Stránka 2 z 3
Napsal: 30.01.2007, 09:55
od kenivruh
raddy píše:redukcia je pripojena na mieste serioveho cidla tlaku pre kontrolku. olejovu pumpu mam tu co bola v aute, ponevadz jej nic nechyba....
A este mi povedz aky olej pouzivas. Ten tvoj tlak na volnobeh ma nici
Napsal: 30.01.2007, 09:58
od kenivruh
raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost
)
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
Napsal: 30.01.2007, 09:59
od howado
kenivruh píše:
Hmmm a ako merias vakuum ?
Tenhle vákuum neměří, mam ho připojenej přimo k turbu a měřim jen tlak. Dál měřim tlak a vákuum v sání za klapkou přes Blitz Silver Duel Turbo Timer.
http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/
Napsal: 30.01.2007, 10:01
od kenivruh
Aspon ze tak
Napsal: 30.01.2007, 10:06
od raddy
kenivruh píše:raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost
)
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou
moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.
Napsal: 30.01.2007, 10:09
od kenivruh
raddy píše:kenivruh píše:raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.
Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost
)
Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou
moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.
Ja mam taky isty ako ty, takze viem ako je dotiahnuty
Je to ako na tom obrazku len tam neni medena trubka, ale nylonova hadicka.
Na hadicku das matku, potom hentu "ferrule"
, natlacis to na cidlo (budik) a dotiahnes matku.
Napsal: 30.01.2007, 10:12
od kenivruh
raddy píše:moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....
Ze vraj nic extra
V manuale je napisane cca 11 PSI. Ja bohuzial uz nemam ani tych 11 PSI, ked je zohriaty, takze to asi chce novu pumpu
Napsal: 30.01.2007, 10:59
od Kavas
No tento mesiac to nebude ale urcite by som potom nejake objednal. A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
Napsal: 30.01.2007, 11:02
od kenivruh
Kavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviem
Napsal: 30.01.2007, 11:11
od Kavas
kenivruh píše:Kavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviem
mne sa libi tyto
http://www.autodoplnky.cz/sys.php?actio ... javascript ale uz mi hovorili ze jsou spatne citelne cez den. No uvidime najprv musim splasit nejake prachy a pak sa rozhodnem.
Napsal: 30.01.2007, 11:37
od buky300zx
Napsal: 30.01.2007, 11:46
od Kavas
Uz som na ne pozeral ale neni to co si predstavujem. Keby boli cerne tak by boly dobre.
Napsal: 30.01.2007, 11:50
od buky300zx
Napsal: 30.01.2007, 11:57
od Kavas
Hmmm zajimave ale ja chcem tri budiky tlak turba + oleja a teplota oleja. toto bolo take neprehledne. Chcem to dat namiesto toho stredoveho vetraku.
Napsal: 30.01.2007, 21:18
od Kentoya
jenom aby ten malý tlak oleje nepojebal šály, ale není úplně nejnižší, tak snad se tomu nic nestane