regulátor plnícího tlaku
Skus kontaktovat Raddyho a popitaj sa jeho ci to nemoze byt v rajadiacej jednotke.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Casovanie ma OK,takze rozvody mozeme vylucit,takze tych 40% rozloz inde a mas to. :-D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
rozvody jsem měl dole při výměně water pump....jsou 100%okKentoya píše:tipl bych rozvody 40%
špatné vstřiky 10%
díra ve vedení vzduchu od turba do sání 30%
20% zbytek
otázka?když mi na přívodu paliva před vstřik.lištou chybí páska a přesto hadičku nevytáhne,je mozné,že to valí tlak zpět do nádrže?
jak to vyzkoušet?
ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN HIHI :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO...........
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN HIHI :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO...........
Z-Club Bratislava
pablo
jednu radu ti dam toto robilo aj mne vyhadz vstetky hadice od klapky aj s ic poradne to vypucuj a nahod skontroluj este aj palivovi filter.a taky vzducho vycistit.po tychto opravach to jde jak ujebane inac sa to so mnou ani nebavilo.inac skusal si odpojit lambdu
NISMOO7 píše:ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO...........
Z-Club Bratislava
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
zkontroluj zapojeni podtlaku do FPR (fuel pressure regulator) - takovy ten talířek co je za sacím blokem u přepážky a podivej se na tu hadicku kam vede a ci te neni nekde děravé nebo rozpojene. Dale vede hadicka ze zadního víka saciho bloku. Vsechny tyto hadicky vedou do Fuell pressure regulator solenoid valve. Zkontroluj jak je to zapojene a zda neni nekde poskozena hadicka.stiloman píše:když přidávám pomalu,tak se to rozjíždí,když dám full,tak kucká hned
Ty priznaky co popisujes by sedeli na problemy s ovladacim tlakem FPR.
Pro test bych doporučoval bypassnout (teda pokud uz to nemas) ten ovladaci system tlaku FPR.
Návod zde:
forum/viewtopic.php?t=6200&highlight=bypass
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.stiloman píše:mám to alternativně přepojene
ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.
Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
myslím ventil regulace tlaku paliva......ne solenoid935Baby píše:ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.stiloman píše:mám to alternativně přepojene
ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.
Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.