Stránka 2 z 4

Napsal: 08.03.2007, 09:18
od Rass
pastynko píše:kolko vydu ojnice?! vie niekto zohnat?
Podla toho ake chces? Nove nie je problem zohnat. Ja som zhanal ojazdene a to je problem zohnat. Po narodeni potomka sa mi financne moznosti veeelmi zuzili. :lol:

Napsal: 08.03.2007, 09:19
od pastynko
a cena novych?

Napsal: 08.03.2007, 09:21
od Rass
pastynko píše:a cena novych?
Musia ti odpovedat clenovia,ja som nove nezhanal.

Napsal: 08.03.2007, 09:23
od pastynko
vie niekto cenu novych ojnic?

Napsal: 08.03.2007, 09:25
od Martin_534
kovaný kolem 18-20 tis

Napsal: 08.03.2007, 09:30
od raddy
Martin_534 píše:kovaný kolem 18-20 tis
Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?

Napsal: 08.03.2007, 09:32
od pastynko
raddy píše:
Martin_534 píše:kovaný kolem 18-20 tis
Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
stacili by mi hlinikove, teda standardne, cez nejakych 250koni by som aj tak nechcel ist...

takze aka moze byt cena "obycajnych" ?

Napsal: 08.03.2007, 09:37
od Martin_534
vyšší

Napsal: 08.03.2007, 09:40
od kenivruh
pastynko píše:
raddy píše:
Martin_534 píše:kovaný kolem 18-20 tis
Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
stacili by mi hlinikove, teda standardne, cez nejakych 250koni by som aj tak nechcel ist...

takze aka moze byt cena "obycajnych" ?
Ked uz by si kupoval NOVE tak sa oplati nejake kvalitne aj ked neplanujes ist na vela koni.

Napsal: 08.03.2007, 10:12
od nomann
Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
cože?? hliníkový ojnice?? toje doufám metafora pro ,,měkký jako prase"ne? a jestli je to AL tak se nedivim že se natahujou, tímto poznatkem my teda přibyla další částka se kterou se rozloučím ve prospěch auta :D :D

Napsal: 08.03.2007, 10:15
od raddy
nomann píše:
Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
cože?? hliníkový ojnice?? toje doufám metafora pro ,,měkký jako prase"ne? a jestli je to AL tak se nedivim že se natahujou, tímto poznatkem my teda přibyla další částka se kterou se rozloučím ve prospěch auta :D :D
preco by mali byt makke? su kovane zo zliatny hlinika (ak su teda hlinikove) a to je velmi pevny material, vydrzia minimalne vykon 350k na ca18det.

Napsal: 08.03.2007, 10:33
od nomann
Vím že se dělaj slitinový ojnice tak jako písty a kartery motorů,a ikdyž třeba ten výkon 300k vydrží tak ale po daleko kratší dobu.jde o to ale že slitina má daleko nižší bod kujnosti než ocel,to znamená použití nižších tlaků pri jejich výrobě oproti oceli. no a v motoru vlastně dochází ke kujnýmu procesu.ojnice se kovají o kliku.Snad jste mě pochopily :D

Napsal: 08.03.2007, 10:39
od raddy
jasne chapem, ale nevidim jediny dovod bat sa hlinikovych ojnic. myslim ze su seriovo vo vacsine motoroch a na ca18det su v sevewrskych krajinach odskusane do 400k. Az za touto hranicou nastala mechanicka destrukcia ojnice-ohnutie. Ja sam jazdim so seriovymi uz hodne dlho a ani pri poslednej GO nebol s ojnicami ziadny problem.

Napsal: 08.03.2007, 10:48
od Rass
Vidim,ze musim prispiet aj ja. Ojnice sa nenatahuju na pockanie. Este raz prizvukujem,ze podla mna neboli odborne nasadene saly na kluke,saly sa pootocili a skoncilo mazanie cez tie maaalinke dierocky a ojnice sa natiahli. Dreli a nemali idealne klzanie. Kluke nie je nic,len dve ojnice nie su fit a odniesli si to saly,ktore hned servisak objednal nove. Kedze nie som magor,tak som to hned viezol do servisu naspat na co najmensich otackach a skoro na volnobehu,kedze tu je rovina. :D

Napsal: 08.03.2007, 10:55
od nomann
jo jasně jen mě to trochu překvapilo a když jsem to tady pročítal a četl jsem že chlapy zvedli tlak a protočily šály, přikládal jsem to tomu že byl čas GO, jenže udělá GO a už zase buší. Já motor ještě nedělám jsem asi "anomální" jdu na to vod zadu a zespoda ale až se dostanu k motoru což počítám tak červen červenec chci jít s výkonem o dost přez a to s tímto motorem CA. Nechci swapovat tenhle se mi pozdává vhodnej připadá mi jako kratší RB :D