh píše:Hmmm a ako merias vakuum ?howado píše:no zatim mam jen Autometer Ultra-Lite 2 1/16" Mech. Gauge Boost 35 PSI 4304 http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./gauges/
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
kenivruh píše:Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost )
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou
moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam taky isty ako ty, takze viem ako je dotiahnuty Je to ako na tom obrazku len tam neni medena trubka, ale nylonova hadicka.raddy píše:kenivruh píše:Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost )
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou
moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.
Na hadicku das matku, potom hentu "ferrule", natlacis to na cidlo (budik) a dotiahnes matku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ze vraj nic extra V manuale je napisane cca 11 PSI. Ja bohuzial uz nemam ani tych 11 PSI, ked je zohriaty, takze to asi chce novu pumpuraddy píše:moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
No tento mesiac to nebude ale urcite by som potom nejake objednal. A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?kenivruh píše:Pozri summitracing.com. Ti nejaku objednam, ked chces.Kavas píše:a muzes neco doporucit?
Elektricke:
http://store.summitracing.com/egnsearch ... %7C0#rstop
Niektore maju aj senzor, niektore musis este dokupit.
Mechanicke:
http://store.summitracing.com/egnsearch ... yPrice%7C0
Z vlastnej skusenosti doporucujem elektricke (pozor snimac je dost siroky).
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviemKavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
mne sa libi tyto http://www.autodoplnky.cz/sys.php?actio ... javascript ale uz mi hovorili ze jsou spatne citelne cez den. No uvidime najprv musim splasit nejake prachy a pak sa rozhodnem.kenivruh píše:No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviemKavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
Co tieto?
forum/viewtopic.php?t=8029
forum/viewtopic.php?t=8029
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Uz som na ne pozeral ale neni to co si predstavujem. Keby boli cerne tak by boly dobre.buky300zx píše:Co tieto?
forum/viewtopic.php?t=8029
A co toto???? :-D
http://www.dicompracing.com/?p=products ... roduct=434
http://www.dicompracing.com/?p=products ... roduct=434
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Hmmm zajimave ale ja chcem tri budiky tlak turba + oleja a teplota oleja. toto bolo take neprehledne. Chcem to dat namiesto toho stredoveho vetraku.buky300zx píše:A co toto???? :-D
http://www.dicompracing.com/?p=products ... roduct=434