Stránka 2 z 3
Napsal: 28.02.2007, 12:48
od Kytt
jo to byl problém i s vanou u žíga . Jak snima nic nedělat když byly dělaný
Napsal: 28.02.2007, 13:05
od blázen
rozhodně motor ven, pak je to kulturní práce, na autě dělat takové věci je prasárna největšího kalibru
Napsal: 28.02.2007, 13:15
od Kytt
Tak určitě ho dám ven abych si nepoškrábal nový lak :-D Aspon ho vyleštim když už tak už
Napsal: 28.02.2007, 17:39
od Idaho
ložiska hlavní i ojniční :
ACL , Clevite ( ACL téměř všechny skladem )
Napsal: 01.03.2007, 09:09
od Goodziller
Rychlejsi je podle meho nazoru vyndavat motor i s prevodovkou.. Rozhodne je to rychlejsi kdyz ho tam vracis....
Napsal: 01.03.2007, 09:21
od Martin_534
potvrzuju
Napsal: 01.03.2007, 10:38
od Kytt
A jde to dobře stou převodovkou (jestli je dost místa)
Napsal: 01.03.2007, 10:42
od Goodziller
Kdyz si spravne uchytis motor, tak se ti pekne nakloni a jde to docela v pohode, ale delej to ve dvou lidech, chce to motor drzet a rovnat a druhej aby ho pomalu zvedal....
Napsal: 01.03.2007, 12:07
od Kytt
Jo díkes tak to vyndám sní
Napsal: 05.03.2007, 08:21
od Kytt
Takže paráda klika to není ale děláto řemenice je vymletá v tom klínku takže scháním toto [/img]
forum/album_pic.php?pic_id=56
Napsal: 05.03.2007, 08:22
od Kytt
Napsal: 05.03.2007, 08:40
od kubajs
tak přesně tohle se mi stalo taky...
Napsal: 05.03.2007, 08:49
od Kytt
To je teda matroš nic nevydrží :-D
Napsal: 05.03.2007, 08:57
od Goodziller
Ja jsem se vcera projel po dlouhe dobe s nissnkem a jedna z veci co nefungovalo, ze mi zacla smajdat remenice na klice. To je stejny problem????
Napsal: 05.03.2007, 09:10
od Kytt
To vypadá to samé a klepe ti nebo jenom šmajdá ja tam měl vůli už jak prase tak už i klepala