zajímavý problém poradte kdo tušíte
Preco ine vacky?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
mají jinak nabroušený náběh (dá se přežít), a stejná vačka na hydroštelu a pevném otvírá v jiném čase, počkej si na odpověd fundovanější osoby jako např marat já mám na autě hydroštely až ted (pokud nebyly na opel omega) a všechno o nich nevím, vím jen to co mi řekli kluci od profíků, a zpevnýma zdvihátkama můžeš točit víc a to je dáno i tvarem vačky přestože má stejné stupně
S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Ved preto o tom rozmyslam.Dkonca mi povedal ze vydu asi tolko ako klasicka hydraulika.Kentoya píše:no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Treba zacat konat!Kentoya píše:no ved preto som o tom uvažoval aj jabuky300zx píše:Ved preto o tom rozmyslam.Dkonca mi povedal ze vydu asi tolko ako klasicka hydraulika.Kentoya píše:no efektivita hydrauliky končí okolo 6500 otáček
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
no neviem ci to bude potrebne, teraz ratam ze maximum bude 6500-7000...8000 je pre 2 ventilovy motor naozaj dost vela, do by si musel mat extremne vacky aby motor potreboval taketo otacky.buky300zx píše:S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
Mas v niecom pravdu,ale aj keby som tocil "len" tych 7,tak by sa my racej oplatili uz pevne,lebo hydraulika je na konci svojich sil.Nie?raddy píše:no neviem ci to bude potrebne, teraz ratam ze maximum bude 6500-7000...8000 je pre 2 ventilovy motor naozaj dost vela, do by si musel mat extremne vacky aby motor potreboval taketo otacky.buky300zx píše:S Maratom sa o tomto bavil(na pevno)ked bol u mna,ale nespomenul mi ze by sa museli menit vacky.Mozne to je,nehadam sa.
Zaujima ma to preto ze by som chcel na buduci rok tocit o cca 1000otacok viac(teraz 7000) a to by uz hidraulika nezvladla.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
myslim ze do 7000ot sa aj na ca este bezne pouziva hydraulika. Potreba pevnych zdvyhatok vypliva skor z vacky s vysokym zdvyhom ako otackami. Lenze pokial nemas takuto vacku, je zbytocne tocit take otacky a tym padom su zbytocne pevne zdvyhatka. Volumetricka efektivita tvojho motora bude na konci pri okolo 6000ot, viac nema zmysel tocit, pri merani vykonu sa to dozvies uplne presne....
OK.Uvydime a potom sa to poriesi.raddy píše:myslim ze do 7000ot sa aj na ca este bezne pouziva hydraulika. Potreba pevnych zdvyhatok vypliva skor z vacky s vysokym zdvyhom ako otackami. Lenze pokial nemas takuto vacku, je zbytocne tocit take otacky a tym padom su zbytocne pevne zdvyhatka. Volumetricka efektivita tvojho motora bude na konci pri okolo 6000ot, viac nema zmysel tocit, pri merani vykonu sa to dozvies uplne presne....
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Mas pravdu.max vykony su okolo 6000-6500.
Ale keby s my podarilo toto,tak by som bol najstastnejsi clovek na svete.
Je to 12ventylovy VG30ET(ako mam ja)
http://www.redz31.com/turbofaq/dynograp ... bodyno.jpg
Ale keby s my podarilo toto,tak by som bol najstastnejsi clovek na svete.
Je to 12ventylovy VG30ET(ako mam ja)
http://www.redz31.com/turbofaq/dynograp ... bodyno.jpg
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk