Stránka 2 z 3

Napsal: 18.04.2007, 14:50
od tamo
hej ECU ovlada otvorenie vstrekov, ale to by nemalo mat ziadny vplyv na tlak paliva

Napsal: 18.04.2007, 15:04
od Goodziller
No to ne, ale je to jedna z moznosti proc se to uchlastava.

Napsal: 18.04.2007, 16:05
od Idaho
řešíme něco podobného na fiatu coupe - tam je tozpusobeno tím že HP walbro dává tak vysoký tlak že to už seriový FPR neukočíruje, pomohla montáž aftermarket FPR.
moje doměnnka je že by mohlo i snížení voltáže walbra ( Hp walbra jsou vícestupnová a tuším že je možno minimálně dvema zpusoby přivéct proud apodle toho tlačí palivo..

Napsal: 18.04.2007, 17:06
od raddy
aby som to upresnil, problem je vyhradne vo vysokom tlaku paliva. Nie je to ovplivnene ani ECU ani AFM. Tlak je vysoky aj ked je motor vypnuty a benzin koluje len od pumpy cez fpr a spat. Nie je problem ani v odtoku. Vyzera to ze ako pise Idaho, seriovy FPR nedokaze regulovat zvyseny prietok od walbra. Je to divne, kedze na nete je vela instalacii walbra so seriovym Z31 FPR, ale mozne je vsetko. Este som bukymu odporucil skusit fpr z 200sx, kedze ten nema s walbrom ziadny problem. Je to dobre odskusat pred tym nez kupi za nejakych 6000 novy FRP....

Napsal: 18.04.2007, 17:18
od raddy
co sa tyka znizovanie napatia, to samozrejme pomoze, ale nie je riesenie, kedze pri bukyho uvazovanom vykone nad 450k bude walbro aj pri normalnom napati na konci svojich sil.

Napsal: 18.04.2007, 17:18
od buky300zx
Zajtra skusam 200sx FPR.Dam vedet.Modlite sa. 8)

Napsal: 21.04.2007, 13:38
od buky300zx
Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne! :evil:

Napsal: 21.04.2007, 14:53
od Kentoya
bohatost směsi je závislá na benzínu a vzduchu, jestliže to není benzínem, je to vzduchem jak jsem psal výš, tudíž AFM, klapka na sání, začal bych tady, přestože raddy píše že je to oki, co ukazuje widwband lambda a při kolika otáčkách

Napsal: 21.04.2007, 14:55
od kenivruh
buky300zx píše:Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne! :evil:
Sirkopasmova lambda ti ukazuje prilis bohatu zmes ?

Napsal: 21.04.2007, 16:29
od buky300zx
Ta este neukazuje nic,lebo sa potrebuje trochu zahriat,ale neni cas,lebo dovtedy to auto skape.Z vyfuku ide strasne cierny dym a hnet to zahadze sviecky.

Napsal: 21.04.2007, 16:53
od raddy
Kentoya píše:bohatost směsi je závislá na benzínu a vzduchu, jestliže to není benzínem, je to vzduchem jak jsem psal výš, tudíž AFM, klapka na sání, začal bych tady, přestože raddy píše že je to oki, co ukazuje widwband lambda a při kolika otáčkách
problem je rovnaky aj pri odpojenej AFM, kedy ma bezat ECU v nudzovom rezime, podobne ako nasa. Avsak aj pri seriovej ECU s odpojenym AFM to neslo dobre. Jedine co sposobilo zmenu, bola zmena predzapalu posunutim rozdelovaca. Cierny dym z vyfuku nemusi znamenat len prilis bohatu zmes ale aj nespravne casovanie predzapalu.
Lambda neukazuje nic, nakolko nedochadza k spalovaniu benzinu.

Napsal: 21.04.2007, 18:12
od Kentoya
tak to je potom každá rada drahá,

jinak co jsem ten motor slyšel, jak jsi vyjížděl z garáže, tak chod motoru byl pravidelný, takže zapojení takových těch kravin okolo bude asi dobře,

tak a ted k tomu aby se dala zjistit směs, stálo by za to udělat si děličku napětí, kterou zapojíš místo snímače teploty (prostě dodáš volty jako by voda měla 85 st. celsia) a dodáš ECU signál, že je motor teplý i když bude studený a tím pádem by měla ECU omezit dávkování paliva, a dalo by se to změřit, jinak ECU má stejné vyhodnocování jako u dvoukila? pokud jo co kody? tuším že nic nenajde a ani nenašla, protože by to raddy napsal, ale pro jistotu se ptám protože nevím jestli má samovyhodnocování

další možností je pokud je to poměrem paliva a vzduchu, mít odpojenou nějakou díru v sání, skoro to neudrží volnoběh, ale pokud to pojede, víš že je špatný AFR, pokud to nepojede, bude potřeba hledat asi někde jinde jako např časování apod

Napsal: 22.04.2007, 01:47
od adner
čidlo t vody umí odejít ze dne na den.A zamysli se,jestli jsi před tím netankoval.Špatný benzín už mně párkrát těžce vycukal.

Napsal: 22.04.2007, 06:27
od buky300zx
adner píše:čidlo t vody umí odejít ze dne na den.A zamysli se,jestli jsi před tím netankoval.Špatný benzín už mně párkrát těžce vycukal.
Uz som to cidlo mal aj odpojene a zapojene a nic.Benzin som teraz daval len V-power Racing + trochu toluenu.

Napsal: 22.04.2007, 16:33
od raddy
no kazdpadne bude problem v tlaku benzinu, pretoze ten je vyssi ako ma byt podla manualu, z nejakeho dovodu. avsak aj po jeho umelom znizeni je problem rovnaky.

diera v sani nebude, pretoze to ide rovnako aj s odpojenym afm. pri odpojeni afm moze byt v sani diera, motor pojde normalne, takto sa aj netesnosti odhaluju.

cele je to zvlastne....