200sx S14a
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
nenapadá mně jediný důvod proč to nevzít, a za ty prachy bych nad tim ani neuvažoval.
Red 91 http://www.kubajs.com
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
jen pro upresneni, s14 i s14a maji zhodne 200k...s14a ma 2 katalyzatory (plni prisnejsi emise nez s14), s14 jenom jeden, s14a ma jinou ECU i kabelaz motoru, nejsou navzajem zamenitelne..slik85 píše:a rozdiel medzi s14 a s14a je len face lift a s14a maju uz zvetca 220hp a s14 ma 200hp inak nic
s14a su skoro vsetky v kozi a zvetca sa robili s bbs kolama ale nevim ci 17"alebo 18" seriovky su 16" 6,5
jinak je to uz jenom o faceliftu predni casti a vybave (kuze, vyhrivani sedadel, jiny tvar volantu..atd)
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
....souhlasím s Tomitou...
nějak mi uteklo kolik za ní strejda chce??
já bych to bral i kdybych si na to měl půjčit a na PHM se prachy dycky najdou a předepsaná výměna oleje od výrobce je po 7500km a pokud nejsi závodní jezdec a auto je o orig. stavu, tak to bohatě stačí....
nějak mi uteklo kolik za ní strejda chce??
já bych to bral i kdybych si na to měl půjčit a na PHM se prachy dycky najdou a předepsaná výměna oleje od výrobce je po 7500km a pokud nejsi závodní jezdec a auto je o orig. stavu, tak to bohatě stačí....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukliLáďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...jak za hoď ku tam seš pro ní??Martin 001 píše:za hoďku sem tam pro ní
ty ji kupuješ?? tak tomu říkám štěstí. hned teď bych klidně taky pro ni jel!!
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...no tak tady je vidět co SR20DET je schopen vydržet, když se s ním slušně zacházíkillman píše:ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukliLáďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
jj!kotlit az po 15 minutach jizdy, po jizde nechat vzdycky 3 minuty vychladnout turbo mno a je to:)Láďa z UDC píše:...no tak tady je vidět co SR20DET je schopen vydržet, když se s ním slušně zacházíkillman píše:ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukliLáďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress