Napsal: 31.05.2007, 21:08
boded když je to skoro dvaapůl litr
Jenze za jaky prachyHeini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor
Jo to sice jo,ale dovolim si tvrdit, ze na tech 300-350koni bude levnejsi CA nez predelavat KA24DE na turbo, a kdyz budu chtit vic jak 350psu tak si poridim radsi z32Heini píše:Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukiloHeini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor
Ale, tady někdo konečně dostal rozum Mám stejný názor...Kentoya píše:přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukiloHeini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor
Mirek píše:Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...
S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S14 má delší převody.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
Tak v tvym pripade uz asi moc ne, ikdyz dif s lepsi svornosti by byl o neco malicko lepsi. Myslel sem kentoyuv pripad, ten ma opendiff Delsi prevody by tomu urcite pomohly. S tou s14 spajzou sem se domnival, ze vnitrky jsou stejny, ale ruce do vohne bych za to nedal.Mirek píše:Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo