Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 07.03.2007, 23:23
				od NISMOO7
				CHALANI VEĎ SA NASERTE A KÚPTE JEDEN CONZULT SX STOJI DO DESINY A BUDETE SI HO POŽIČIAVAŤ A MÁTE POKOJ MY MÁME NA Z32 A SUPER JE TO NAMAKANÁ VEC. 

 
			
					
				
				Napsal: 08.03.2007, 07:59
				od raddy
				clovece, ved 200sx s13 s motorom ca18det nema consult port 
 
 
inak by sme ho davno puzivali.
 
			
					
				
				Napsal: 08.03.2007, 09:22
				od NISMOO7
				UPS  TO SOM NEVEDEL  NO I MISTR TESAŘ SE NEKDY UTNE,MÁŠ PRAVDU PÍSU AŽ OD S14 A S15   TAK KEĎ SOM MAL S13 SOM NEVEDEL NIČ O KOMPOCH. A BEHAL SOM OKOLO NEJ S DIG.MULTIMETROM 

  DIK ZA OPRAVU
 
			
					
				
				Napsal: 08.03.2007, 09:28
				od raddy
				v pohode. nie je to vsak az taka nevyhoda co sa diagnostiky tyka, pretoze rovnako posluzia diagnosticke LED na ECU.
je to vsak velka nevyhoda co sa tyka programovania ECU, ale to je ina kapitola, avsak zdaleka nie neriesitelna.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.03.2007, 01:58
				od NISMOO7
				A ĎALŠIA VEC PRESNE SI SLEDUJEŠ NAPäTIA  A ODPOR /OHMY /A INÉ HODNOTY OD SNÍMAČOV ,LAMBDASOND ,VSTREKY-DLŽKA OTVORENIA ,DÁVKOVANIE,M/Sec,náhrávanie priebehu motora všetkých informácii atď to ti ledka neurobý max chybové kóda a kontrola lambdasond a senzorov ostatné musíš otestovať manuálne a dohadmi.....to nehovorím o miernom upravení  dĺžky vstreku a niečo spravíš aj s mapami,to nehovoriac o tom že sa dá simulovať rozny priebeh chodu motora ako analog.pridávanie predstihu a %paliv  atď..................veľa,veľa