Stránka 2 z 10
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 19:13
				od Mirek
				nomann píše:v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju  
citace: 
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.  
viac 
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
nojo ale tohle je swap na s14  

 
Zadni tehlice S14 a S13 je temer totozna..jen uchyceni tlumice je trosku jine.
 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 19:51
				od nomann
				Zadni tehlice S14 a S13 je temer totozna..jen uchyceni tlumice je trosku jine
díky, neznám tyhle věci budu muset trochu studovat a větší kotouč swapovat.
díky moc to se tedy oto pokusím "v nejbližší době" 

 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 22:06
				od Martin_534
				s13 -> s14 brzdy
vepředu je třeba kulák, těhlice a náboj
vzadu stačí jenom náboj
			 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 22:14
				od nomann
				Martin_534 píše:s13 -> s14 brzdy
vepředu je třeba kulák, těhlice a náboj
vzadu stačí jenom náboj
když je potřeba do předu těhlice neni potřeba i jinej tlumič kvůli uchycení?
a koukal jsem čepy jsou do ramene lisovaný takže vlastně koupit rameno na s14,asi  

 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 22:36
				od Martin_534
				uchycení je stejný, jenom s14 má větší díry na uchycení tlumiče
kulák jde bezproblému vylisovat a nalisovat novej, autokelly prodává samotný kuláky na s14
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:37
				od nomann
				tak práce na podvozku jsem na pár dní přerušil čekám na díly a tak jsem se pustil do ůklidu motorovýho prostoru. A hned se našlo několik otázek 
na který jsem nenašel odpověd.
třeba co je tohle za věc, vede do ní hadice ze sání"za turbem" pokračuje pak dál do sání za klapkou. druhej konec vede do sání jako bypas přez klapku, a ještě do toho vede nějaká elektrika.CO TO JE??
 

a další věc ,CO JE TOHLE,
 

tamtudy musí jít tlak do vaček, nebo je to EGR?nevim každopádně jestli to jde tak to zruším 

 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:40
				od Kentoya
				to první A/R regulátor
to druhé PCV ventil
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:45
				od nomann
				A/R regulátor je co teď si nejsem jistej že to vím  :-D je to něco s volnoběhem? co se stane když ho zrušim
a to PCV můžu teda uplně v klidu zrušit akorát to delá v motoru bordel 

 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:46
				od Kentoya
				a/r nerušit, je to na volnoběh
pcv zrušit je to na prd
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:48
				od blázen
				Kentoya píše:a/r nerušit, je to na volnoběh
pcv zrušit je to na prd
raddy jej zrušil a měl nějaké potíže,tak vím že ho instaloval z5
 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:49
				od Kentoya
				já ho zrušil na pěti motorech a jediný problém byl že se mi do toho nechtělo
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:55
				od nomann
				já myslel že klapka má vlastní vzdušník na volnoběh, a nefunguje ten regulátor jenom než se ohřeje motor něco jako sytič?
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 19:58
				od Kentoya
				víceméně funguje, když zapneš další spotřebič, (topení, světla a tak), sytič funguje, že přidáš palivo a omezíž vzduch, tady jednotka přidá palivo a AR vzduch
			 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 20:02
				od nomann
				díky za objasnění 

 pane Kentoya
 
			
					
				
				Napsal: 01.04.2007, 20:07
				od Kentoya
				není zač