Stránka 2 z 2

Napsal: 12.04.2007, 22:44
od Kentoya
stačí upravit jejich délku jsou delší o cca 2mm a padnou do t25, je nesmysl brousit vrtulku, to udělá jen člověk kterému na turbu moc nezáleží, proto se upravují housingy a přizpůsubují vrtulkám, musí se udělat tvarový nůž a tím nožem upravit otvor v housingu

Napsal: 12.04.2007, 22:58
od Heini
To si dělaj prdku. Brousit vrtulku :shock:

Napsal: 12.04.2007, 23:47
od Kentoya
jak vidíš nic není nemožné, toyota :shock:

Napsal: 13.04.2007, 07:22
od Heini
Jenže ty turba jim drží tak 2x 300m. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 13.04.2007, 07:23
od Goodziller
Marena píše:Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?
Vezmes celou T28 z ceho chces, sundas vyfukovy housing a das tam misto toho z T25, ja jsem ho asi deset minut bral brusnym cigarkem na vrtacce, je to cunarna, ale nic jineho nebylo.... :-) Turbo krastymu funguje, jen ma zkrouceny priruby o opet se mu fouknul spoj mezi svodama a turbem..

Chci prekonat kentoyu v rychlosti vyndavani motoru :-D :-D , tak musim hodne trenovat :-D

Napsal: 13.04.2007, 18:00
od Marena
Jasne, ale ja bych chtel jen prehodit saci vrtulku+housing. Stred by zustal z T25. Ale ptam se jestli je to vubec mozne, jestli ten housing pasuje na stred z T25.
Pozor tady nikdo vrtulky nebrousil(ani ja bych to neudelal), brousil se vyfukovy housing samozrejme, ale tam by mi taky vadila nepresnost pri tom bruseni a neznam nikoho kdo by mi to udelal tvarovym nozem.

Napsal: 15.04.2007, 08:22
od Goodziller
Na stred T25 nedas kopresorovy housing z T28... Lopatky jsou vetsi a housing je tes vetsi...

Napsal: 15.04.2007, 22:28
od Marena
Goodziller píše:Na stred T25 nedas kopresorovy housing z T28... Lopatky jsou vetsi a housing je tes vetsi...
Vim(z fotek), ze u T28 z nissana je takovy mezikus mezi housingem a stredem ktery je vlastne totozny s T25.
Takze T28 z fiatu ma jiny stred cili to nepujde. OK, diky.

Napsal: 16.04.2007, 07:43
od krasty
tak ze od minuleho vejkosku ma najeto uz skorem 1500km s upravenym turbickem a porad gut je pravda ze to znovu fouklo ale turbinka tlaci porad 0,5b proste tesenni a nechat srovnat :cry:

Napsal: 17.04.2007, 15:44
od Jimmbo
Mozem sa opytat co znamena RB25DE-T ??? Co to znamena a ceho to je oznaceni???

Napsal: 17.04.2007, 15:53
od kenivruh
Jimmbo píše:Mozem sa opytat co znamena RB25DE-T ??? Co to znamena a ceho to je oznaceni???
Ty nevies co je RB25DET ? :shock: :shock: :shock: Pre info je to motor zo skylinu radovy 6 valec 2.5 litra jedno turbo. Velmo fajnovy motor.

Napsal: 17.04.2007, 16:30
od Fire
Jimmbo píše:Mozem sa opytat co znamena RB25DE-T ??? Co to znamena a ceho to je oznaceni???
a to máš Skli-line v awataru .. ? :lol:

Napsal: 17.04.2007, 16:58
od mrkevvzime
Fire píše:
Jimmbo píše:Mozem sa opytat co znamena RB25DE-T ??? Co to znamena a ceho to je oznaceni???
a to máš Skli-line v awataru .. ? :lol:
ale ten ma jinej motor ne? :wink:

Napsal: 18.04.2007, 15:59
od Jimmbo
No nevim..sem to videl v jednej S13 nom... :( a mam skylineho ale ten ma iny motor :wink: jo jo... a to je oznacenie toho motoru?? ja sem myslel ze to ma neco s palivovim systemem... hopa..no co...sak sem zacatecnik :oops: