jj ja som tiez uvazoval nad kupou kompletnej riadiacej jednotky, ale bolo to tusim od Blitz. Nakoniec som sa rozhodol pre Horsham. Hlavne pre to, ze Japonci maju iny benzin...Gerox píše:mna vysla cela jednotka od tomei na 330 ps na 25 tis czk...
Upraveny Stage1 cip
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
ale mas problem ze ju uz nijako nedokazes upravit, pretoze firmy ako tomei a pod. zaleju eprom lakom a nedokazes ju bez znicenia viac vybrat.Gerox píše:mna vysla cela jednotka od tomei na 330 ps na 25 tis czk...
Kdezto ked si kupis to iste od horshamu, tak akurat neplatis za to co uz mas (ECU) a v buducnosti mas uplne volnu ruku na upravy kupeneho cipu.A cena tohoto cipu je len 275GBP, co je cca 14tis Sk.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
kdy už vyjedeš?Gerox píše:viem o tom...ale mam moc drahy motor abys som laboroval nakymi cipmi...ziadna uprava cipu ani nie je v planu...ak tak piggy back..alebo ina jednotka...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
No myslim, ze Raddy chcel povedat, ze v jednotke ktoru si kupil sa nachadza presne ta ista pridavna doska, ako od Horshamu, iba s tym rozdielom, ze mapy robili Japonci podla ich predstav a v Horshame JAZ podla jeho a predstav clenov sxoc.com . Tomei (to vlastne vidno aj na fotkach ich uprav) ale Epromy, v ktorych sa nachadza upravena mapa zalieva do nejakeho sajrajtu, ktory sa neda odtial dostat bez toho, aby si neposkodil prave tie epromy. JAZ ich nezalieva.Gerox píše:viem o tom...ale mam moc drahy motor abys som laboroval nakymi cipmi...ziadna uprava cipu ani nie je v planu...ak tak piggy back..alebo ina jednotka...
Ja osobne si myslim, preco by bolo mozno dobre moct laborovat este s mapou v jednotke z JPN, je prave to, ze tam maju iny benzin a ta jednotka bude pravdepodobne nastavena nan. Ty to v podstate budes riesit mozno pomocou piggy back.
Tym som ale nechcel v ziadnom pripade znevazit TOMEI. Je to skvela firma so sirokymi skusenostami. A samozrejme mas dalsiu nalepku na dvere .
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??nizzmo píše:Láďa z UDC píše: a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
V Slovenskom AT magazine je kauza chiptuning. Tam sa docitas, ako majitelia slovenskych firiem MM Tuning a Profi Tuning nachytali ABC. Proste pozvali si ich na upravu software v riadiacej jednotke na aute, v ktorej sa soft menit neda (rovnaky pripad je ah ECU u SR20DET). Bola to nejaka Toyota Avensis DCCD tusim. Chlapci prisli, hodinu boli kablom napichnuty na riadiacku a potom povedali, ze auto by malo mat teraz o cca 28kW viac (38hp). Potom povedali, ze prvych 1300km maju jazdit len do 3000rpm, lebo inac sa moze stat, ze sa software vymaze . Na to im povedali, ze idu spolu s nimi na brzdu v blave overit si spominany rozdiel. V aute sa im ABC priznalo, ze nic neurobili, ze to robia len pre prachy.... Samozrejme, ze Profi Tuning a MM Tuning zavolal Policiu a podal na nich na zaklade tychto zisteni TRESNE OZNAMNIE. Takze:
POZOR NA **********ABC TUNING********** SU TO PODVODNICI!!!!!!!!!!!!
Vlado, ja idem do stage2 od Horshamu. Kupujem od nich tu dosku na stage2 a cez ebay si kupim vstreky NISMO 555 (od nich su nehorazne drahe). Ako pise Raddy je to overene (kludne sa pozri na sxoc.com a precitaj si co pisu najitelia aut s touto uprvou). Malo by to dat cca 290hp az 310hp. A uplne bezpecnych. Jedine co ti odide je urcite spojka . O vnutornosti sa podla mna s tymto vykonom nemusis bat. Ak sa nemylim, tak SR20DET ma piesty aj ventily napustene sodikom, cize toho znesu podstane viac ako seriovy vykon....
Ak by si to chcel kupovat niekedy teraz, mozme spolocne usetrit bud na preprave, alebo mozme kupit jeden a Raddy urcite bude vediet urobit kopiu. Mna to dokopi vide cca 25tis. SKK...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
jo to jo na netu toho maj napsano fakt hodne...ale ze zagara byli odvareny a kdyz si tam dal nekdo fotoserial o vymene hydrostelu na solid pivot, tak z nej pomalu udelali boha sr20det...blázen píše:s čipama od horshamu jezdí celé SXOC ,vůbec bych se jich nebál a maj tam i drahší a silnější stroje
tim samozrejme nerikam vubec nic o HD...jejich chipy budou urco fachat...ja se ale vybral jinou cestou...
Na stage1 ich nepotrebujes.Láďa z UDC píše: Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
taky jezdím s chipem od HD a nemůžu si stěžovat,..auto ide bohovsky.. na SXOC jsou podstatně dál než my,..tvou cestu všichni respektujouGerox píše:jo to jo na netu toho maj napsano fakt hodne...ale ze zagara byli odvareny a kdyz si tam dal nekdo fotoserial o vymene hydrostelu na solid pivot, tak z nej pomalu udelali boha sr20det...blázen píše:s čipama od horshamu jezdí celé SXOC ,vůbec bych se jich nebál a maj tam i drahší a silnější stroje
tim samozrejme nerikam vubec nic o HD...jejich chipy budou urco fachat...ja se ale vybral jinou cestou...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
cela eprom je v laku, na nozicky nic nenaletujes, takisto cela doska je v laku a navyse je viacvrstvova, silne pochybujem ze to dokazes. ale teoreticky je to mozne...ten lak je silne specialna zalezitost, skusali to uz iny experti, pokusenie je velke a tunovane eprom od tomei ci blitz maju velku cenu....
No nic, trosku to odbehlo od temy, tak to uzavriem.
Upraveny stage1 cip je k dispozicii, kdo bude potrebovat, nech sa ozve, plati to pre majitelov s13 bez lambdy a katu, kod ECU iny ako MEC 007D.
Ohladom cipov pre s14 bolo napisane vsetko podstatne, kde, aky, za kolko.
Ohladom precitanie tunovanej eprom od japonskych vyrobcov len tolko, ze samozrejme vedia ze je mozne eprom precitat a takisto vedia ako tomu velmi kvalitne zabranit, avsak ceske ci slovenske rucicky boli vzdy zlate. Ak sa niekomu podari precitat eprom napr. od Mines, viem ako ju spenazit, je po nich docela zhanka.
Upraveny stage1 cip je k dispozicii, kdo bude potrebovat, nech sa ozve, plati to pre majitelov s13 bez lambdy a katu, kod ECU iny ako MEC 007D.
Ohladom cipov pre s14 bolo napisane vsetko podstatne, kde, aky, za kolko.
Ohladom precitanie tunovanej eprom od japonskych vyrobcov len tolko, ze samozrejme vedia ze je mozne eprom precitat a takisto vedia ako tomu velmi kvalitne zabranit, avsak ceske ci slovenske rucicky boli vzdy zlate. Ak sa niekomu podari precitat eprom napr. od Mines, viem ako ju spenazit, je po nich docela zhanka.